سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

جیمی میره سراغ اتاق رینز. هیمن مانعش میشه و میگه رینز مشغول هست. اون بهت اهمیت میده و امشب جریان رو میفهمی.

رینز به رینگ میاد و میگه من در اسمک قبلی نبودم و دلایل خودم رو براش دارم. شنیدم که ادج گفته که من ازش میترسم. نه . من در رسل مقابلش بودم و شاید برای ده یا 20 ثانی مقابلش کم اوردم اما اخرش بردم. دلیل اینکه در اسمک دو هفته قبل، توسط ادج غافلگیر شدم این هست که انتظار اومدنش رو نداشتم و غافلگیر شدم.


جیمی میاد و بابت اینکه رینز در اسمک گذشته به کمکش نیومد، گلایه میکنه و رینز میگه من کارهایی رو باید انجام میدادم که تو نمیتونستی.


جی هم میاد و برای همکاری با رینز و جیمی اعلام امادگی میکنه. سی ام پانک نیوز. اونا همدیگه رو بغل میکنند.

رینز میگه این اتحاد چیزی هست که میخواستم و حالا بهش رسیدیم. حالا کسی نمیتونه جلوی ما رو بگیره.

 

کوربین در پشت صحنه از اینکه تمام اعتبارش رو به ناکامورا باخته ناراحته و میخواد با شکست دادن ناکا ، به مانی این دبنک بره. او میگه من قبلا کیف رو بردم و بازم میتوم.

 

ناکامورا مقابل کوربین

مسابقه ی انتخاب کشتی گیر برای مانی این بنک

متاسفانه متن مسابقه در منبع من نبود و فقط نوشته بودند که روی مسابقه تبلیغات پخش شد و بعدش ناکامورا رو به عنوان برنده توی رینگ دیدیم

برنده ناکامورا

 
جیمی در پشت صحنه از جی بابت رفتار گذشته عذر میخواد و جی میگه مهم نیست. باید روی کارها تمرکز کنیم قبل از اینکه رینز مجبور به حل اون مشکلات بشه.

ناتالیا و تامینا میگند میگن به ما گفتند که امشب تیم جدیدی حریفمون هست. تامینا میگه هر کی باشه لهشون میکنیم. تگان نوکس و شوتزی بلک هارت وارد نمیشند.

 

نوکس و شوتزی مفابل تامینا و ناتالیا

شوتزی به ناتالی کلوزلاین میزنه. او بعدش میره روی طناب و بل پیت رو اجرا میکنه. شوتزی با این حرکت میره برای پین

برنده نوکس و شوتزی

 

ادج در پشت صحنه میگه که من امشب از رینز میخوام که به رینگ بیاد. ببینم جیگرش رو داره.


دویل میاد و میگه که بیلی صدمه دیده و نمیوته در مانی این بدنک مسابقه بده. بعدش تصویر بیلی رو داریم که میگ شما میخواستید مصافم رو در مانی این دبنک ببینید. اما حالا که صدمه دیدم کسی بهم اهمیت نمیده. تازه هر کی هم جایگزین من بشه، نمیتونه به خوبی من باشه.


دول میگه بیانکا هم دیگه در مانی این دبنک مسابقه نداره اما در اسمک اینده مقابل کارملا از کمربندش دفاع میکنه.

کارملا میاد و از فرصتی که بهش داده شده تشکر میکنه و میگه اما من جذابترین زن در کمپانی هم هستم.

لیو مورگان میاد و به تصمیم دویل اعتراض میکنه. سی ام پانک نیوز. او میخواد که خودش هم جایگزین کارملا بشه. چون کارملا در لدر مچ زنان در مانی این بدنک هست. دویل حرفی نمیزنه اما لیو این رو قطعی میدونه و میره سراغ کارملا. لیو میگه امیدارم در هفته ی اینده ببری چون میخوام کیف رو ببرم و روی تو کش کنم.

بیانکا میاد و کارملا رو به عنوان حریف بعدی خودش قبول میکنه. او مطمئن نیست که اسیب دیدگی بیلی واقعی هست یانه اما بازم به توانایی او احترام میزاره.

 

هیمن پیش رینز میره و میگه یه مشکل داریم و ادج میخواد امشب باهات رو در رو بشه. او میگه ادج مردانگی تو رو زیر سوال برده.


انتخاب کشتی گیر برای مانی این دبنک

رولینز مقابل سزارو

سزارو بیرون رینگ بود و داور داشت میشمرد. سزارو به هر زحمتی بود خودش رو به رینگ رسوند. ست رفت استامپ بزنه اما سزارو بهش اپرکات زد. سزارو رفت حرکت رو تکرار کنه اما رولینز روی او استامپ زد و تمام

برنده رولینز

 

 

در پشت صحنه جیمی میخواد بره سراغ ادج اما جی میگه بزار خودش افتابی بشه. به هر حال اونا میرند سراغ ادج اما او در اتاقش نیست

 

رولینز در پشت صحنه بابت برد خودش ابزار خوشحالی میکنه و سزارو رو در حد خودش نمیدونه. او میگه حالا روی مانی این دبنک تمرکز میکنم و میبرمش. دفعه ی قبل کیف رو روی رینز نقد کردم اما شاید این بار زود کش کنم و زیاد منتظر نمونم.

ادج میاد و بابت کوری خودن ست بهش کنایه میزنه و میگه من الان میرم کاری رو میکنم که تو جراتش رو نداری. یعنی میرم رینز رو به رینگ دعوت میکنم.

 

گیبل در پشت صحنه به اوتیس روحیه میده و میگ اوتیس هر کسی رو میتونه شکست بده حتی ادج و رینز رو . اوتیس تایید میکنه و اکادمی الفا رو تبلیغ میکنند.

 

ادج به رینگ میاد و میگه برام مهم نیست که رینز چقدر نوچه داره . من در مانی این بنک میبرمش و کسی که سد راهم بشه این بلا سرش میاد. ادج تصویر حمله ی خودش به رینز رو نشون میده که در اسمک دو هفته قبل رخ داد.

 

رینز همراه ادمهاش در پشت صحنه داره نگاه میکنه.

ادج بازم کوری میخونه و میخواد که رومن به رینگ بیاد.

 

رینز به جی و جیمی میگه شما همینجا باشید. خودم میرم حلش میکنم. او کمربند رو به همین میده و میخواد نگهش داره. رینز به رینگ میره.

جی و جیمی میگندین شبیه تله هست.


بخش اضافه شده:

نکته: سه نفر برای اخر شو متن فرستادند که همش رو اینجا نوشتم تا بی انصافی نشه:


در ادامه شو، رومن به رینگ میره و با ادج درگیر میشه

بعد از زد و خورد، رومن از رینگ خارج میشه و ادج جیمی را گیر میاره و با پایه صندلی به دهانش فشار میاره ولی رومن بیرون رینگ می مونه

ادج میگه حالا بیا کمکش کن ولی رومن سر جاش می ایسته و با تصویر رومن شو تمام میشه. ولی خداییش اسمک حتی از ppvهای اصلی هم جذاب تر شده

********

ناکا و کوربین چنتا ضربه رد و بدل میکنن بعدشم ناکا کینشاسا میزنه و پین میکنه تمام
سزارو وسط مسابقه به گوشه های رینگ برخورد میکنه و خونی میشه سرش، فک کنم مقدارشم زیاد بود خودتون برید ببینید

آخر شو هم رینز وارد رینگ میشه و قبل از وارد شدن اوسوز تم سانگ میستریوز میاد ولی اونا از پشت جی و جیمی رو با صندلی میزنند بعد رینز چن ضربه با ادج رد و بدل میکنه، رینز فرار میکنه و ادج به کمک ری و دامنیک همون حرکتی که روی رینز توی رسل زده بود رو، روی جی و جیمی اجرا میکنه و رینز فقط نگاه میکنه و شو تموم میشه

********
رومن رینز میره به رینگ و جی و جیمی اوسو همراهش میان . رینز از این اتفاق خوشش نمیاد و یه دفعه ادج بهش حمله میکنه از اونطرف هم ری و دومنیک به برادران اوسو حمله میکنند . رینز از اونجا فرار میکنه و ادج روی برادران اوسو سابمیشن اجرا میکنه . رومن هم به کمک اونها نمیاد!


نظرات شما عزیزان:

وسام
ساعت16:17---20 تير 1400
همینجا لوکس بلاگ؟
وداداش لطفاً یه مقاله درمورد بولیری کشتی کج کارتی آن ای بزار
پاسخ: بله امشب ساعت ده اینجا نظر بده تا هماهنگ بشیم من بخش مقاله رو وارد میسنم متاسفانه


وسام
ساعت22:57---19 تير 1400
مهدی داداش من که میام اصلا نمیشه باهات چت کرد هرچه هم سرچ میکنم سی ام پانک نیوز رز بلاگ نمیاد
پاسخ: چرا من همیشه هستم اما دیشب نت مشکل داشت حالا امشب ساعت ده تا یازده بیا روی همین سایت و نظر بده تا بگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 20 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر