سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

هیمن در پشت صحنه به رینز میگه که خوب زدی ری رو راهی بیمارستان کردی. جیمی میاد و رینز میگه پس جی کجاست؟ جیمی میگه از بس کل کل کردی، اونم اعصابش خراب شد و دیگه نمیخواد به برنامه بیاد.

رینز میگه پس منم نمیزارم جی بازم دست راستم باشه. جیمی میگه من میتونم به جاش کمکت کنم. رینز میگه توانایی خودت رو ثابت کن.

 

بیانکا میاد و میگه بیلی در هل این ا سل تمام تلاش خودش رو کرد اما اخرش من من با کمربند رینگ رو ترک کردم. او بعدش برای بیلی و حریفان اینده کوری میخونه.

رولینز میاد و میگه منم دلیلی برای جشن گرفتن دارم چون سزارو رو در هل شکست دادم. رولینز کمی به سزارو بد و بیراه میگه و بعدش یاداوری میکنه که برای جشن پیروزی اومده.

رولینز بعدش پیروزی بیانکا رو ضعیف میدونه و دلیلی برای جشن گرفتن بیانکا نمبینه. بیانکا او رو برای مسابقه تیمی با بیلی دعوت میکنه و رولینز میگه مطمئنم که بیلی میاد حالت رو میگیره.
بیلی میاد و میگه وقتت رو بیانکا تلف نکن. او فقط میخواد بابت پیروی بی ارزش خودش لاف بزنه. سی ام پانک نیوز. این جور امدها به این خودنمایی ها نیاز دارند. بیانکا میگه بیا تو رینگ تا حالیت کنم. بیلی میگه تو هنوز همون ادم رقت بار سابق هستی.

رولینز میخنده و بیانکا بهشون حمله میکنه. سزار رو هم به کمک بیانکا میاد و فیسها هیلها رو میزنند. بیلی میگه اینا همش تقصیر سزارو هست.


رولینز و بیلی مقابل بیانکا و سزارو

بیانکا اسپین باستر میزنه. او میره برای پین اما بیلی تسلیم نمیشه. بیرن رینگ، سزارو و رولینز درگیر میشند. بیانکا میره فینیشر کد رو بزنه اما ست جلوش رو میگیره. بیلی هم میاد به بیانکا فینیشر میزنه و کاورش میکنه

برنده رولینز و بیلی

 

جیمی پیش هیمن میره و میگه من برای ثابت کردن خودم باید چیکار بکنم. هیمنم یگه خاندان به یک رئیس مثل رینز نیاز داره و شما بایدحمایتش بکنید. جیمی میگه خوب حالا چیکار لازمه تا انجام بدم.
هیمن میگه که رینز از پیروزی خوشش میاد پس برو یه مسابقه بده و با پیروزی بگرد. جیمی میگه باشه من انجامش میدم. هیمن میگه اما مراقب باش نبازی.


ناکامورا همراه همراهش میاد و روی تخت پادشاهی میشنه و همراهش تاج رو روی سر او میزاره.

 

کوربین در پشت صحنه بابت از دست دادن تاج و لقبش ابزار ناراحتی میکنه.

رولینز پیش دویل و پیرس میره و میگه دیگه وقت رسیده. یعنی اگه رینز امشب بابت کمربندش حرف بزنه من ،میتونم حریف بعدیش باشم.

 ست میگه شما با افتخارات من اشنایی دارید و منم برای گرفتن اون کمربند هیچ وقت اینقدر اماده نبودم.

دویل و پیرس میگیند که ما تصمیم گیرنده نیستیم و باید روش بحث بشه. ست میگه زمان جواب الان هست.


کروز مقابل بیگ ایی

عزیز برای روز کنار رینگ بود. او وسط مسابقه خواست به بیگ ایی فینیشر بزنه اما داور دیو عزیز رو اخراج کرد. اپولو کروز بیگ ایی رو رول کرد اما موفق نبود. بیگ ایی برگشت و به کروز بیگ اندینگ زد و پینش کرد

برنده بیگ ایی

 

زین درپشت صحنه میگه بابت مشکلات، فکرمیکردم و دنیا جای اشتفه ای هست اما بعد درگیری با اوونز فهمیدم که اوضاع اونقدرها هم بد نیست. دنیا دارای نظم هست و منم میتونم مبلغ باشم. گزارشگر بهش یاداوری میکنه که هفته ی اینده، زین و اوونز مسابقه دارند.

زین میگه من یک بار شکستش دادم و حالا مجبورم بازم باهاش مسابقه بدم. او بابت این موضوع ناراحت هست.

زین پیش پیرس میره و بهش بابت مصاف خودش با اوونز اعتراض میکنه. پیرس میگه تازه مسابقتون لست من استندینگ هست. زین میگه بازی خطرناکی رو شروع کردی.

 

دویل به رینگ میاد و میگه کارملا در مسابقه مانی این دبنک زنان خواهدبود. کارملا میاد و تشکرمیکنه و میگه علاوه با اون،من زیباترین زن در کمپانی هستم.

لیو مورگان میاد. او به بودن کارملا در اون مصاف اعتراض داره و خودش رو لایق میدونه و به کارملا سیلی میزنه.

دویل میگه اگه میخواهی خودی نشون بدی میتونی با کارملا مسابقه بدی اما حتی اگه کارملا ببازه بازم در مانی این دبنک خواهد بود.


کارملا مقابل لیو مورگان

در اخر مسابقه کارملا رفت فینیشر بزنه اما لیو جا خالی داد و بلافاصله رفت برای کاور و تمام

برنده مورگان

جیمی در پشت صحنه میگه من مصاف امشبم رو تقدیم جی میکنم و امیدوارم رینز هم مسابقه رو ببیینه

 

جیمی اوسو مقابل زیگلر

جیمی میره سوپر کیک بزنه اما زیگلر کنار میکشه. زیگلر نک بروکر میزنه و کاورش میکنه اما جیمی تسلیم نمیشه. سی ام پانک نیوز. اونا چند رایت هند میزنند و بهش جیمی با سپر کیک میره برای پین

برنده جیمی

جیمی پیش رینز میره و رینز برای سخنرانی به سالن میره. جیمی میخاد همراهش بره اما هیمن میگه تو فعلا اینجا بمون

 

هیمن و رینز وارد سالن میشند و هیمن میگه ما اومدیم تا رئیس خاندان رو تایید کنیم. به درگیری رینز با ری و دومنیک مرور میشه.

هیمن به حریفان رینز در چند ماه گذشته اشاره میکنه و میگه همشون شل و پل شدند و این هم از حال و روز ری مستریو. هیمن میگه رینز تمام حریفان رو کنار زده و کسی باقی نمونده.

ناگهان ادج میاد و با رینز درگیر میشه. رینز مقاومت میکنه و پانچ میزنه اما ادج با اسپیر بهش جواب میده. جیمی میاد و به ادج رایت هند میزنه. جیمی میخواد ضربه بعدی رو وارد کنه که ادج او رو حاشیه رینگ میکوبه و جیمی نقش زمین میشه. رینز و هیمن در بیرون رینگ به ادج زل میزنند و برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

edgeratedr
ساعت15:39---5 تير 1400
ایول ادج بالاخره برگشت امیدوارم تو مانی ای د بنک رینزو ببره تایتلو بگیره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 5 تير 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر