سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 
اوسوز به رینگ میان و بابت دخالت استریت پروفیتز در درگیری اسمکدان گذشته شاکی هستند. اونا میگند ما در این مورد با رینز حرفم میزنیم تا تکلیف استریت مشخص بشه

استریت پروفتیز میان و میگند وقتی ما شما رو زدیم رینز هم اونجا بود. حالا به چه جراتی تنهایی اومدین اینجا؟


اوسوز مقابل استریت پروفیتز

رینز در پشت صحنه این مسابقه رو تماشا میکرد. فورد از داوکینز تگ گرفت. داوکینز قبل از بیرون رفتن، یک ضربه به جی اوسو زد. فورد روی طناب رفت و روی جی اسپبلش زد اما جیمی جلوی کاور رو گرفت.

جیمی شروع به کتک زدن فورد کرد و داور بهش اخطار داد. جیمی بیخیال نشد و مسابقه با دیکیو تمام شد

برنده با دیکیو استریت پروفیتز


بعد از مسابقه، دو تیم درگیر شدند. رینز به هیمن گفت که برو پسر عموهام رو برام بیار. هیمن راه افتاد اما به گزارشگر رسید. گزارشگر خواست مصاحبه بکنه اما هیمن بهش توصیه کرد که فقط برنامه رو ببینه و لذت ببره. در این لحظه تلفن هیمن زنگ زد و اهنگش هم تم سانگ لزنر بود. همین تلفن رو جواب داد و گفت در موقیعتی نیستم که بتونم حرف بزم و برات پیام میدم. گزارشگر بهش گفت اره واقعا اتفاقات جالبی داره میافته.

همین را میافته اما به بیگ ایی برخورد میکنه. بیگ ایی که کیفش رو از کوربین پس گرفته، براش لبخند میزنه.


بکی لینچ به رینگ میاد و میگه در اسمک قبلی، من یک شعار خاص رو میخواستم بشنوم. مردم براش شعار تو لایق کمربند هستی رو سرمیدند و بکی میگه اره منظورم همین بود.

بکی بعدش در مورد بیانکا حرف میزنه و میگه او توانایی خوبی داره. او به مصافش با بیانکا در سامر اشاره میکنه. بکی مدعی هست که او با اومدنش باعث شد تا مسابقه جذابی در سامر داشته باشیم. بکی بیانکا رو با تمام استعدادش ، در حد خودش نمیدونه و میگه من از رینگ برای مدتها دور بودم اما چطوری بردن  رو فراموش نکردم.

بیانکا میاد و میگه قهرممن بودن فقط به داشتن کمربند نیست. بیانکا اعتراف میکنه که توقع دیدن بکی رو در سامر نداشت و کمی غافلگیر شده بود. او میگه تو بهم ریمچ ندادی و من خود با یک مصاف عادلانه این موقعیت رو به دست اوردم. بیانکا میگه اگر مردی بیان مثل رینز امشب برای کمربندت مسابقه بده و بکی میگه کارهای رینز ربطی به من نداره و من هر وقت بخوام مسابقه میدم. او بعدش میره.


رود و زیگلر در پشت صحنه به تونی استورم میرسند. رود میره و زیگلر ار استورم میخواد که کنار رینگ شاهد مصاف او باشه . تونی میگهه من از طرفداران سبک باگز هستم.


ناکامورا و باگز مقابل رود و زیگلر

زیگلر دی دی تی میزنه و میره برای پین اما باگز تسلیم نمیشه. زیگلر با سوپر کیک حمله میکنه اما باگز بهش اسلم میزنه. زیگلر نقش زمین میشه و حریف کاورش میکنه

برنده ناکامورا و باگز

 

دویل و پیرس پیش بکی میرند و میگند در اکستریم رولز مقابل بیانکا مسابقه داری و در اسمکدان اینده، قراردادش رو امضا میکنید.


سزارو مقابل رولینز

سزارو روی ست سلبمیشن میزنه اما رولینز رها میشه. سزارو او رو پرت میکنه بیرون و میره بهش حمله کنه اما رولینز با صندلی بهش ضربه میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو سزارو


رولینز به زدن سزارو ادامه میده تا اینکه ادج به کمک سزارو میاد. رولینز سالن رو ترک میکنه

 

رینز در پشت صحنه داره با اوسوز حرفمیزنه و بعدش میگه برند. هیمن میگه ما یه مشکل داریم. رینز میگه امشب بالور رو میبرم و مشکل حلمیشه. هیمن میگه نه مشکل ما لزنر هست. رینز میگه به وقتش او رو هم شکست میدم. هیمن میگه لزنر برای اسمک اینده میاد.

رینزمیگه اره بهم گفتی که امشب بهت زنگ زده و کمی حرف زدید. میخوام بدونم او هم از حرفهای ما خبر داره. سی ام پانک نیوز.هیمن میگه اگر شبکه ی فوکس رو ببنیه اره البته او در این شهر نیست و شاید از برگزاری برنامه خبر نداره. رینز میگه یعنی یادش رفته که تو الان در ورزشگاه هستی؟

کوربین با ماشینش وارد ورزشگاه میشه و به کارمند میسپره که مراقب ماشینش باشه

 

ادج در پشت صحنه بابت شرارت رولینز شاکی هست و میگه مباید به کارهاش پایان بدم و برای اسمک بعدی، میخوام باهاش مسابقه بدم.

 

کوربین به میزگرد اوونز میاد و بابت موقعیت خوبش فخر فروشی میکنه و اوونز خوشش نمیاد. کوربین میگه تو ناراحتی چون پولی رو که بهم قرض دادی پس ندادم. متاسفانه پول توی ماشینم جا موند. من برات یه مهمان خاص هم دارم او مهمان هفته ی قبل رو که یک بوکسر بود معرفی میکنه.

پل لوگان میاد و از اوونز بابت این دعوت تشکر میکنه . اونز میگه کوربین دعوتت کرد نه من. لوگان هم بابت موفقیت ورزشی خانواده اش پز میده.

اوونز از بودن او ناراحنه و بابت فخر فروشی مهمانهاش گلایه میکنه و لوگان میگه تو فقط بابت پولت ناراحتی . اونز میگه اون پول اهمیتی برام نداره. فقط پاشو برو بیرون.

لوگان اوونز رو هل میده و درگیر میشند. کوربین به اوونز چوکسلم میزنه و لوگان هم پول اونز رو به طرفش پرت میکنه و میره


سامی زین مقابل دومنیک

ری برای پسرش کنار رینگ بود. او به دومنیک راهنمایی داد و دومنیک کمر زین رو به حاشیه کوبید.  در برگشت ، زین به دومنیک حلوا کیک زد و کاورش کرد

نائومی پیس دویل میره و میگه قرار بود بهم مسابقه بدی. سونیل میگه یادم رفت


بالور در پشت صحنه میگه همیشه ازم میپرسند که اگر موقع قهرمانی اولم در این کمپانی مصدوم نمیشدم، چطور میشد. من فکر میکنم به زودی جوابش رو میدم

 

بالور مقابل رینز

مصاف برای کمربند یونیورسال

بالور به سالن میاد اما اوسوز بهش بدجور حمله میکنند و با اومدن استریت، عقب میکشند.

بالور بی خیال مسابقه نمیشه و داور مسابقه رو شروع میکنه.

فین یک فینیشر روی رومن میزنه  و میره برای پین اما رینز تسلیم نمیشه. رینز در برگشت، یک ضربه ی خطا به زیر شکم بالور میزنه و داور متوجه نمیشه. رینز سابمیشن گیوتین رو اجرا میکنه و بالور بیهوش میشه

برنده رینز

 

 

 

 

با تصور رینز، اسمک تمام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 13 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر