سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


به درگیری رینز و ادج در اسمک قبلی مرور میشه

ادج میاد ومیگه بعد از ده سال من میتونستم در رسل تاریخ سازی کنم اما نشد. بعدش یه مدت کنار کشید مو تازگیها به بازگشت دوباره فکرکردم.
ادج به باخت غیر منصفانه خودش در رسل 37 اشاره میکنه و میگه من میتونم بابت اون اتفاق شکایت بکنم. اما میدونم که اینجا همیشه دلایل نامردانه ای برای شکست وجود داره. اما من با این موانع کنار میام  وراه خودم رو باز میکنم مگر نه الان اینجا نبودم.
ادج بعدش به حمله اش به رینز در اسمک قبلی اشاره میکنه ومیگه من در صورت رینز نگاه کردم و حالتش رو وقتی که اهنگم رو شنید دیدم. بله من اومدم تا شکستش بدم وکمربند رو ازش بگیرم.


هیمن در پشت صحنه داره حرفهای ادج رو گوش میده که جیمی میاد و میگه من حامی رینز هستم و امشب باهاش حال ادج رو میگیریم.


اپولو کروز و بیگ ایی مقابل ناکامورا و بیگ ایی
وسط مسابقه اعلام شد که ماشین کوربین داره به خاطر پارک شدن در جای نامناسب یدک میشه. کوربین حواسش پرت میشه  و بیگ ایی بهش بیگ اندینگ میزنه و کاورش میکنه
برنده بیگ ایی و ناکامورا


بیلی به رینگ میاد و میگه من اهل کل کل نیستم و فقط ادعا دارم که برد بیانکا در هل این ا سل شانسی بود. چون در اسمک قبلی بردمش و این  رو ثابت کردم . بیلی میگه بیانکا از نظرجمسی قوی هست ما ذهنش ضعیفه. این رو وقتی که بتونه مثل من برای 360 روز کمربند رو نگه داره میفهمه.
بیانکا میاد و میگه بهتره ساکت باشی. تو فقط دنبال این عنوانی که من دارمش. من همیشه حالت رو میگیرم و تو نمیتونی کاری بکنی. بیلی میگه توی ذهنت مدام نگرانی که من بهت حمله کنم و فقط یک راه برای پایان دان به این هس تو انم اینکه از کارات خجالت بکشی.
بیانکا پیشنهاد میده که در مانی این د بنک مسابقه " من پس میکشم" برای کمربند برگزار کنند تا این بحث تمام بشه. بیلی میگه من همیشه منتظر همین فرصت بودم و از دستش نمیدم. در اون مسابقه هم تایتل رو ازت میگیرم.
اونا کمی برای هم کوری میخونند و میریم سراغ بخش بعدی

جیمی میره پیش هیمن ومیگه پس رینز کجاست. اگر اون نیاد خودم میرم پیش پیرس و میخوام برام مسابقه ای مقابل ادج بزاره


لست من استندینگ مچ
زین مقابل اوونز
برنده به لدر مچ مانی این دبنک میره
اونز روی میز گزارشگرا یک پاوربمب روی زین میزنه. بعدش یک پاور بمب دیگه اجرا میکنه. زین نمیتونه بلند بشه که کوین دوباره میره سراغش و این بار روی حاشیه ی رینگ بهش پاور بمب میزنه و زین دیگه بلند نمیشه. داور میشمره و با شماره ی ده مسابقه تمام میشه
برنده اوونز
 
ادج در پشت صحنه میگه از کارهای جیمی و نقشه های خاندان اونا نمیترسه و اگر رینزو جیمی میخوان براش تله درست کنند من اماده هستم.

گزارشگر پیش کوربین میره و میگه شاید امشب وقتی در تخت پادشاهی خودت بخوابی حس بهتری داشته باشی. کوربین میگه برو خودت رو مسخره کن.

دویل، زلینا رومعرفی میکنه. زلینا میاد و میگه برام لذت بخش هست که مانی این دبنک رو صاحب بشم و به کمربند برسم.

لیو مورگان میاد و میگه تو هم مثل کارملا لیاقت مانی این دبنک رو نداری. زلینا به توانایی خودش مینازه و مورگان میگه پس بیا مسابقه بدیم
 
لیومورگان مقابل زلینا وگا

زلینا نی میزنه و حریف رو کاور میکنه اما لیو تسلیم نمیشه.
این بار مورگان میره برای کاور و جوراب شلواری زلینا رو میکشه و زلینا برای اینکه لباسش درنیاد نمیتونه کیک اوت کنه و کاور میشه.
برنده مورگان

رولینز سراغ پیرس میره و میگه در انتخاب کشتی گیر برای مانی این دبنک من رو یادتون رفته. پیرس ادج رو لایقتر میدونه ومیگه اون بیچاره رمبل رو هم برد اما مسابقه اش در رسل سه طرفه شد. ست میگه تقصیر من چیه وقتی خودتون براین رو قاطی اون مسابقه کردید
دویل میگه اگر در اسمک بعدی سزارو رو ببری میتونه به مانی این دبنک بری

داوکینز مقابل اوتیس
اوتیس بیگ اسپلش میزنه. او حرکت رو تکرار میکنه. بعدش حریف توسط او پین میشه
برنده اوتیس

جیمی بازم پیش هیمن میاد و سراغ رینز و میگیره. هیمن میگه او هر وقت بخواد میاد و توهم برو برای اخر برنامه اماده باش. جیمی قبول میکنه.
  
جیمی به رینگ میاد و میگه رینز اینجا نیست و منم برای رو در رو شدن با ادج نیازی به رومن ندارم. این یک تله نیست اما ادج جراتش زو نداره که بیاد حریفم بشه.

ادج میاد و میگه رومن داره خاندان شما رو استعمارمیکنه . او انقدر جی رو زد که جی او رو به عنوان رئیس قبول کرد. حالا هم نوبت تو هست.
تو نوکرش هستی و این یک تله هست که توش افتادی.
ادج بعدش میاد با جیمی درگیرمیشه و کتکش میزنه.
ادج بعدش یه صندلی برمیداره و باهاش جیمی رومیزنه و برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

بهرام
ساعت10:45---15 تير 1400
یازده صبح
پاسخ: باشه فردا یازده صبح جتما هستم


بهرام
ساعت11:03---14 تير 1400
فردا ساعت ۱۱
نشد پس فردا ۱۱
نشد چهارشنبه ساعت ۱۱
پاسخ: یازده شب؟


بهرام
ساعت8:30---14 تير 1400
سلام بچها کسی از شایان که روزهای اول وب رو تاسیس کرد خبری نداره؟شایان مسئول وب بود و اون وب رو هدایت میکرد و بعد سپردش به مهدی!کسی ازش خبر داره؟دلم براش تنگ شده!وب نویسنده ای به قدرتمندی اون ندیده
پاسخ: سلام اقا بهرام لطفا یک ساعت مشخصی رو بگید تا بتونم در پشتیبانی انلاین باشم. من ازش یه ایمیل دارم اگر مشکل قطعی برق نباشه، حتما در ساعتی که میگید میام به پشتیبانی


امین د شیلد
ساعت21:32---12 تير 1400
ببخشید شب شد نتایج رو نزدید.
در زمن الان ۳ ژوئیه است نه جولای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 12 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر