سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


تیم لوچا بروز مقابل تیم زوراسیک اکسپرس

برنده لوچا بروز

 


تای کانتی مقابل بونی

برنده بونی

اومگا و براندون کاتلر مقابل کریسچن و کازارایان

برنده کازاریان و کریسچن


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت18:54---8 شهريور 1400
داداش مقالم اومد؟؟
پاسخ: بله پستش زدم عزیزم


سبحان کریمی
ساعت20:12---7 شهريور 1400
سلام داداش مهدی شبت بخیر دادش من الان بخواهم خبر بیارم داخل گوگل چی سرچ کنم مثلارشما از سایت خارجی میارین من داخل یه سایتی از پیج های اینستاگرام
من قول دادم که مطالب خوبی بفرستم انتظارات زیادی دارم دوست ندارم انتظارات برآورده نشن
پاسخ: من شبها در پشتبانی انلاین یه ساعتی هست ساعت ده تا 11 اگر بیایی بهت ادرس سایت خارجی رو میدم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 7 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر