سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

رینز همراه ادمهاش میاد و میگه شهر نیویورک توی ورزش حرف اول رو میزنه و اینجا هم حرف اول متعلق به کیه؟ هیمن میگه حرف اول رو تو میزنی. رینز توقع داره که همه بهش توجه کنند و حرفش رو قبول داشته باشند.
لزنر وارد میشه. او با رینز چشم تو چشم میشه. هیمن به لزنر میگه تو میتونی دنبال هر کمربندی بری. چرا کمربند یونیورسال رو انتخاب کردی؟

لزنرمنیگه چرا بهش نگفتی که قرار در سامراسلم بیام سراغش. رینز و اوسوز میبینند دعوا شخصی هست و رینگ رو ترک میکنند. هیمن به مردم میگه مردم من برای 20 سال، مشاور لزنر بودم. لزنر میگه پس قبل اینکه رینز اخراجت کنه برام چالش بگیر. هیمن میگه چه چالشی. لزنر میخواد که مصافش مقابل رینز ثبت بشه. براک میگه تو فقط 5 ثانیه وقت داری. بعدش میشمره و میره روی هیمن فینیشر بزنه که رینز با پانچ به براک حمله میکنه. اوسوز به کمک رینز میان و بعدش همگی رینگ رو ترک میکنند و لزنر تنهایی نگاهشون میکنه.

هیمن در پشت صحنه اعلام میکنه که خود رینز به چالش لزنر بعدا جواب خواهد داد.

 

ناکامورا، باگز، ری مستریوف بیگ ایی و دومنیک

مقابل

زیگلر، اوتیس، رود، زین و اپولو کروز

زین همراه خودش یک دوست برای کنار رینگ اورده بود. وسط مسابقه زین روی ری مستریو یک حرکت زد و رفیق زین هم اومد دخالت بکنه که داور دید و اون ادم رو اخراج کرد. بعدش دومنیک و پدرش روی زین فینیشر زدند و بیگ ایی اومد زین رو کاور کرد

برنده باگز، ناکامورا، بیگ ایی، ری مستریو و دومنیک

بیگ ایی بعد از مسابقه، کیف مانی ای دبنک رو نشون داد و گفت شاید امشب بازم من رو ببینید که دارم روی یه نفر ک شمیکنم. شایدم برم راو و اونجا کش کنم.

 

 

امضای قرارداد

دویل و پیرس توی رینگ هستند تا بیانکا و بکی قرارداد مسابقه رو امضا بکنند. بیانکا میگه خیال میکردم بکی از مسابقه نمیترسه اما تصورم اشتباه بود. الان براش احترامی قائل نیستم ولی شاید او بتونه همانطور که من کمربند رو ازش میگیرم، ابهتش رو به دست بیاره. بیانکا قرار داد رو امضا میکنه. بکی میاد و میگه اگر من قرارداد رو امضا نکنم چطور میشه. بقیه ازش میخوان امضا بکنه.

بکی میگه فراموش نکنید که من وقتی برگشتم در 26 ثانیه کمربند رو پس گرفتم. الان هم فرزندم رو تنها گذشتم و اومدم اینجا چون به مردم اهمیت میدم. او قرارداد رو امضا میکنه و پرتش میکنه سمت بیانکا و میره

 

هیمن در پشت صحنه میگه که بعد از مصاف اوسوز در برنامه امشب، رینز به چالش جواب خواهد داد. بیگ ایی میاد و تهدید کنان به هیمن نگاه میکنه.

 

ادج مقابل رولینز

ست یک کیک به صورت ادج میزنه. او بعدش میره برای استامپ. ادج دیگه نمیتونه بلند بشه و رولینز کاورش میکنه

برنده رولینز

 

 

ادج با امبولانس به بیمارستان برده میشه

 

رولینز در پشت صحنه میگه که نمیدونم راجب این اتفاق چی بگم.

 

اوسوز در پشت صحنه دارند به رینز حرف میزنند و بعدش راهی رینگ میشند. سی ام پانک نیوز. رینز بعدش به هیمن میگه من تو رو از دست براک نجات دادم. اما بهم بگو چرا نگفتی که لزنر در سامراسلم میاد. هیمن جوابی نداره.


استریت پروفیتز مقابل اوسوز
جی یک اسپلش رو داوکینز میزنه و میره برای پین اما موفق نمیشه.

جیمی تگ میگیره. فورد میره باهاش درگیر بشه که رینز میاد به فورد چوکسلم میزنه و داور مسابقه رو با دیکیو تمام میکنه

برنده با دیکیو: استریت پروفیتز

 

رومن میگه من لزنر رو شکست میدم همانطور که بالور رو بردم. من مسابقه رو قبول میکنم.
چراغها خاموش میشه و بالور با شخصیت دیمون وارد میشه و با تصویر او برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 20 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر