سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


فردا شب همین موقع، به این وب سر بزنید. قرار هست که لینکهای تماشای زنده ی رویداد "ال اوت" رو براتون بزارم و شما بعد از نصف شب فردا میتونید این پی پر ویو رو تماشا کنید.

چیزی که این هفته رو در دنیای کشتی کج هیجان انگیز کرده، سه رویداد مهم هست


1. مصاف سی ام پانک مقابل داربی الین

داربی الین علارغم جوان بودنش، موفق شده با نقاشی خاص صورتش و شخصیت نمایشی خودش در الیت، از همین حالا اسم و رسمی به هم بزنه. بیخود نیست که سی ام پانک او رو به عنوان اولین حریف خودش برای بازگشت به رینگِ مسابقه انتخاب کرده. حالا باید دید که داربی الین مقابل اسطوره ی کشتی کج چکار خواهد کرد


2. کریس جریکو مقابل ام جی اف

 ام جی اف برای طرفدران الیت چهره ای مهم هست. او بیشتر فعالیت در این برند رو صرف دعوا با جریکو کرده. حالا در "ال اوت" شاهد نبرد مهمی بین این دو خواهیم بود. جریکو چنانکه فردا شب مقابل ام ی اف ببازه ، باید مسابقه دادن رو برای همیشه کنار بزاره.


3. لزنر و رینز

این اولین درگیری لزنر و رینز نیست اما این داستان مهم هست چون شخصیت مرموزی مثل پل هیمن بین این دو قرار گرفته. هیمن فعلا در کنار رینز هست اما مکالمه ی تلفنی با لزنر داره. بنابرین چیزی که اکستریم رولز رو دلهره اور خواهد کرد، احتمال خیانت هیمن هست.

لازمه بگم که اکستریم رولز، در این هفته نیست، اما رینز و لزنر در اسمکدان اینده، درون رینگ ملاقات خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

سام
ساعت4:09---15 شهريور 1400
به احتمال زیاد رینز برندس اما منابعی که به دست آوردم درجه یکه سینا تو رامبل برمیگرده و برنده میشه تو رسل کمربندو از رینز میگیره وورینز رو نابود میکنه اینو قول میدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 13 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر