سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بیگ ایی, اورتون، ریدل، لشی و ام وی پی به رینگ میان. بیگ میگه که میخوام امشب کش کنم. ریدل میگه خوبه که سری به راو زدی اما رندی داداشم هست و نمیخوام روش کش کنی کنی.

ام وی پی میگه ساکت باش. کسی روی رندی کش نمیکنه چون او نمیتونه کمربند رو بگیره. او شانسی برای بیگ ایی قائل نیست و از اینکه رندی چلنج برای کمربند تیمی رو بهانه ی مسابقه با لشلی قرار داد گلایه میکنه.

رندی میگه من نمیتونم تا دو هفته صبر کنم و میخوام مسابقه امشب باشه. من هر کاری رو هر وقت بخوام انجام میدم چون ادم مرموزی هستم. بیگ میگه دو حریف قوی امشب داریم. ام وی پی همچنان بیگ ایی رو در حد کش کردن نمیدونه و میگه در اسمک از رینز و لزنر ترسیدی و اومدی اینجا تا کش کنی. رندی میگه مسابقه امشب هست و کمربند رو میبرم. بیگ میگه منم کش میکنم. لشلی برای جفتشون رجز میخونه و میگه دستتون به کمربند نمیرسه. رندی یک ار کی او به لشلی میزنه تا این بخش تمام بشه.

شارلوت در پشت صحنه هست
و میگه بیزلر مقابلم عددی نیست.


بیزلر در پشت صحنه به جکس میگه من کاری رو میکنم که تو نتونستی. یعنی شارلوت رو میبرم. جکس میخواد کنار رینگ کمکش بکنه

 

شارلوت مقابل بیزلر

بزلر یک نی به سر شارلوت میزنه. او یک برخورد با جکس داره و جکس پرت میشه روی زمین. شارلوت برمیگرده و با بوت بیزلر رو میبره برای کاور

برنده شارلوت

بلیز میات و از اینکه شارلوت چالش مسابقه با او رو قبول کرده تشکر میکنه. شارلوت میگه تو من رو نمیشناسی. من عروسک بازی نمیکنم. کمربند قهرمانی میبرم. بلیز یه هدیه به شارلوت میده و توش یه عروسک شبیه شارلوت هست و بلیز میگه اسمش چارلیه. او میگه قبل از اینکه در اکستریم کمربندت رو بگیرم خواستم بهت هدیه داده باشم. شارلوت میگه خواب دیدی خیره. تو محاله ببری. وقتی روت شابمشن زدم این حرفها یادت میره. اونا درگیر میشند و بلیز روی شارلوت پاور بمب میزنه و کمربند زنان رو برمیداره.

 


Drew McIntyre and The Viking Raiders 

مقابل

Jinder Mahal, Veer, and Shanky
شانکی از پشت سر به مکینتایر حمله میکنه. مکینتایر با میچی نوکو بهش جواب میده. بعدش روی شانکی کلیمور کیک میزنه و تمام

برنده گروه مکینتایر

 

نیو دی از دیدن بیگ ایی در پشت صحنه خوشحال هستند


یه عده رستلر میخوان کمربند 24/7 رو از رجی بگیرند اما او فرار میکنه. سی ام پانک نیوز. تروت به موریک میگه نفشه ات کار نکرد.


جف هاردی مقابل پریست

مسابقه برای کمربند امریکا

پریست رفت سنتون بزنه اما موفق نشد. هاردی روش کرادیل زد و رفت برای پین اما موفق نشد. پریست با رچونینگ رفت برای کاور و پایان

برنده پریست


شیمس به هاری و پریست حمله کرد اما پریست با بروگ کیک به شیمس جواب داد

ناتالی و تامینا پیش ریپلی و نیکی اش میرند و قراره مسابقه برای امشب رو میزارند


بیگ ایی سراغ رندی و ریدل میره و میگه من مسابقات رندی رو دقیق بررسی کردم. رندی بهش محل نمیده


تامینا مقابل نیکی اش

نیکی دی دی تی میزنه و میره برای کاور اما تامینا کیک اوت میکنه . داور اشتباه میکنه و به خیال اینکه کاور کامل انجام شده نیکی رو برنده اعلام میکنه

برنده نیکی اش

 

ناتالیا مقابل ریپلی

ریپلی دراپ کیک میزنه. ناتالیا او رو رول میکنه. ریپلی با کمک طناب رها میشه. ریپلی با هد بات حمله میکنه و بعدش سابمیشن میزنه. ناتالی تسلیم میشه

برنده ریپلی


شارلوت درپشت صحنه عروسک بلیز رو توی زباله میندازه

 


Mustafa Ali, Mansoor,  New Day

مقابل

Mace, T-Bar, AJ Styles, and Omos
اواخر مسابقه اوموس تگ گرفت اما یه درگیری گروهی پیش اومد که اوموس زد حریفان رو بیرون انداخت. او بعدش با زدن چوک بمب روی علی، رفت برای پین

برنده گروه اوموس

 

ام وی پی در پشت صحنه از لشلی میخواد تا یک درس حسابی به رندی بده. بیگ میاد و میده اومدم بگم که من حتما کش میکنم


اوا ماری مقابل دودروپ

اوا سعی کرد حریف رو رول کنه اما دودروپ جلوش رو گرفت. دودروپ بعدش اسپلش زد و اوا رو کاور کرد

برنده دودروپ

 

کایرون کراس خودش رو برای شکست دادن هر کسی اماده معرفی میکنه

مسابقه برای کمربند دبلیو دبلیو ایی

اورتون مقابل لشلی

 لشلی سعی میکنه هارت لوک بزنه که رندی با چند ضربه دورش میکنه. اورتون با البو، و میره برای زدن ار کی او. ام وی پی لشلی رو کنار میکشه. ریدل گلایه میکنه و ام وی پی باهاش درگیر میشه. اورتون میره به ام وی پی فینیشر میزنه. به محض برگشت به مسابقه، لشلی روی رندی اسپیر میزنه و تمام

برنده لشلی

بعد مسابقه، لشلی رفت و رندی و ریدل رو زد اما زانوی خودش هم صدمه دید.

بیگ ایی برای کش کردن وارد شد


لشلی مقابل بیگ ایی

بیگ ایی فرصت زدن بیگ اندینگ رو داشت. لشلی پس کشید و با اسپیر جوابش رو داد اما در کاور موفق نبود. او برای زدن فینیشر بعدی اماده میشد که بیگ ایی با بیگ اندینگ به کار پایان داد

برنده و قهرمان جدید بیگ ایی

نیو دی اومدند و با بیگ ایی جشن گرفتند و برنامه تمام شد.


نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت21:56---23 شهريور 1400
هرپستی میزنم کاربران اگرمیخواهن متن بفرستم بغیراین نظرشان حرفه والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 23 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر