سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

پیام 2

بروبچ نویسنده, پس چرا وب رز بلاگ رو اپ نکردین. نه دانلود "بلود اند گتز" هست نه خبر و نه چیزی

تازه اسم نتایج بلود اند گتز رو هم اونجا اشتباه زدید



نظرات شما عزیزان:

Mahdi
ساعت19:47---17 ارديبهشت 1400
سلام مهدی ببخشید ی کاری کوچیکی داشتم شب میزنم

اشکان هاردی
ساعت0:14---17 ارديبهشت 1400
داش امشب برمیگردم کمک میکنم به وب
خبرم میزنم با بقیه آپلودا
میام شب پشتیبانی رمز خودم و سپهرو میگیرم و زیر پست بقیه ادمینا میگم بیاین اینور و کلا جمعش میکنم.
پاسخ: من نگفتم بیایید این ور قرار شد پستهای من رو در رز بلاگ بزارید یک کپی پیست ساده هم نکردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر