سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بنکس به رینگ میاد و میگه رئیس به سر کار برگشته.او میگه برای هدف مشخصی اومده و اجاره نمیده کسی دیگه موقعتش رو تصاحب بکنه.

به درگیری بنکس و بیانکا مرور میشه.بنکس میگه برای حمله ام به بیانکا دلیل ساده ای دارم. او در هفته های گذشته زیادی اشتباه کرده.یعنی بعد از اینکه او برای خودش دشمنانی تراشید، من اومدم و نجاتش دادم. من به خیلی از تازه کارها کمک کردم اما بیانکا هیچ وقت ازم تشکر نکرد. من برای هفته ها شاهد بی احترامی بیانکا بودم و کارش رو تلافی کردم.

 بیانکا میاد و میگه وقتی من باشم تو حق حرف زدن نداری. تو خیال کردی من بدون تو هیچم اما من برعکسش رو ثابت میکنم. مثلا تو وقتی که من برنده ی رمبل شدم، ازم خواهش کردی که تو رو برای رسل انتخاب کنم تا مصافی در رسل داشته باشی. بیانکا وارد رینگ میشه اما بنکس رینگ رو ترک میکنه. بیانکا به رفتن او اعتراض میکنه و بنکس در جوابش میگه من هر وقت مایل باشم مبارزه میکنم. وقتی مثل من یک افسانه شدی تو هم میتونی این کار رو بکنی. بیانکا میگه اگر کمربند رو میخواهی من اماده هستم.

زلینا میاد و برای باخت قبلی خودش مقابل بیانکا بهانه میاره. او میخواد بهش فرصت داده بشه. بیانکا میگه در سامر با بنکس مسابقه میدم و امشب هم با تو.


ری مستریو در پشت صحنه به دومنیک میگه که باید روی مسابقه تمرکز کنیم و نباید این بار ببازیم. دومنیک بهش قول میده که دقیق عمل کنه.

 

ری و دومنیک مقابل اوسوز

جیمی میره به دومنیک حمله کنه اما ری جلوش رو میگیره. ری میره روی طناب اما جیمی بهش سوپر کیک میزنه. او بعدش میره روی طناب و روی ری اسپلش اجرا میکنه و تمام

برنده اوسوز

به درگیری رولینز و ادج مرور میشه. تصویر ست رو داریم که میگه اگر من قهرمان یونیورسال نباشم، ادج هم نباید باشه

 

ادج در پشت صحنه رولینز رو یک خودخواه عوضی میدونه و میگه وقتی باهام رو به رو بشه بهش نشون میدن که عوضی بازی در اوردن یعنی چی.


اپولو کروز مقابل ناکامورا

کروز یک البو میزنه ومیره برای سابمیشن اما ناکامورا میره بیرون. ناکامورا با ضربه ی زانو به حریف حمله میکنه. عزیز میاد و ناکا رو میزنه

برنده با دیکیو ناکامورا


ناکامورا قبل از رفتن به عزیز کیک میزنه و کروز رو هل میده سمتش

 

به حرفهای اخیر سینا در مورد کمربند مرور میشه

 

هیمن در پشت صحنه از گزارشگر میپرسه که پست در اتاق رومن چیکار داری. او میگه اومدم راجب سامر نظر رینز رو بپرسم. هیمن میگه وقتی سینا قرارداد رو امضا کرده پس معلومه که در سامر اسلم رینز باهاش مسابقه میده.سی ام پانک نیوز. همین کارهای سینا رو مسخره میدونه اما چمشمش به بیگ ایی میافته که با کیف مانی این دبنک اون حوالی ایستاده و لبخند ملیح میزنه. هیمن با نگاه بدبینی که به میکنه میره.


تگان نوکس مقابل تامینا

نوکس میره برای شاینینگ ویزارد اما موفق نیست. تامینا بهش سوپر کیک میزنه. بلک هارت وانمود میکنه که میخواد دخالت بکنه و تامینا حواسش پرت میشه. نوکس هم تامینا رو رول میکنه و پایان

برنده نوکس

زلینا پیش پیرس و دویل میره و میگه میخوا سر کمربند امشب با بیانکا مسابقه بدم. اونا میگند همچو چیزی نداریم. زلینا میگه اما بیانکا خودش راضی هست. دویل میگه اون که مسابقات رو ثبت نمیکنه. پیرس میگه تو میتونی با برنده ی سامر اسلم سر کمربند زنان اسمک مسابقه بدی. زلینا امیگه امشب خودم  مقابل بیانکا نشون میدم.

 

ادج به رینگ میاد و از استقبال مردم تشکر میکنه. او میگه میخوام با ست بحرفم اما او این اطراف نیست. ادج به تاریخچه ی درگیر خودش با رولینز اشاره میکنه و میگه اگر او الان اینجا بود به این جریان پایان میدادیم.

رولینز از صفحه ی سالن میگه فکر کردی بعد از اینکه دوربین رو توی صورتت خرد کردم میام تا یقه ام رو بگیری؟ من به این بازی واردم و مهندس هستم. پس همیشه یه نقشه ی دوم دارم. ادج میگه منم یه نقشه دارم. من و تو در سامر مسابقه میدیم. ست میگه من تو رو روی انگشت کوچیک خودم بازی میدم. او میخواد راجب مسابقه در سامر فکر کنه. شاید تا وقتی به جواب میرسم تو هم حالت بهتر بشه.

او در مورد اینکه میتونه در سامر به گردن ادج صدمه بزنه حرف میزنه و میخواد که ادج به فکر مسئولیتش به عنوان یک پدر هم باشه.

 

ادج میگه بهتره ساکت باشی. او ست رو مسخره میکنه و میگه من بودم که دو بار باعث حذفت از رمبل شدم. تو در حد من نیستی و نمیتونی جای من رو بگیری. ست میگه من که نمیخوام مثل تو باشم چون خودم از تو بهترم. حالا که میخواهی در سامر مسابقه بدی، من حاضرم.


بالور در پشت صحنه از امضا شدن قراردادش توسط سینا شاکی هست و میگه کوربین این مشکل رو درست کرد و پس اول حساب اون رو میرسم و بعدش نوبت سینا هست.

 

رود و زیگلر مقابل استریت پروفیتز

داوکینز یک کلوزلاین به رود میزنه. زیگلر یک فموسر به داوکینز میزنه و میره برای کاور اما موفق نیست. داوکینز به اسپین باستر به زیگلر حمله میکنه. فورد تگ میگیره و با اجرای فورگ اسپلش روی زیگلر میزه برای پین

برنده استریت پروفیتز

 

زلینا مقابل بیانکا

 زلینا رفت هوریکان رانا بزنه اما بیانکا او رو گرفت و به حاشیه کوبید. او بعدش زلینا رو بلند کرد و با زدن کد رفت برای کاور

برنده بیانکا

 

هیمن در پشت صحنه به رینز میگه که بالور رداره میره تا با کوربین مسابقه بده

 

بالور مقابل کوربین

بالور یک اسلینگ بلد میزنه و با دراپ کیک کار رو ادامه میده. او بعدش روی طناب میره و با اجرای کوپ د گریس میره برای پین

برنده بالور

 

بالور بعد از مسابقه گفت که من 4 سال قبل اومدم و با لبخند امادگی خودم رو اعلام کردم. امروز لبخند نمیزنم. فقط میگم که دنبال کمربند یونیورسال هستم. اگر لازمه براش از سد سینا عبور کنم پس فقط زمانش رو بهم بگید.

رینز و هیمن وارد میشند. رومن میگه من درکت میکنم که چرا از سینا شاکی هستی. من بهت یک فرصت میدم اگر به عنوان رئیس تاییدم بکنی. رینز بعدش میخواد بره که بالور هلش میده. رینز فقط نگاه میکنه اما اوسوز میریزند رو سر بالور. رینز به طرف خروجی میره اما بالور خودش رو جمع و جور میکنه و اوسوز رو میزنه .اوبه رینز میگه بیا ببینم حریفم میشی. رینز میاد و بهش حمله میکنه. اوسوز هم به کمک رینز میان و بالور دیگه کم میاره. اونا اخرش جنازه ی بالور رو وسط رینگ میندازند و با تصویرشون برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

سبحان کریمی
ساعت8:40---16 مرداد 1400
سلام یه سوال نظرسنجی بزارین که از نظر شما wweچطوری میتواند دوباره به اوج برسد
پاسخ: باشه پستش میزنم


ممدیستریو
ساعت22:37---15 مرداد 1400
بلا به دور باشه انشالله هرچه زودتر خوب میشی
پاسخ:مرسی عزیزم. شما هم همیشه سالم باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 16 مرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر