سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


برای راو امشب، بخشهای زیر تبلیغ شده:

 

درگیری رندی و ریدل در مقابل استایلز و اموس ادامه داره


ایا پریست و میکنتایر به هدف مشترکی میرسند


شیمس  و لشلی مشکل تازه ای با هم دارند


ایا اوا ماری مورد انتقام دودروپ قرار میگیره


پیشرفت کایرون کراس چگونه پیش خواهد رفت


نظرات شما عزیزان:

سبحان کریمی
ساعت7:33---12 شهريور 1400

مهدی داداش سایت خارجی اینه
Wrsling ladder
پس چجوری ترجمه کرد
دیگه چه سایتی هست
پاسخ: ادرسش اینه https://www.wrestleview.com



سبحان کزیمی
ساعت19:32---10 شهريور 1400
به ولا من هرچه تلاش کردم نشد بیان پشتیبانی اونی که+داره هیچ
اون پشتیبانی هم هرچقدر تلاش کردم نشد چت کنم تمامی مطالب سایتو جستجو کردم ولی نشد متاسفم
پاسخ: من انلاین بودم تو نیومدی


امین د شیلد
ساعت22:25---8 شهريور 1400
درگیری آر کی برو با ای جی و اوماس حالا حالا ادامه داره .
شیمس نباید با لشلی درگیر بشه بای حریف قوی تر و لایق تر بیاد . مشتاق درگیری اوا ماری دودروپ هستم ‌. کاش مسابقه بدن و ماری ببره و بدجور انتقام بگیره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 8 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر