سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

سینا به رینگ میاد و به اتفاقات مهم اخیر در مانی این دبنک اشاره میکنه و میگه من اومدم تا رینز رو برای سامراسلم به چالش بکشم. سینا در مورد زمان مناسب برای این اتفاق و شهر محل برگزاری حرف میزنه. او میگه که دیگه نیازی به برگزاری برنامه در سالن خالی نیست و شما رو در رو میتونید شاهد مسابقه باشید. مردم برای او شعار میدند.

سینا میپرسه که شما طرفدار من هستید یا رینز. چون در سامراسلم من به عنوان قهرمان اینجا می ایستم و رینز نمیتونه من رو ببینه. او رینز رو به رینگ دعوت میکنه و هیمن به سالن میاد.

هیمن میگه داری اشتباه میکنی. چون رینز میتونه تو رو ببینه اما تو رو نمیشنوه چون نمیخواد بهت گوش بده. البته من پیامت رو بهت میرسونم. رینز هر وقت بخواد میاد و جوابت رو میده.


زین مقابل بالور

بالور میره برای رول. بعدش دوبل استامپ میزنه. او بعدش میره روی طناب و حرکت کوپ د گریس رو میزنه و حریف رو پین میکنه

برنده بالور


کوربین در پشت صحنه توضیح میده که چطوری مفلس شده. او میگه که توسط یک سایت کلاهبردار مورد شیادی قرار گرفته و هویت و اموالش رو بالا کشیدند. او از اینکه با اتوبوس به ههه جا میره حرف میزنه و ابزار ناراحتی میکنه

 

بیگ ایی میاد. مردم برای بیگ ایی شعار میدند و به برد کیف مانی ای دبنک توسط او مرور میشه

رود و زیگلر هم به رینگ میان اما قبل از اینکه حرفی بزنند ناکامورا همراه دوستش میاد. بعدش سزارو پیداش میشه و میخواد روی هیلها سوئینگ بزنه. درگیری پیش میاد و انگار کروز و عزیز هم اونجا هستند و بیگ ایی عزیز رو بیرون مینداره. سزارو هم روی اپولو کروز سویینگ میزنه

 

گیبل مقابل داوکینز

توضیحی برای این مسابقه نبود و فقط نوشته بودند که داوکینز با کاور کردن برد

 

مسابقه برای کمربند زنان اسمکدان

 کارملا مقابل بیانکا بلیر

کارملا یک فیس باستر به حریف میزنه. او میره برای پین اما بینکا کیک اوت میکنه. کارملا میره کیک بزنه که بیانکا جا خالی میده و بعدش با زدن حرکت کد، کارملا رو پین میکنه

برنده و هچنان قهرمان بیانکا

 

تگان نوکس و شوتزی در پشت صحنه دارند ماشینشون رو تعمیر مکینند. اوونز میاد کمک کنه اما چیزی زیادی نمیدونه. او میخواد بره که کوربین میاد و ازش کمک میخواد. اوونز کمی بهش پول میده. تگان با اسحله به طرف کوربین شلیک میکنه. کوربین میافته و رود و زیگلر میان و پول رو برمیدارند و میرند. اونز با صندلی میاد دنبالشون


ادج میا دو از تلاش خودش برای بازگشت به مسابقات و رسیدن به کمربند حرف میزنه. او میگه الان من باید قهرمان میبودم اما نیستم چون رولینز نزاشت. من فکر میکردم اوسوز دخالت میکنند اما توقع نداشتم که رولینز مانعم بشه.

ادج بعدش شروع به تهدید کردن رولینز میکنه.
ست وارد میشه و میگه تو دیگه بابا بزرگ شدی. ادج میگه بیا توی رینگ. کاری باهات ندارم. رولینز میگه دارم میام و میدونم که کاری هم نمیتونی بکنی.

رولینز شهر برگزاری اسمک و همچنین بازگشت سینا و ادج رو به باد تحقیر میگیره. او میگه البته منم مثل این مردم، از بودن تو در اینجا هیجان زده هستم. رولینز میگه ارزوم این هست که خردت کنم و به فعالیتت پایان بدم. البته من 7 سال قبل این فرصت رو داشتم اما قسمت نشد. به زودی وقتی وارد تالار مشاهیر شدی، مردم راجب تو حرف نمیزنند بلکه درباره من که به کریرت پایان دادم حرف خواهند زد.

 

تونی استورم مقابل زلینا

استورم میخواد روی زلینا سابمیشن بزنه اما زلینا با سان ست بهش جواب میده. او میره برای پین که موفق نمیشه. زلینا دوباره حمله میکنه اما تونی بهش استورم وان میزنه و کاورش میکنه

برنده استورم

 

ری مستریو و دومنیک مقابل اوسوز

دومنیک جیمی رو رول میکنه اما جیمی رها میشه. دومنیک میره یه ضربه به جی میزنه. او به رینگ برمیگرده اما جیمی او رو نقش زمین میکنه و روی او میشینه. سی ام پانک نیوز.جی هم از بیرون رینگ جیمی رو کمک میکنه تا دومنیک کاور بشه

برنده اوسوز

رینز همراه هیمن به رینگ میاد و از مردم میخواد که تاییدش بکنند. او میگه سینا هم تاییدم کرد. او این کار رو در مانی این دبنک انجام داد و منم سینا رو قبول دارم. رینز معتقد هست که سینا عوض شده و هالیوود او رو فریب داده. او همون سینای سال 2005 هست. با همون قیافه و تم سانگ. من چیز جدیدی در او ندیدم. بله من اصلا او رو ندیدم چون ارزش دیدن نداره. بنابراین چالش او رو قبول نمیکنم.

بالور وارد میشه. رینز میگه اومدی از طرف سینا حرف بزنی> بالور میگه من پیامی ازش ندارم اما اگر تو نمیخواهی مقابلش مسابقه بدی شاید من رو برای مصاف بعدیت قبول داشته باشی. رینز قبول میکنه

 با این گفتگو برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

عمران شیخ زاده
ساعت10:35---4 مرداد 1400
راستی مهدی من همون عمران هنگمنم

پاسخ: باشه فقط لطفا کاربر منظم و فعالی باشید


عمران شیخ زاده
ساعت8:44---4 مرداد 1400
مهدی حتما افتخارات هنگمن آدام پیج روبزار

عمران شیخ زاده
ساعت8:32---4 مرداد 1400
ببخشیدا اشکان یاماهان یاامین ومحمدرومن برنمی‌گردن اگه برگشتن بغیراز طاها بقیه نویسندگان جدید روحذف کن بااین مطالب مزخرفشون
من که سی سالمه از 5سالگی کشتی دنبال میکردم ولی حیف که اگه نویسنده شم زیادی از حجم اینترنتم میره
پاسخ: داداش دیگه همینا فعال هستند ایناهم برند که باید سایت رو تعطیل کنیم وب نورسی هم حجم زیادی مصرف نمیکنه یه سرچ توی خبرهای کشتی توی صفحات مجازی میزنی و بعدش چند خط راجبشون مطلب مینویسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 2 مرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر