سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:
ممدیستریو 
   


مارک هنری یکی از غول های کشتی کج که سال ۲۰۱۹ به بخش مشاهیر wwe پیوست در دابل اور ناتینگ Aew ظاهر شد!


این کشتی گیر دوباره خواهان بازگشت به رینگ بوده و وینس کاملا با این قضیه مخالفت کرده ! اگه از قدیم کشتی کج رو دنبال کرده باشید دلیل این تصمیم وینس رو درک میکنید
اما مارک هنری رو این تصمیمش پایبند بوده و به AEW پیوست تا اونجا بتونه تو رینگ مشغول کار باشه

 


نظرات شما عزیزان:

ممدیستریو
ساعت23:10---12 خرداد 1400
دلیل : وینس میگفت حاجی دیگه باید خداحافطی کنی مارک هم میگفت باش . خداحافطی مکیرد هفته بعدش برمیگشت بدون اجازه وینس! میگفت من دروغ گفتم ؟ چندین بار اینکار رو کرده تا سال ۲۰۱۹ که وینس اجبارن به بخش هال اف فیم ها اضافه اش کرد
این روزا هم دوباره میخواسته برگرده اما وینس مخالف بود برا همین رفت aew


یاشار رولینز
ساعت22:02---12 خرداد 1400
سلام داداش ببخشید دوباره مزاحم شدم باید چیکار کنم نویسنده بشم می خوای فردا پیام مهدی انجمن را برات بفرستم
پاسخ: پست زدن با موبایل سخته بهتره مطالب رو تو نظرات بفرستی تا با اسم خودت بزارم


RATED R
ساعت14:40---12 خرداد 1400
من کشتیو از قدیم دنبال میکنم اما نمیدونم دلیلش چیه بگید ممنون

امین د شیلد
ساعت22:51---11 خرداد 1400
واقعا همه ای ستارگان کشتی کج دارن میرن .از wwe که خوششون نیاد یا پیشرفت نکنند به aew میرن. ولی حیف که واقعا کشتی کج گیران عالیه wwe به aew میرن.
دوستان میشه اسم کسانی که تا الان از wwe به aew رفتند رو بزارید تو وب.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 11 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر