سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 نویسنده محمود

5. اورو

ORO در رینگ مرد

خسوس خاویر هرناندز سیلوا هنگام کار در مکزیک اورو را به عنوان حلقه خود دریافت کرد. او در سن 21 سالگی ، درست دو ماه قبل از تولد 22 سالگی خود ، سطل را لگد زد. مرگ غم انگیز اورو در نتیجه یک ضربه شدید به سر در طی یک مسابقه در تاریخ 26 اکتبر 1993 رخ داد. وی حتی قبل از بهبودی خودروی اورژانس در محل درگذشت.

 

4. گری آلبرایت

کشتی گیر گری آلبرایت در رینگ درگذشت

گری یکی از کشتی گیران مرده در رینگ است که تعداد کمی از افراد به خاطر می آورند.

 

مخزن aussi

این ستاره کشتی همچنین در سن 36 سالگی در نمایش جهانی کشتی در پنسیلوانیا کار کرد. او در یک مسابقه با لوسیفر گریم رقابت کرد. در نتیجه این درگیری ، گریم از Ace Crusher بر روی او استفاده کرد که جان آلبرایت را گرفت. گری آلبرایت پس از حادثه از جواب دادن غافل شد تا زمانی که مرگ وی تأیید شد. با این حال ، گزارش پزشکی وی حاکی از مرگ آلبرایت در اثر حمله قلبی بود.

 

3. لری کامرون

کشتی گیر لری کامرون در رینگ درگذشت

لری کامرون یک فوتبالیست حرفه ای بود که قبل از عزیمت به کشتی در یک هارت Dungeon محبوب ، سعی در صعود در لیگ فوتبال کانادا داشت. او در سازمان کشتی حرفه ای آمریکای شمالی شرکت کرد و یک نام حلقه ای "Butcher" و "Lethal Larry" دریافت کرد

 

متأسفانه ، کامرون در 13 دسامبر 1993 در برمن ، آلمان کار می کرد ، زمانی که در یک مسابقه کشتی با تونی سنت کلر شرکت کرد و در نهایت یک حمله قلبی کشنده را متحمل شد. وقتی داور سعی در احیای مجدد کامرون داشت ، داور مسابقه را به سرعت متوقف کرد. با این حال کامرون از دنیا رفته بود.

 

2. مایک دیبیاز

کشتی گیر مایک دی بیاز در رینگ درگذشت

عکس: Pinterest

مایک دیبیاز ، معروف به "حلقه" ، اولین پدرسالار خانواده کشتی بود که بعداً به نام های قبلی خود ، "مرد میلیون دلاری" تد دیبیاز ، تد جونیور ، مایک و برت دیبیاز افزود. وی در طی حرفه خود در چند انجمن عناوین کسب کرد.

 

وی در تاریخ 2 ژوئیه 1969 با کوه مون کوهی کشتی گرفت و در طول مسابقه از نارسایی تنفسی رنج برد. داور برای نجات او همه کار کرد اما فایده ای نداشت. بعداً کشف خواهد شد که تجمع کلسترول و نه حرکت خاصی در طول مسابقه باعث عبور دیبیاز شده است.

 

1. اوون هارت

اوون هارت در رینگ درگذشت

اوون هارت در اثر خونریزی داخلی ناشی از ترومای صریح به طرز فجیعی درگذشت. ویکی مدیا

اوون هارت یک کشتی گیر کانادایی بود که در سال 1999 به یک قهرمان تبدیل شد و با محبت خود را "بلیزر آبی" خواند.

 

اوون مجبور نبود به طرز غم انگیزی بمیرد. خلاصه اینکه او مانند کشتی گیران دیگر در کشتی حلقه از دنیا نرفت. این یک تماشای عجیب و غریب از WWF در 23 مه 1999 بود ، جایی که آنها آن را به داخل رینگ بردند. این به قیمت جانش تمام شد.

یک سیستم پیچیده از نخ ها که باعث می شود اوون هارت از بالای تیرچه ها به حلقه بیفتد ، در جای خود قرار گرفت تا تأثیر خارق العاده ای داشته باشد. اما وقتی که بلوزر آبی هنوز 78 فوت بالاتر از حلقه بود ، قاب خراب شد و یک اتفاق وحشتناک رخ داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 4 مهر 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر