سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


به مصاف اوسوز مقابل دومنیک و ری در اسمک قبلی مرور میشه

رینز در پشت صحنه به جیمی میگه ایا میدونی من چه چیزی رو نمیبخشم. جی میگه اینکه من باعث شرمندگی خاندان بشم. رینز میگه پس متوجه اهمیت موضوع هستی نه؟

 

جیمی اوسو به رینگ میاد و میگه هفته گذشته قرار بود یک جشن برگزار بشه و امشب ما باید قهرمانی خودمون رو جشن میگرفتیم. منتها مسابقه اول ما توسط داور خراب شد و در دومی هم رینز اومد دخالت کرد. جیمی از رینز توقع توضیح داره و میگه او عمدا این کار رو کرد تا ما به کمربند تیمی نرسیم.

جیمی میگه هدف رومن از حمله به ری و پسرش چی بود. گمونم رومن فقط داره حسادت میکنه. چون میدونه  که من برگشتم تا همراه برادرم دوباره قهرمان بشم و برای خاندان اعتبار کسب کنم. رینز میخواد جی رو از من دور کنه اما من امشب کاری میکنم که پشیمونی توش نباشه.

 در پشت صحنه رومن به جی میگه که وقتی با من هستی کسی تو رو با برادرت اشتبا نمیگیره پس مراقب نتایج کارات باش. جی بلند می شه و از اتاق خارج میره.
 
جیمی در پشت صحنه از جی می پرسه که آیا فکر می کنه که هفته گذشته می تونستند کمربند تیمی رو بگیرند. جی به او می گوید بله . جیمی میگه  ما دوقلو هستیم، باید به هم بچسبیم. جیمی به جی می گوید اگر می خواهد در مورد رسوایی خانواده صحبت کنه، این رومن هست که داره خانواده را رسوا می کنه.
جی به او میگه تو یه سال اینجا نبودی و من با رومن پیشرفت کردم. حالا این وسط گیر کردم او نمی دونم چیکار باید بکنم. جیمی میگه اگر رومن بخواهد با من صحبت کنه، من همین اطرافم.


زین و اپولو کروز مقابل بیگ ایی و اوونز

سامی روی اوونز تندر بمب میزنه و کاورش میکنه اما بیگ ایی میاد کاور رو میشکنه. کروز میاد با بیگ ایی درگیر میشه. سامی روی اوونز حیلوا کیک میزنه اما کوین جا خالیمیده. کوین در برگشت به زین استانر میزنه و پینش میکنه.

برنده اوونز و بیگ ایی

آپولو بعد از مسابقه می پرسه که چرا ذوق مرگ شدید از پیروزی؟ دلیل باخت من زین بود اما هفته ی اینده میخوام مقابل من و عزیز مسابقه بدید تا برنده مشخص بشه. اوونز و بیگ ایی قبول یکنند.

 

زین میگه دارید توطئه میکنید تا من رو از کمربند دور کنید. باید ازم عذرخواهی بشه. عزیز به زین حمله میکنه تا این بخش تمام بشه.

 

استریت پروفیتز در پشت صحنه هستند. گیبل میاد و میگه بابت اتفاقات هفته ی قبل عذر میخوام. اونا میگند اگر تو نمیتونی اوتیس رو اداره کنی ما میتونیم.  اگر اوتیس دوباره به مت حمله کنه، او رو به دوره ژوراسیک بازمی گردونیم. گیبل می خواد یک مصاف ته به تک با یکی از اونا داشته باشه و اونا قبول میکنند. گیبل میگه اوتیس کنار رینگ مسابقه نخواهد بود اگر داوکینز هم برای کمک به فورد نیاد. فورد قبول میکنه و گیبل میگه اوتیس هنوز ناراحته

 

رومن در پشت صحنه هست و جی وارد می شه. رومن می پرسه جیمی کجاست؟ جی  میگه اگر می خواهد او را ببیند، باید به رختکن اوسوز بره. رومن می خنده و میگه رختکن شما؟ یرنز میگه جیمی داره با این کاراش تو رو پیشم خراب میکنه.رینز میگه به جیمی بگو دارم میام سراغش.

 

کارملا مقابل لیو مورگان

کارملا میره کیک بزنه اما لیو جا خالی میده.  بعدش لیو بهش فینیشر میزنه و کاورش میکنه

برنده مورگان


کارملا برای اینکه لج لیو رو دربیاره میره تو گوش کارمند کنار رینگ یه چیزی میگه و اونم میگه البته که تو زیباترین زن در کمپانی هستی.

 

بیلی به رینگ میاد و میگه رولینز هم مثل من گرند اسلم هست. او ست رو دعوت میکنه و رولینز به رینگ میاد. بیلی ازش استقبال میکنه و میگه عاشق کارات هستم. رولینز هم از چیدمان برنامه ی بیلی تعریف میکنه. بعدش راجب درگیری بیانکا و بیلی بحث میکنند و رولینز میگه شک ندارم که در هل این سل حال بیانکا رو میگیری. بعدش مروری روی به شیرین کاری بیلی در اسمک قبلی میکنیم و ست و بیلی بابتش خوشحالند.

بیلی میگه بزار یه کلیپ بهتر نشونت بدم. بعدش حمله ی ست به سزارو نشون داده میشه. اونا بازم ابزار ذوق مرگی میکنند. سی ام پانک نیوز. بعدش در دکور به صدا درمیاد. در باز میشه و سزارو میاد تو. سزارو به ست حمله میکنه ست به پشت صحنه میره و بیانکا میاد و به بیلی میخنده

 
در پشت صحنه ری میگه که دومنیک صدمه دیده چون رومن بهش حمله کرده. او تهدید میکنه که کار رینز رو تلافی میکنه. ری میگه من در محافظت از دومنیک ناکام بودم. ری رینز رو به خاطر کارهایی که به اسم خاندانش انجام میده سرزنش میکنه. ری میگه من در پایان شو میام و از رینز میخوام بیاد حرفش رو بزنه تا بهش نشون بدم که خانواده چه معنایی داره.
 

فورد مقابل گیبل

فورد فروگ اسپلش میزنه و حریفرو کاور میکنه اما گیبل کیک اوت میکنه. در این لحظه اوتیس میاد و فورد رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو فورد

اوتیس بعد از مسابقه، تیم استریت رو کتک زد و کارمندا اومدند جلوش رو گرفتند

 

کوربین مقابل ناکامورا

کوربین شولدر فیسرت میزنه. بعد با سوپلکس کار رو ادامه میده. او یک کاور ناموفق انجام میده و بعدش میخواد روی حریف سابمیشن بزنه اما ناکا او رو رول میکنه و پایان

برنده ناکامورا

بعد از مسابقه کوربین به ناکا حمله میکنه تا تاجش رو پس بگیره اما گیتاریست ناکا به کمک ناکا میاد و جلوش رو میگیره

 

رینز در پشت صحنه به جی میگه که من رو پیش جیمی ببر
 
 

کوربین پیش دویل و پیرس میره و میگه ناکا تاج من رو پس نمیده. اونا میگند هفته ی اینده مقابل ناکا مسابقه میدی و هر کی برد تاج رو برمیداره.

 

جیمی در پشت صحنه هست که رومن و جی وارد می شند. رومن به جیمی میگه نگاهی به مسابقات قهرمانی بیندازد. جیمی می گوید که او به قهرمانی اهمیتی نمی دهد. اما به شما اهمیت می دم. واقعیت این است که رومن از همان زمان کودکی این کار رو کرده و خواسته رئیس باشه. من نمیخوام مثل او باشم. تو حتی وقتی وارد تالار مشاهیر کمپانی بشی منفور خواهی بود.
 
 

رومن به جی نگاه می کنه و میگه میبینی داداشت چیا میگه؟ اونا بحث میکنند و جی میگه از این وصع خسته شدم. بعدش میره. جیمی به رومن میگه همش تقصیر تو بود و رینز میگه ما دیگه بچه نیستیم. او میخواد نظم خاندان حفظ بشه و موقعیت جی توسط جیمی خراب نشه. رینز میگه تو چند ثانیه زودتر از جی به دنیا اومدی و باید مراقبش باشی. رینز دنبال اتحاد هست و جیمی رو به خاطر رفتارش با جی سرزنش میکنه. رومن میگه جی با من پیشرفت میکنه و با تو پسرفت. پس بس کن. جیمی میره.

 

ری مستریو به رینگ میاد و منتظره تا رینز وارد بشه. رومن همراه هیمن میاد. سی ام پانک نیوز. ری میگه که او رو تایید می کنه و این همان چیزی است که رومن می خواد بشنوه. بله من تو رو به عنوان یک ادم پست تایید میکنم چون به پسرم صدمه زدی. من میخوام باهات بجنگم و حتی اگر شکست بخورم حاضرم توی قفس حسابم رو باهات صاف بکنم.

 

ری منتظر جواب هست و رینز میخنده. او میگه من تو رو فقط به عنوان یک پدر تایید میکنم. ری با چوب کندو استیک به رومن حمله میکنه. رینز حریفش میشه و با پانچ بهش جواب میده. رومن میخواد اسپیر بزنه اما دومنیک بهش حمله میکنه. رینز دومنیک رو میگیره و پرتش میکنه بیرون. ری میره وضعیت دومنیک رو بررسی کنه و رینز به ری فنیشر میزنه. با این تصویر برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 22 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر