سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده:
سبحان کریمی   

 

خبر خوب برای دبلیو دبلیو ایی


برون استرومان که از دبلیو دبلیو ایی خراج شد، ولی به تازگی، دبلیو دبلیو ایی به شدت دنبال جذب او بود هست. خود برون استرومان در صفحه اش نوشت که به الیت علاقه ندارم. پس تاحدودی می‌توانیم امید داشته باشیم که او به کمپانی بازگردد


دوتا شایعه:


احتمال داره جریکو به ام جی آف ببازه و بعدش با الیت تمدید نکنه به کمپانی برگرده


احتمال برگشتن استرومن در رویال رامبل خیلی زیاده

 

گفته میشه که اندرتیکر در بین تماشاگران و پشت صحنه الیت دیده شده.

 

پیام مدیر:

نویسندگان لطفا از تد دبیاسی و لیلیان گارسیا زندگی نامه بزارند.


نظرات شما عزیزان:

S
ساعت11:10---7 شهريور 1400
داداش پس چرا نتایج رمپیج رو نمیذاری من خودم نتایجش دارم اگه میخوای بگم

محمود
ساعت10:36---7 شهريور 1400
مهدی میگم سامان اونز فقط همون دوروز برگشت دیگه هیچ
همینطور یک سوال
میگم شماها که حقایق درمورد کشتی گیران میزارین میگه ویدیو دان نمیکنین من یه ویدیو از گلدبرگ دان کردم45دقیقع بود شاید 90حقیقت درموردش پیداکردم من فقط 25تاشو زدم
پاسخ: سامان هم حتما مشغوله داداش اینقدر به بقیه گیر نده اون دنیا همش بهت گیر میدند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 6 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر