سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:

احمد رضا   


رندی اورتن دو هفته است که در شو های راو حاضر نشده است مثل اینکه کمپانی برنامه ای برای رندی ندارد و انتظار می‌رود که رندی اورتن در شو راو هفته آینده هم حضور نداشته باشد همچنين شایعاتی به گوش می‌رسد که حتی وی در مانی دا بنک هم حضور نخواهد داشت

حرفهای ریکوشی:


من نگران این هستم همانند سال 2019 براک لزنر به طور ناگهانی وارد مسابقه و مستر MITB شود!

+ قطعا هیچکس دوست ندارد لزنر در مقابل او قرار بگیرد زیرا کار برای او سخت تر خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

امین د شیلد
ساعت22:48---16 تير 1400
نه من مطمئن هستم که حداقل داخل مانی اند بنک مسابقه ای داره. حرف ریکوشی رو قبول دارم چون نا مردی که الکی بیای تو بازی بقیه و بعد ببری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 16 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر