سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


جان سینا در چهارشنبه ی گذشته مهمان یک برنامه تلوزیونی بود. او در اون برنامه گفت:

بازگشت من به دبلیو دبلیو ایی قطعی هست. اینها شایعه نیستند. منتها هنوز زمان خاصی رو نمیتونم براش بگم. من اخرین مصافم رو هونوز انجام ندادم.


سینا در ادامه حرفهاش در مورد فیلمهاش بحث کرد و گفت:

موفقیت یک فیلم باعث میشه که پیشنهادهای جدیدی به شما ارائه بشه. این روال فعلا ادامه داره.


سینا یک نکته ی مهم رو یاد اوری کرد و گفت:

مردم نمیدونند که من حین فیلم بازی کردن نمیتونم کشتی بگیرم، چون بیمه این اجازه رو به من نمیده.


شایعه شده که جان سینا حریف رینز در سامراسلم هست. سامرالم در 21 اگوست برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

احمدرضا
ساعت19:27---8 تير 1400
محمد رضا داداش یک مقاله ای فرستادم پست کن

احمد رضا
ساعت10:28---8 تير 1400
خدا نکنه برگرده

امید مکی
ساعت1:55---7 تير 1400
سی ام پانک نیوز نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اینجا سی ام پانک نیوزه دیگه


امین د شیلد
ساعت23:09---6 تير 1400
چه خبر خوشی . واقعا خوشحال شدم . فقط منظورش از آخرین مصاف چی بود ؟‌ او تقریبا با همه جنگیده ( به جز ماکینتایر ) ولی امیدوارم وقتی برگرده و پیشرفت کنه در رسلمینا ۳۸ مقابل اورتون سر کمربند wwe قرار بگیره و برنده بشه ۱۷ بار قهرمانی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 6 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر