سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

سینا در اول برنامه به رینگ میاد و میگه در سامر مسابقه دارم. وقتش هست که مدرسه باز بشه و من در تمام زمینه ها به رومن نمره ی ضعیف بدم. سینا میگه ده سال هست که رینز اینجا یکه تازی میکنه و در سامراسلم این ابهتش در مقابل من تمام میشه. مردم براش شعار میدند و سینا مطمئن هست که در سامر، پیروز میدان خواهد بود.

رینز وارد میشه. سینا میگه ممنون که اومدی. رینز میگه وقتمون رو حروم نکن. سینا میگه من وقت کشی نمیکنم بلکه دارم میگم که در رویداد مهم تابستان حالت رو میگیرم. رینز میگه اومدی همین رو بگی. سینا میگه این چیزی هست که باید بدونی. تو فک کردی اینجا همه کاره ای اما اینجا فقط متعلق به مردم هست. سینا میگه من برگشتم چون تنها کسی هستم که به دورانت پایان بدم. اونا خواستند و منم اومدم. سینا این رو اغاز بازسازی میدونه و معتقد هست که در پایان کار، رینز فقط میدونه سر یک میز کوچیک بشینه. رینز میگه حرفهای تکراری نزن و مسخره بازی درنیار. رومن توضیح میده که با چه حرکتهایی در سامر، سینا رو خواهد برد. سینا میگه لازم نیست فعلا خودم رو ثابت بکنم. بلکه در اون مصاف پینت میکنم و برای باز هفدهم کمربند رو میگیرم. من اومدم کمکت کنم. رومن میگه چه خوب میخواهی کمک کنی. رومن میگه تنها چیزی که لازمه شکست دادنت در سامر هست تا به سینما برگردی و وقت اسمک رو نگیری. رینز میگه تو 20 سال اینجا درخشیدی اما اون قدر خوب نبودی که نیکی بلا انتخابت بکنه. پس برگرد به خونه.

سینا به امتیازات خودش اشاره میکنه و بعدش برای رینز در مورد اینکه هیمن هم میدونه که برنده ی نهایی سینا هست کوری میخونه. او میگه دیگه کسی حامیت نیست و من در سامر قهرمان خواهم بود. با رفتن سینا این بخش یک ساعته تمام میشه.

 

 

ناکامورا مقابل اپولو کروز

 مصاف برای کمربند بین قاره ای

 

ناکا یک موقعیت برای کاور داشت اما کروز تسلیم نشد. ناکامورا این بار با کینشاسا بهش حمله کرد. کروز با دریافت این ضربه نای بلند شدن نداشت و پین شد.

برنده و قهرمان جدید ناکامورا

 

استریت پرفیتز در پشت صحنه برای تیم الفا اکادمی کوری میخونند


الفا اکادمی مقابل استریت پروفیتز

داوکینز میره و گیبل رو سمت اوتیس هل میده. فورد میره و یک پرش روی اوتیس انجام میده. داوکینز یک نک بروکر روی گیبل میزنه و پینش میکنه

برنده استریت پروفیتز

 

رولینز در پشت صحنه با یک کارمند بحث میکنه

رولینز میاد و میگه خوشحالم که ادج امشب اینجا نیست. مردم بوو میکنند و ست میگه چیزی بیشتر از گرفتن حال ادج خوشحالم نمیکنه.

مردم میگند ادج رو میخواهیم و ست میگه منم میخوام اما اون مثل سابق نیست. او یک بازنشسته هست و نباید برمیگشت. سی ام پانک نیوز.او نمیتونه مقابلم دوام بیاره و کارش رو تمام شده بدونید. این رو تصاویر هم نشون میدند. دوران ادج به پایان رسیده.

یک سری تصاویر در این مورد پخش میشه.

رولینز میگه تصاویر دروغ نمیگند و ادج باید ازم ممنون باشه که کارش رو تموم کردم. اگر بخت بازم بود در 2014 این کار رو میکردم. من گردن او رو شکستم و ادج دیگه نمیتونه بین من و مردم قرار بگیره. رولینز میگه در سامر من مثل سابق و سال 2014 نخواهم بود و کار ادج تمام میشه.

ری مستریو در پشت صحنه به دومنیک هشدار میده که نباید بازم اشتباه بکنند. دمنیک میگه حواسم هست و ری دوباره بهش تاکید میکنه.

 

زیگلر و رود مقابل ری مستریو و دومنیک

وسط مسابقه رود اومد دومنیک رو بزنه. اما ری دومنیک رو کنار کشید. بعدش دومنیک رود رو رول کرد و تمام

برنده تیم مستریو


کوربین میاد و وضعیت اسف بارش رو شرح میده و میگه دلیل کمک خواستنم نیازم هست.
او میخواد که هر نفر هزار دلار بهش کمک کنه و کمکها توسط سیستم خودپرداز گوشی او قابل انجامه.

اوونز میاد. کوربین میگه کارتِ تو واسه کانادا هست و سیستم من این کارت رو قبول نمیکنه. اوونز میگه اومدم این گدا بازیت رو تمام کنم. من قبلا کمکت کردم اما اینا بازی هست و من نمیزارم سر مردم کلاه بزاری. اوونز دخالت کوربین در بخش بالور رو سرزنش میکنه و میگه مکینتایر هم بهت کمک کرد اما تو بهش توهین کردی. کوربین میگه به هر حال تا بهم پول ندی من رینگ رو ول نمیکنم.

کوین میگه اگر شکستم بدی بهت پول میدم. کوربین قبول میکنه.

 

اوونز مقابل کوربین

وسط مسابقه کوربین به قضاوت داور اعتراض میکنه. کوین میاد بهش استانر بزنه. کوربین بدلش میکنه. سی ام پانک نیوز.کوین حرکت رو تکرار میکنه و این بار حریف رو کاور میکنه

برنده اوونز


کوربین در پشت صحنه میره بیگ ایی رو هل میده و کیف مانی این دبنک بیگ ایی رو برمیداره و در میره.

 

امضای قرار داد برای کمربند زنان اسمکدان


دویل درون رینگ هست . او مسابقه ی تاریخی بنکس و بیانکا در رسل رو یاداوری میکنه و میگه بنکس میخواد در سامر ریمچ بده و میخوام که هر دو بیان قرارداد رو امضا کنند. اونا وارد میشند.


بیانکا به بنکس میگه اماده هستی و یا میخواهی بازم فرارکنی. او کمی کوری میخونه و میگه به جای اون بازیها فقط میتونستی بهم بگی که ریمچ میخواهی. بنس میگه تو در رسل با موهات تقلب کردی و یک طرف بازی هم دوست صمیمی خودم بودم. اونا بحث میکنند و دویل میگه اروم باشید.

بنکس میگه قبل از قرارداد میخوام شاهدانی رو دعوت کنم. کارملا و زلینا وارد میشند. بنکس میگه من همیشه دو پله از بیانکا سر بودم. حالا امضا کن. بانکا امضا میکنه. اما بعدش قرارداد رو سمت بنکس پرت میکنه و با کارملا و زلینا سرشاخ میشه. بنکس میاد یقه ی بیانکا رو میگیره و بقیه میخوان سواشون کنند. بیانکا همه رو به کناری پرت میکنه اما بنکس بهش فینیشر میزنه. بیانکا نقش زمین میشه. زلینا و کارملا میان بیانکا رو میزنند

بنکس بیانکا رو روی میز خرد میکنه و کمرند زنان رو بلند میکنه تا برنامه تمام بشه.


نظرات شما عزیزان:

edgeratedr
ساعت13:34---24 مرداد 1400
سلام لطفا لینک دانلودشو بزارید
پاسخ: من ندارم


سبحان کریمی
ساعت21:29---23 مرداد 1400
داداش مهدی لطفاً به پست درمورد فرانکی کازاو بزار داش شماها فقط از معروف ها میزارین پست بزار که درسال چند به wweآمد صاحب چه افتخاراتی شده الان کجا فعالیت میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 23 مرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر