سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:
احمد رضا


آتسوشی انیتا در جدیدترین صحبت هایش از علاقه خود برای مسابقه در مقابل جان‌ ماکسلی گفته است!

همچنین میک فولی در ادامه گفته است من نیز دوست دارم در این دریم مچ به عنوان داور ویژه در این مسابقه حضور داشته باشم!


در مصاحبه ای از ساموآ جو پرسیده شد که به چه دلیلی با WWE دوباره امضا کرد در حالی میتوانست با بقیه کمپانی ها امضا کند و او نسبت به این سوال پاسخ داد "من دنبال پول نیستم و فقط بدنبال ساختن لحظات ناب هستم و با توجه به استوری هایی که کمپانی های مختلف به من دادند، WWE بهترین کمپانی برای من بود!"


جف هاردی در مصاحبه اخیر فاش کرد که با وجود اینکه قرارداد وی با WWE تا پایان سال ۲۰۲۲(آغاز ۲۰۲۳) اعتبار دارد ٬ اما کمپانی میتواند مدت زمان مصدومیت هاردی را به مدت این قرارداد اضافه کند!


بر خلاف اخراج شدن تایلر بریز از کمپانی WWE و پایان حضور او در آپ آپ داون داون، او امشب توانست تورنمنت را پیروز شود و قهرمان Left Right Left Right شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 14 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر