سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

اگر کمپانی این دو را مقابل هم در رسلمنیا قرار ندهد واقعا یک استوری خوب و جذاب را از دست داده و این یکی از ساده ترین درگیری برای نویسندگان کمپانی می باشد.این دو به شو راو جذابیت لازم را دادند و بدون این دو شو راو بازهم باید چهره خسته کننده اعضای شیلد را تماشا میکردیم.
هردو در مسابقات مهمی هستند و بعد از رامبل اتفاق های زیادی میوفته.دو اتفاق ممکنه بیوفته تا این دو مقابل هم در رسلمنیا بازی کنن.

 


1-جریکو مسابقه رویال رامبل رو ببره(یا در فستلین و یا بین اینا اختلافی به وجود بیاد اگه یکی از استارهای برند آبی رویال رامبل مچ رو ببره) و اونز هم از تایتلش در رویال رامبل دفاع کنه و این دو در رسلمنیا سر تایتل یونورسال با هم مچ بدن.

 


2-جریکو مسابقه رامبل رو نبره و اونز هم بدلیل جریکو تایتلو از رینز ببازه و این دو سر کمربند یو اس باهم در رسلمنیا باهم بازی کنن.(احتمالا اگر رینز تایتلو در رامبل ببره استرومنم مسابقه رویال رامبل مچ رو میبره چون اسمکداون المنیشن چمبر رو داره و میتونن از اون مسابقه تایتل شات برای کمربند جهان تو رسلمنیا رو بهشون بدن.
به هر حال به احتمال زیاد ما استارت درگیری اونز و جریکو رو در رامبل میبینیم و حدود یه هفته مونده که این پی پر ویو جذاب رو شاهد باشیم تا ببینیم چی میشه.

 


نویسنده=sawrld

 

منبع=forbes.com


نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت21:30---26 دی 1395

ایول داش وب واقعا عالی شد دیگه من که خوشم امد فقط کاش میشد نظرات رو مثل میهن بلاگ میکردیش که بدون تایید نشون داده بشه
پاسخ: خوب هر نویسنده ای مدیریت نظراتش رو داره میتونند روی ازاد بزارند البته .اغلب ناراحتی پیش می اومد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 26 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر