سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


برنامه با بخش میز تیوی شروع میشه

 او به جریان مصدومیت خودش در بکلش اشاره میکنه و اعلام میکنه که برگشته. او بعدش از موریسون میپرسه که اینجا چه بویی میاد. موریسون یک حله سیر دور گردنش میندازه و میگه میخوام از شر خبائث دور باشم. میز میگه اره کمپانی یه کاری بکنه تا از ما محافظت بکنه.

میز بعدش شارلوت رو دعوت میکنه.

شارلوت میاد و وانم راجب بوی سیر میپرسه و موریسون میگه که این برای محافظت از خودش هست. میز از شارلوت راجب مصاف اینده اش در مقابل ریا میپرسه و شارلوت رجز میخونه و قول میده که برای چهاردهمین بار قهرمان خواهد شد. او میگه ریا کار افسانه ای در رسل کرد اما زندگی افسانه نیست.

ریپلی میاد و به شارلوت میگه تو هیچ غلطی نمتونی بکنی. میز و موریسون مانع درگیری اونا میشند و میز میگه ریا اولین بارش هست که به میز تیوی اومده و خیلی روحیه خشنی داره. موریسون میگه بیا ازمایش نان و سیر روش انجام بدیم. میز میگه واسه چی. موریسون میگه شاید ریا خون اشام هست. ریا میگه من خوش اشام نیستم بلکه کابوس بقیه هستم.

ریپلی میگه میتونید بعد هل این سل ازم مصاحبه بکنید چون من اون موقع هم قهرمان خواهم بود. شارلوت میگه اره دیدیم که تو راو گذشته چطوری تو دو دقیقه به کراس باختی.

 

نیکی کراس میاد و میگه من هوادار میز تیوی هستم و متاسفم که در این برنامه دخالت میکنم. فقط اومدم بگم که من در راو گذشته ریا رو بردم و باید برنده ی هل این ا سل مقابلم مسابقه بده. این یک توقع عادلانه هست. شارلوت میگه اگر زندگی عادلانه بو د من الان قهرمان زنان بودم. او راجب زیا هم میگه ریا گفته که اگر در راو قبلی چهار دقیقه وقت داشت میبرد.

نیکی میگه من امشب مقابل شارلوت مسابقه میدم و اگر در دو دقیقه او نتونست شکستم بده من مقابل برنده ی هل این ا سل مسابقه میدم. شارلوت میگه من توی یک دقیقه میبرمت. نیکی بهش سیلی میزنه و شارلوت چالش رو قبول میکنه.


شارلوت مقابل نیکی کراس

نیکی با نی به حریف حمله میکنه. شارلوت بهش کلوزلاین میزنه. کراس به رایت هند بهش جواب میده. او بعدش دی دی تی میزنه و زمان هم تمام میشه

برنده کراس

 

ریدل در پشت صحنه هست و در مورد کلمات مختلف در زبانها با پریست حرف میزنه. بعدش چشم پریست به رندی میافته و بهش سلام میده.

ریدل هم حال رندی رو میپرسه. اورتون میگه ریدل در راو قبلی از ار کی او استفاده کرد. ریدل میگه منظوری نداشتم و معذرت میخوام. اورتون میگه کارت مقابل وودز خوب بود اما امشب مصاف من مقابل وودز رو ببین تا چیزهای تازه ای یاد بگیری.

ریدل در مورد حرکت ار کی او سوال داره اما اروتون میگه بهتره کمتر حرف بزنی.

 

اورتون مقابل وودز

رندی میره ار کی او بزنه اما وودز تبدیلش میکنه به بک اسلاید. او میره برای کاور اما اورتون کیک اوت میکنه.

وودز نی میزنه و میره عقب تا دوباره حمله کنه اما رندی بهش برو کیک میزنه. اورتون حریف رو کاور میکنه و تمام

برنده اورتون

 

ام وی پی و لشلی در پشت صحنه هستند

رجینالد در پشت صحنه به جکس میگه که برای مصافش نیازی به کمک جکس نداره

 

رجینالد مقابل بیزلر

رجینالد یک مونسالت میزنه. شاینا پس میکشه. رجینالد به کف رینگ میوره. بیزلر سابمیشن میزنه. اما رجینالد حرکت رو تبدیل میکنه به رولو تمام

برنده رجینالد

رجینالد میره در پشت صحنه با جکس خوشحالی درمیکنه

اوونز میره پیش مکینتایر رو راجب مصاف درو با کوفی میپرسه. درو میگه امشب همه چیز به من و کوفی محدود میشه و جایی برای دخالت لشلی و دوستش نیست. درو میگه من کوفی رو دوست دارم اما شاید اگر در گذشته زیاد فداکاری نمیکردم امشب نیازی به این مصاف نبود و قهرمان بودم.

مکنتایر میگه کوفی به خاطر بچه هاش میجنگه اما من ترجیح دادم فعلا بچه دار نشم تا تمام توانم رو توی رینگ بزاریم. بعدش کوفی میتونه برای بچه هاش بگه چطوری روزی با یک قهرمان اسکاتلندی مسابقه داد. قهرمانی که لزنر و شکست داده بود. کاری که کوفی نتونست بکنه. درو میگه من در مصاف امشب برنده میشم و در هل این ا سل هم کمربند رو میگیرم.

میس و تیبار مقابل لوچا هوز پارتی

میس بیرون رینگ بود و دوراد و رفت روش شیرجه بزنه اما تیبار جلوش رو گرفت.

میس برگشت و دورادو رو نقش زمین کرد. اون طرف هم تیبار به متالیک بوت زد. میس تگ گرفت و روی متالیک حرکت مشترک زدند. میس متالیک رو کاور کرد و تمام

برند تیبار و میس

 

بلیز در پشت صحنه توصیه میکنه که رجینالد برای گرفتن جشن پیروزی میتونه به او ملحق بشه


شیمس میاد و میگه که هر هفته یه پیروزی تازه به دست میاره. او میگه که برای مصاف در هل این ا سل بیقرار هست و باید به امثال کاریللو و ریکوشی فرصت داده بشه. او به مصاف قبلی خودش مقابل کاریللو و حمله ریکوی اشاره میکنه
.تصویر مربوط بخش میشه.

شیمس رفتار ریکو و کاریللو رو به رفتار بچه مدرسه ایها تشبیه میکنه و میگه من تک به تک باهاشون مسابقه میدم اما حمله ی گروهی رو نیستم.
بعدش میپرسه که الان کدوشون اماده ی مسابقه هست


ریکو وارد میشه

شیمس مقابل ریکوشی

ریکو میره بیسبال اسلاید بزنه اما حریف جا خالی میده. شیمس به او اسلم میزنه. ریکو به مسابقه برمیگرده اما شیمس میره روی طناب و بهش فوریرم میزنه. در این لحظه کاریللو وارد میشه. حواس شیمس پرت میشه و ریکو شیمس رو رول میکنه

برنده ریکوشی


شیمس مقابل کاریللو

کاریللو کراس بادی میزنه اما شیمس او رو میگیره و میکوبه به کف رینگ. ریکو میاد دخالت کنه اما شیمس جلوش رو میگیره. کاریللو هم بلافاصله شیمس رو رول میکنه و پایان

برنده کاریللو

نایومی و لانا مقابل رز و دانا

لانا میاد و چند بار رز رو کاور میکنه اما موفق نیست. لانا به حریف بوت میزنه. دانا تگ میگیره و به لانا ساموان دراپ میزنه و پایان

برنده داناو رز


بنجامین مقابل الکساندر

الک روی زمین افتاده و بنجامین بهش بوت میزنه. اوبا نی کار رو ادامه میده و میر برای پاور بمب. الک یک ضربه به چشم او میزنه. بعدش فینیشر اجرا میکنه و بنجامین رو کاور میکنه

برنده الکساندر

الیاس و رایکر در پشت صحنه بابت مصاف امشبشون هماهنگ میشند. الیاس از قدرت اوموس میگه و اشاره میکنه که اونا در نبرد هستند. او از رایکر میپرسه که ایا تا حالا در جنگ بوده. رایکر میگه اره یه مدت تو عراق بودم


کوفی در پشت صحنه میگه درو بابت بردش مقابل لزنر فخر فروشی میکنه اما منم کاری رو کردم که اون تونست. من لشلی رو شکست دادم. امشبم بعد پیروزی در مقابل درو، به هل این ا سل میرم و قهرمان میشم.

 

استایلز و اوموس مقابل رایکر و الیاس

اوموس یک البوی روی رایکر میزنه و حرکت رو تکرار میکنه. او یک کلوزلاین  میزنه و به استایلز تگ میده. ایجی هم فقط یک فنوفام فوریرم میزنه و میره برای پین

برنده اوموس و استایلز

 

جکس یه رجینالد هشدار میده که پیش بلیز نره اما رجینالد میگه نگران نباش


الیاس در پشت صحنه بابت کارهای رایکر بهانه میاره و میگه دیگه نمیخوام باهاش تیم باشم

 

بخش بلیز
بلیز همراه عروسکش هست و رجینالد هم میاد و میگه ببت برد در مقابل بیزلر حس خوبی دارم.
بلیز میگه که عروسک ازت یه سوال داره. در این لحظه بیزلر میاد و رجینالد رو میزنه. بلیز میگه تو دعوت نشد بودی. بیزلر میگه تو داری تبدیل به یک مشکل بزرگ میشی.


منصور در پشت صحنه هست و بهش قول داده میشه که برای کمربند قهرمانی مسیری براش فراهم کنند. مصطفی علی میاد و میگه اینجا به هر کسی اعتماد نکن. منصور میگه اگر اینطور هست پس به توصیه تو چطوری اعتماد بکنم. علی میگه بعدا میبینی

لشلی و ام وی پی در پشت صحنه جشن گرفتند و میگند ما به مصاف امشب بقیه اهمیت نمیدیم چون کسی نمیتونه کمربند رو از لشلی بگیره

 

کوفی مقابل مکینتایر

یک موقعیت کارو برای کوفی بود اما مکینتایر با کمک طنابها رها شد. کوفی با کیک بهش حمله کرد و با استامپ کار رو ادامه داد. او بعدش یک شیرجه روی درو زد. کوفی برخورد بدی داشت و تا به خودش بیاد، مکینتایر بهش کلیمور کیک زد و تمام

برنده مکینتایر

 

بعد مسابقه، دو حریف دست دادند و لشلی هم مقابل ورودی اومد و بهشون خیره شد

تمام


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت21:58---11 خرداد 1400
سلام من تو رز بلاگ ۲ کاه هر شب مقاله می فرستادم که ی دفعه مهدی انجمن گفت فردا هماهنگ بشه نویسنده می شی
بعدش فرداش ی دفعه رفت
الان من چیکار کنم؟
پاسخ: بیا همینجا نویسنده شو


edgeratedr
ساعت13:37---11 خرداد 1400
دانلود تو دوتا سایت نیست کی میزارید
پاسخ: شرمنده من مسئول دانلود نیستم شاید نوینسده اش امروز کار داشته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 11 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر