سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

مصاف برای کمربند امریکا مخصوص برند IWGP

کارل اندرسون مقابل جان ماکسلی باخت

 


مصاف برای عنوان
:
FTW Championship

ریکی استارکس مقابل براین کیج برد

 

مت هاردی مقابل کریسچن کیج شکست خورد

 

 

سامی گویوارا مقابل ولر یوتا برد


یوکا ساکازاکی مقابل پنه لوپه فورد برنده شد


کافین مچ

داربی الینمقابل اتان پیج برد


نظرات شما عزیزان:

وسام
ساعت16:18---25 تير 1400
داداش محمد بچه‌ها کانال ما از سایتهای میارن منم میزارم چیمیشه

ممدیستریو
ساعت12:34---25 تير 1400
و همچنین یه چی دیگه هم بگم داش سام
اینکه از تلگرام کپی نکن
تو گوگل بزن اخبار کشتی کج به انگلیسی بلد اون خبرهای سایت خارجی رو ترجمه کن و بزن
این پیام های من به تو بود
کپی کاری از گروه های دیگه ممنوعه مگه نه مهدی؟ با کامنتم مخالفی ؟
پاسخ: نه والا درست میگی


edgeratedr
ساعت11:38---25 تير 1400
میشه مسابقه کریسچن کیج و مت هاردیو بزارین ممنون
پاسخ: داداش برای دانلود، توی سایتمون در رز بلاگ در بخش دانلودها درخواست بده


وسام
ساعت0:13---25 تير 1400
داداش مهدی چطور میتونم مثل سپهر لینک بزارم مثلا من الان دوست دارم مسابقه چهار نفره جی پی ال رندی اورتن وکین وباتیستا درقفس استیوکیج روبزارم الان توگوشیمه چطور لینکشو توی این سایت بزارم
پاسخ: عزیزم سپهر از لینکهای اماده در فضای مجازی استفاده میکنه برای گذاشتن اون مسابقه، اول باید بری به سایت پیکو فایل و اپلودش بکنی. بعدش پیکو فایل بهت لینک میده و میزاریش توی پست اما باید بگم که به اندازه حجم بازی، از حجم اینترنتت کم میشه


وسام
ساعت19:50---24 تير 1400
داداش من تور بلاگ فعالم امروز محمد اجازه نداد وگرنه ده پست میزاشتم
پاسخ: دمتگرم من پستهات رو میینم خوبه.فقط تیتر اینا رو بزن


امین د شیلد
ساعت10:13---24 تير 1400
خوشحالم که جان ماکسلی کمربند آمریکا رو برد آفرین .
دم کریسچن گرم که از مت هاردی شکست نخورد


وسام
ساعت10:06---24 تير 1400
مهدی من رزبلاگ نویسنده ام به چه دلیل میخوای حذفم کنی
پاسخ: حذفت نمیکنم ولی باید فعال باشی


وسام
ساعت9:19---24 تير 1400
آقا مهدی برورزبلاگ نگاه کن یعنی چی میخوای حذفم کنی؟
پاسخ: مطالبت خوبه دمت گرم فقط باید برای متن از کادر تیتر استفاده کنی قشنگ صفحهی ایجاد پست رو نگاه کن عنوان متن یا همون تیتر رو میتونی ببینی


وسام
ساعت5:05---24 تير 1400
مهدی من نویسنده شدم توروبه امام حسین از سایت حذغم نکن
پاسخ: باشه فعلا یه هفته مهلت داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر