سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

تامینا به دلیل قهرمانی تگ تیم اش به همراه ناتالیا از وینس مکمن خیلی تشکر کرده .

 

ناتالیا گفته : من و بیزلر دو دوست صمیمی هستیم و از اینکه تو شوها با اون مبارزه میکنم بسیار خوشحالم.

 

کوفی کینگستون گفته : من فکرش رو نمیکردم داخل رسلمانیا 35 به قهرمانی برسم و واقعا بعد شنیدن اینکه قراره قهرمان بشم بسیار خوشحال شدم .

 

زایور وودس هم اصلا از این اتفاق خبر نداشت و موقعی که قصد ورود به سالن رو داشتم متوجه شد!

 

هنوز هم راجب مسابقه الکسا و فیند هیچ صحبتی نشده و این داستان خوب پیش نمیره . الکسا رو تو شوی قبل دیدیم اما هنوز هم خبری از وایت نیست .

 

احتمال داره الکسا وارد درگیری با دویل بشه (طبق شایعات و اینکه همش عروسک های الکسا مخفیانه دیول رو تماشا میکنن)

 

کاهش بینندگان راو نه تنها در سال 2021 بی سابقه بوده بلکه این شو کمترین میزان بیننده رو در 28 سال گذشته در قسمت قبلی خودش داشت.


نظرات شما عزیزان:

edgeratedr
ساعت14:06---14 خرداد 1400
اها ممنون نه من کامپیوتر ندارم ولی ی مقاله در باره ادج دارم چجوری بزارمش تو سایت
پاسخ: شما تو نظرات ارسالش کن من به اسمت میزارم توی سایت


edgeratedr
ساعت10:59---14 خرداد 1400

سلام من اگه بخوام تو لوکس بلاگ نوسینده شم باید چیکار کنم
پاسخ: باید کامپیوتر داشته باشی. سیستم لوکس با موبایل سازگار نیست. باقیش رو خودم یادت میدم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 14 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر