سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

در بین قراردادهای کاری سینا در خارج کمپانی یه مورد جدید هم ثبت شد

این قرارداد به ایفای نقش او در یک فیلم مربوطه.

اسم فیلم ‘The Pact’, میباشد

 

وی قرار هستب ا بازیگران ذیل تیم شود:

Leslie Mann و  Ike Barinholtz

 

در 20 اپریل 2018 شاهد نمایش فیلم فوق خواهیم بود

 

موضوع فیلم خانوادگی و حادث ای هست و مربوط به والدینی می شود که برای نجات دخترانشان از یک کار اشتباه تلاش میکنند

 

جان سینا قبلا در فیلمهای ذیل هم ایفای نقش کرده:

 

The Marine, The Reunion, Trainwreck, 12 Rounds, Legendary, and Sisters

 

سینا گفته در کنار کارهای همچنان در شوها حضور خواهم داشت
اما گاهی مجبور به گرفتن مرخصی خواهم شد

 

او قرار هست در رویال رمبل مقابل استایلز مسابهق دهد و رکورد فیلر را بشکند

 

اما پاره وقت بودنش باعث شده مدیران کمی ناراضی باشند

 

سینا تا رسل تمام وقت هست اما بعدش مثل براک لزنر نیمه وقت خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت16:51---24 دی 1395
یعنی چی دیگه نتونم نویسنده شم؟

outway
ساعت15:39---24 دی 1395
این همون سینایی بود که همش میگفت من هیچوقت به کمپانی خیانت نمیکنم هیچوقت از کشتی نمیرم

هی میگفت من هرگز مثل راک به کشتی خیانت نمیکنم

پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟

اون حرفات همش کشک بود؟؟؟؟؟؟

اون همه میگفتی کشتی خونه ی منه و هیچوقت ازش دور نمیشم

من که مثل راک نیستم کشتی رو ول کنم برم تو هالییود

پس چی شد اون حرفات؟؟؟؟؟

همش واسه چسبیدن و تیکه انداختن به راک بود؟؟؟؟

هان؟؟؟ مستر د چمپ؟؟؟

هی میگفتی من هرگز خودمو مثل راک به هالیوود نمیفروشم

چی شد اون حرفات؟؟؟؟ همش واسه جلب توجه و خودنمایی بود؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام دادا کم پیدایی اسلمی هم نیومدی


ایلیا
ساعت14:00---24 دی 1395
ساعت 2 شد
پاسخ: بیا مسنجر
پاسخ: من زیاد نمی مونم شب هم سرم شلوغه ممکنه دیگه نتونی نویسنده شی


ایلیا
ساعت12:46---24 دی 1395
بخش پی ان جی و پی اس دی هم بزار دادا
پاسخ: به بخش عکس و پوستراضافه میکنم


ایلیا
ساعت10:29---24 دی 1395

دادا رمزم و نام کاربری را بگو
بلاخره وقتشه برگشتم به سیستم مورد علاقه ام
پاسخ: بیا مسنجر بگم
پاسخ: من ساعت دو ظهر میام بای



محسن
ساعت19:02---23 دی 1395
سلام سايت قبلي ديگه پست نميزني؟
پاسخ: نه دیگه


فین بالور
ساعت17:02---23 دی 1395

شایان انجمن برای چی باز نمیشه
پاسخ:

نمیدونم



The champ
ساعت14:55---23 دی 1395
یعنی کلا نیمه وقت میشه
پاسخ: تا یه مدتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر