سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بعد از نصف شب امشب میتونید پی پر ویوی بلود اند گاتز رو در شرکت الیت تماشا کنید

زمان پخشش در پست تماشای زنده ی بلود اند گانز قرار گرفته

اینم فهرست مسابقه ها:

    # 2 Rings inside / 1 Giant Covered Cage
    * The Pinnacle Vs The Inner Circle

    # Singles Match
    * Cody Rhodes Vs Qt Marshall

    # Tagteam Match
    * Kenny Omega & MT Nakazawa Vs Jon Moxley & Eddie Kingston

    # 4-Way TagTeam Eliminator Match
    * SCU Vs Jurassic express Vs Varsity Blonds Vs The Acclaimed

    # Britt Baker With Rebel Promo vs TBD

    # Miro Promo


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت10:52---16 ارديبهشت 1400
الان هستم میای

Mahdi
ساعت4:54---16 ارديبهشت 1400
مهدی ببین الان همه چی تو رزبلاگه، لوکس بلاگ اصلا بازدید نداره نباید سریع بزنی از رزبلاگ بیای بیرون این خیلی تبلیغات داره و قیافشم نگم در کل کار با اون بهتره ی چند روز صبر کن ببینیم درست میشه یا نه، الانم بچها اونجا پست میزنن ی کاری بکن بتونم نظرات رو تایید کنم تا فعلا بچرخه رزبلاگ چون این واقعا داغونه اگه خودت بیای ببینی می فهمی من چی میگم
پاسخ: باشه همونجا ادامه بدید مطالب من رو اونجا پیست کنید


امین
ساعت22:19---15 ارديبهشت 1400
مهدی منو ثبت نام کن که بتونم وارد شم متن بزارم
پاسخ: روی رز بلاگ ،پشتیبانی انلاین رو روشن میکنم بیا اونجا تا مشخصات رو بدم
پاسخ: بیا دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر