سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بکی میاد و میگه مَرد برگشته. او میگه دلم براتون تنگ شده بود و زمانی که کمریند زنان راو رو واگذار کردم و رفتم، برام کار سختی بود. حالا تمرین کردم و دوباره برگشتم. من زندگی جدیدی دارم اما خطرناکتر از قبل هستم. او به تمرینات سخت اخیرش اشاره میکنه و بیانکا وارد میشه.

بیانکا میگه نیومدم بحث کنم چون سبک من این نیست. البته باید بگم منم خیلی تلاش کردم و تو در چند ثانیه موقعیت رو از من گرفتی. من چالش تو رو در سامر قبول کردم و حالا میخوام تو هم امشب مقابل من مسابقه بدی. زلینا میاد و میگه بعضیها دوست دارند برای ریمچ گریه زاری بکنند. او میگه کسی نمیخواد بیانکا رو اینجا ببینه پس برو بزار بکی حریف دیگری مثل من رو انتخاب بکنه.

کارملا میاد و میگه بکی باید مقابل زیباترین زن کمپانی که من هستم مسابقه بده. کارملا برای مسابقه دادن دلیل میاره اما مورگان میاد و اونم خواهان مصاف مقابل بکی هست.

بیانکا میگه بزارید بکی خودش حریفش رو انتخاب کنه. بکی میگه من مسابقه میدم اما  منه امشب. اویره و بقیه دیواز در داخل رینگ درگیر میشند


مسابقه حذفی دیواز برای مشخص شدن حریف بکی

زلینا مقابل بیانکا مقابل مورگان مقابل کارملا

بیانکا با حرکت کد، زلینا رو حذف کرد

لیو مورگان هم کارملا رو کاور کرد و او رو حذف کرد

بیانکا روی مورگان فینیشر زد و مورگان هم حذف شد

برنده بیانکا


هیمن در پشت صحنه اعلام میکنه که به همکاری خودش با رینز ادامه خواهد داد و سراغ لزنر نمیره.


یک فاصله داریم و گزارشگر بازم پیس هیمن میره تا بیشتر سوال بپرسه. هیمن میگه تو کار دیگه ای برای انجام دادن نداری. اوسوز درِ اتاق رینز رو باز میکنند و میگند رینز نیومده اما یه سوال داریم. تو میدونستی که لزنر در سامراسلم برمیگرده؟

هیمن ناراحت میشه و میگه نه. تازه من چرا وقتی رینز رو بزرگش کردم،خودم برم بهش خیانت کنم و کارام رو خراب کنم.
اوسوز میگند ولی در سامر تو ما رو فرستادی پست صحنه تا کنار رینز نباشیم. هیمن میگه اون دستور رینز بود. اوسوز میگند باید بینمون اعتماد وجود داشته باشه.

 

گیبل و اوتیس مقابل سزارو

سزارو روی گیبل سویینگ میزنه اما اوتیس میاد و به سزارو ضربات اضافه میزنه و داور مسابقه رو دیکیو اعلام میکنه.

 

برنده با دیکیو سزارو

گزارشگر در بیرون ورزشگاه منتظر رینز هست اما کوربین میاد و میگه دوباره پولدار شدم.


کوربین یه رینگ میاد و میگه در دورانی که مفلس شده بودم فکر کردم مردم کمکم میکنند اما همه بیخیالم بودند. او به درست شدن وضع زندگی و بازگشت زنش اشاره میکنه و میگه حالا میخوام بیگ ایی بیاد تا دو کلوم بحرفیم.

بیگ ایی میاد و میگه خوشحالم که اوضاعت ردیف شده. کوربین میگه میخوام کیفت رو بخرم. او یک قیمت پیشنهاد میده. او میگه تو میتونی کش کشنی و ببازی اما اگر کیف رو بهم بفروشی، پول خوبی گیرت میاد. او پیشنهادش رو میده و میره

 

ادج در پشت صحنه به پیروزی خودش در مقابل رولینز اشاره میکنه و میگه میخوام در تاریکی یک ادم فویتر از خودم بسازم. او میگه از نظر من، داستانم با ست تمام شده و انتقم دخالتشدر مسابقه برای کمربند یونیوسال رو ازش گرفتم.

 
تصویر ست رو داریم که به ادج تبریک میگه. ست میگه یه هفته از مصافم با ادج گذشته و من درسهای خوبی از او مبارزه یاد گرفتم. سی ام پانک نیوز. حالا من بهش احترام میزارم. به نظرم اگر منم بخوام به کمربند یونیورسال برسم باید مثل ادج باشم.


رینز میره وارد اتاقش بشه که هیمن رو میبینه و بهش میگه چیکار داری؟ هیمن کمی میترسه و رینز میگه شاید میخواهی در رو برام باز کنی. هیمن در اتاق رو باز میکنه و رینز میگه میخواهی بحرفیم؟ هیمن میگه اره.


بوگز و ناکامورا مقابل رود و زیگلر

زیگلر رفت یه ضربه به بوگز بزنه اما طرف جا خالی داد. بوگز با هندل اسلم به زیگلر حمله کرد. او بعدش زیگلر رو پین کرد و پایان

برنده ناکامورا و بوگز

 

نائومی پیش سونیا دویل میره و ازش مسابقه میخواد. سونیا میگه از اینکه به اسمک برگشتی خوشحالم اما برای هفته ی اینده برات مسابقه ترتیب میدم.


ری در پشت صحنه به دومنیک اجازه میده که تنهایی مسابقه بده. او میگه منتها من همیشه کنارت هستم تا حماییت بکنم.

 

سامی زین مقابل دومنیک

دومنیک رفت 619 بزنه اما زین کنار کشید و بعدش به دومنیک اسکپلودر زد. دومنیک کم اوردو زین با حیلوا کیک رفت برای پین

برنده زین

 


رینز همراه ادمهاش در پشت صحنه هست. هیمن کمربند رو بهش میده و میگه ما یک خانواده هستیم. رینز میگه خانواده من هستم و برای همین دوستش دارم.

اونا به رینگ میان و هیمن میگه رینز حرفهایی برای گفتن داره. او اوسوز رو هم به عنوان تیم برتر کمپانی معرفی میکنه.

رینز میگه ادامه بده. هیمن میگه این شو از دخالت سینا در امان هست چون رینز در سامر، او رو شکست داد.

بالور میاد و میگه سیا موقعیت من رو برای سامر، از من گرفت. تازه هنوز جریان سینا تموم نشده که ادج هم داره راجب کمربند یونیورسال حرف میزنه. لزنر هم که برگشته. بالور رینز رو برای اکستریم رولز به چالش میکشه. بعدش میگه شایدم بهتر در اسمک اینده مسابقه بدیم. رینز و اوسوز میریزند سرش رو کتکش میزنند. استریت پروفیتز به کمک بالور میان. رینز عقب میکشه اما اوسوز مقاومت میکنند که فیسها اوسوز رو کتک میزنند و میندازند بیرون.

با این تصویر، برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 6 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر