سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

به مصاف قدیمی اچ و راک مرور میشه

به مصاف هفته ی قبل بین رینز و دنیل مرور میشه

رینز همراه ادمهاش میاد و هیمن برد رینز مقابل دنیل رو یاداوری میکنه .او از مسئول زنگ میخواد تا با زدن ده ضربه این اتفاق رو اعلام بکنه. او میگه اگر این کار رو نکنی خودمون انجامش میدیم. بعدش میکروفن رو میده به رینز.

رینزمیگه من به حرفم عمل کردم. حالا باید از من ممنون باشید چون چیزی رو که مردم میخواست بهشون دادم. من به دنیل براین هم کمک کردم. او میخواست دیگه اینجا نباشه . منم پینش کردم تا بره سر  خونه و زندگیش.

رینز میگه ایجا جای کسی هست که من رو تایید بکنه. دنیل تاییدم نکرد پس حذف شد تا کسی بیاد که بهم ایمان داره. او به ورودی اشاره میکنه و جیمی اوسو میاد و کنار برادرش یعنی جی میایسته. در این لحظه سزارو وارد میشه.

سزارو میگه بهتره صبر کنید چون شما نمیتونید کسی رو جایگزین دنیل براین بکنید. البته من امشب برای این موضوع تمرکز ندارم چون باید روی مصافم با رولینز کار کنم. در این لحظه ست میاد و سزارو رو میزنه.

تدی یانگ میاد و میگه من از طرف پیرس ماموریت دارم تا بگم که اگر سزارو امشب ،رولینز رو ببره میتونه برای کمربند رینز در بکلش مسابقه بده.

سزارو مقابل رولینز

گروه رینز سعی داشتند این مسابقه دیکیو بشه تا سزارو به بکلش نرسه. وسط مسابقه جی رفت سراغ رولینز اما ست هلش داد. سی ام پانک نیوز. جیمی اومد به رولینز کیک زد. سزارو رفت جیمی رو زد. داور متوجه نشد. بعدش ست رو به رینز اوردو بهش فینیشر زد و تمام

برنده سزارو

رولینز در پشت صحنه از دست رینز بابت دخالت گروهش عصبانی هست و رینز میگه من باید هوای گروهم رو داشته باشم. هر چی باشه خودت اومدی قاطی داستان من شدی .من سعی میکنم سزار رو در این جریان حذف کنم. ست میگه باشه.

 به مصاف کلد و بوکر تی در گذشته مرور میشه

تی سراغ دویل میره و میگه امشب همکارت هستم و دویل هم ازش استقبال میکنه. زین میاد و میگه علیه من دسیسه ای هست که براش مستند هم ساختم.

زین میخواد امشب مسابقه مهم داشته باشه اما تدی فقط بهش اجازه ی مصاف کنار کروز رو میده و زین خوشش نمیاد. تدی میگه امشب کروز مقابل چند کشتی گیر مسابقه داره و باید کمکش کنی. بعدش از زین میخواد مثل او برقصه.

رینز در پشت صحنه به جیمی هشدار میده که سرخود کار نکنه اما جیمی ناراحت میشه و میگه نمیتونی مثل جی با من رفتار بکنی.

ریوت مقابل کارملا

کارملا موقعیت کاور رو داره اما پاش رو روی طناب میزاره و داور کاور رو رد میکنه. مورگان میاد دخالت بکنه اما کارملا بهش کیک میزنه. ریوت میاد او رو کاور بکنه اما کارملا بهش کد میزنه و پینش میکنه

برنده کارملا


به مصاف ادج در گذشته مرور میشه
بعدش کلیپی از لزنر  و مسابقه قبلیش مقابل بیگشو داریم

بیلی به رینگ میاد و میگه اینکه شما یک ستاره باشید دلیل نمیشه که قهرمان خوبی هم باشید. من به عنوان کسی که رکورد قهرمانی زنان اسمکدان رو دارم، این رو میگم. البته من تها قهرمان خوب اینجا نبودم. بیلی به دیواهایی که در گذشته، اسمی در کمپانی در کردند اشاره میکنه. او بعدش از بیانکا ایراد میگیره و میگه او دختر ساده ای هست و در حد مسابقه دادن با من نیست. بیانکا میاد با او درگیر میشه اما بیلی او رو به زمین میکوبه و میگه بهتر حرف گوش کنی.

جیمی و جی در پشت صحنه هستند. جیمی به جی میگه فکر می کنم که تو به رینز وابسته شدی. او از جی می پرسه چه بلایی سرش آمده. جی به او می گوید رومن همیشه بخشی از خانواده بوده. جیمی میگه تو همیشه در نبردهای رومن یودی و این دلیل قهرمانی رومن هست. جی به او می گوید این باعث قویتر شدن آنها می شود. جیمی به او می گوید آنها به یکدیگر احتیاج دارند. یعنی همانطو که رینز قهرمان هست، اونا هم میتونند قهرمان تیمی باشند.


به مصاف سینا و انگل مرور میشه

زیگلر رودو میانو بای ری مستریو و دومینک که توی رینگ هستند کوری مخونند. زیگلر میگه شاید ری سابقه ای ایجا داشته باشه اما دومنیک واسه این کمپانی نیست. دومنیک میگه میتونم مقابلت مسابقه بدم و ثابت بککنم.

دونیک مقابل زیگلر

زیگلر نک بروکر میزنه و میره برای کاور اما دومنیک کیک اوت میکنه. زیگلر بادی اسلم میزنه و میره برای سوپلکس اما دومنیک زیگلر رو رول میکنه و تمام

برند دومنیک

رجینالد در پشت صحنه با جکس و بیزلر هست و میگه در بکلش شما که بهترین تیم هستید میتونید تامینا و ناتالی رو شکست بدید اما تامینا باعث شد من کتک بخورم  و امشب میخوام تلافیکارش رو دربیارم. جکس تحسینش میکنه.

تامینا مقابل رجینالد

تامینا یک سوپر کیک به حریف میزنه. او میره روی طناب تا شیرجه بزنه اما جکس رجینالد رو کنار میکشه. شاینا هم میاد تامینا رو میزنه تا مسابقه دیکیو بشه

برنده با دیکیو تامینا

تانالی میاد به جکس حمله میکنه اما جکس از پسش برمیاد و بعدش جکس و بیزلر تیم مقابل رو میزنند و میرند

 

کروز در پشت صحنه با هم تیمی های خودش هست و برای برد امشب کوری میخونه

 

استریت پروفیتز هم کنار هم تیمی های خودشون برای کروز جواب دارند و رجز میخونند

 

اوونز، استریت پروفیتز، ناکامورا و بیگ ایی مقابل کروز، زین، کوربین، اوتس و گیبل

ناکامورا روی زین ریلیز جرمن میزنه. او بعدش روی طناب میره و یه کیک به صورت حریف میزنه. ناکا میره برای طناب اما کوربین دخالت میکنه. سی ام پانک نیوز.کوربین از زین تگ میگیره و به ناکا اند اف دیز میزنه. او بعدش ناکا رو کاور میکنه و تمام

برنده گروه کروز

رینز در پشت صحنه به جی میگه من کارهای مهمی بهت سپردم و ازت راضی هستم. جیمی هم دوستت داره و میخوام فرصتهای بهتری بهت بدم. او میخواد از فکرهای جیمی سر دربیاره.

رینز همراه هیمن و جی به رینگ میاد.
رینز میگه امشب کارها جوری که فکر میکردم جلو نرفت. جیمی میاد و به جی اعتراض میکنه. او میگه قبلا تو توسط رینز تا حد بیهوش شدن مسابقه دادی و حالا نوچه او شدی. جی میگه من تسلیم شدم چون نمیخواستم تو صدمه ببینی.


کلیپی از هل این ا سل گذشته پخش میشه

جیمی میگه من هرگز تسلیم رینز نمیشم. رینز میگه اشتباهت همینه. تو در گذشته موندی و من و برادرت پیشرفت کردیم. حالا انتخاب راحتی داری. یا تاییدم کن یا توسط من نابود شو. تو میتونی بری و برای بچه هات بگی که چرا تو خونه نشین شدی و من و جی داریم اینجا گرد و خاک میکنیم. جیمی میخواد بره اما جی دنبالش میره و میگه بهتره رینز رو بهر بشناسی.
سزارو ناگهان میاد و از پشت سر به رینز حمله میکنه. جی میاد باهاش درگیر بشه اما سزارو او رو میزنه. جیمی به سزارو حمله میکنه. سزارو بهش اوپرکات میزنه. او بعدش یک فینیشر به جی میزنه. اخرشم یک فینیشر روی رینز اجرا میکنه و با این تصویر، برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت21:51---19 ارديبهشت 1400
به امین بگو باهام هماهنگ کنه

mahdi
ساعت23:30---18 ارديبهشت 1400
مهدی قابلیت ویرایشو بده تا از این به بعد من بتونم پست های امینو ویرایش بزنم و نتایجو بزارم
پاسخ: باشه دادم برو حالش رو ببر ولی خراب کاری بکنی کار دارم باهات


Viper
ساعت23:20---18 ارديبهشت 1400
خیلی مشکوکه دارن هی توی پلی لیستاشون و تاپ تناشونو حتی توی شو های اصلیشون از بیگشو نام میبرن
یه حسی بهم میگه کمپانی میخواد با الیت مذاکره کنه


mahdi
ساعت23:10---18 ارديبهشت 1400
قابلیت ویرایش دادنو نداشتم نتونستم پست امینو ویرایش بزنم بخاطر همین نتایج نشد بزنم

mahdi
ساعت23:05---18 ارديبهشت 1400
مهدی من نمی تونم پست امینو ویرایش بزنم بخاطر همین نزاشتم

امین
ساعت18:29---18 ارديبهشت 1400
مهدی ساعت 10:30 میای پشتیبانی من رمزمو میخوام
پاسخ:باشه


Mahdi
ساعت15:42---18 ارديبهشت 1400
مهدی ی قابلیتم بده بتونم پست بقیه هم ویرایش بزنم امین نصف نتایجو نزده، یعنی زده ولی نصف
پاسخ: من که نتایج کامل رو اینجا زدم. چرا نزاشتی تو اون وب


ممدیستریو
ساعت15:37---18 ارديبهشت 1400
مشکوک نی که مسابقه لزنر مرور بشه؟
به نظرم لزنر یه جورایی با wwe به توافق میرسه


Mahdi
ساعت23:35---17 ارديبهشت 1400
مهدی دسترسی تایید نظراتو به هم بده 15 تا نظر تایید نکردن بچها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 18 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر