سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


برون بریکر مقابل لا نایت برد

 

بروک جانسون و جاش بریج مقابل تیم اپریوم باختند

 

براینا برندی مقابل کاترینا کورتز برد


گی گی دولین و جیسی جین مقابل کارتر و کاتانزارو باختند

 

مندی رز، دولین، جین مقابل سارای، کاتانزارو و کارتر بردند

 

موریک مقابل هلند باخت

 

کرید برودرز مقابل اسکایلی و جورمن بردند

 

مصاف برای کمربند قهرمانی ان ایکس تی:

پیت دان مقابل چامپا مقابل لا نایت مقابل ون واگنر

برنده چامپا

 


نظرات شما عزیزان:

سبحان کریمی
ساعت7:40---25 شهريور 1400
داداش من از شما سوال پرسیدم دیدم محمود گفت
داداش من داخل واتساپ 20تا مقاله برای این محمود نامورد فرستادم همشونو حذف کرد بعد گروه واتساپ هم داشتیم مدیرش کردم تمامی بچه‌ها روحذف کرد
پاسخ: گروه اینا نزنید من همین وب رو دارم محمود رو کلا بیخیال شید


سبحان کریمی
ساعت21:17---24 شهريور 1400
مهدی اشکان هاردی سکته قلبی کرد ودارفانی راواداع گفت
پاسخ: چی میگی داداش اون که بچه بود. چطور شده. شوخی میکنی نه؟


ممدیستریو
ساعت12:54---24 شهريور 1400
داداش مین اونتو چمپا برد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر