سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

مردم برای دنیل که درون رینگ هست شعار یس یس سر میدن و دنیل میگه حس خوبیه که اسمک در شهر من برگزار میشه.من همینجا خبر بازنشسته شدن خودم رو اعلام کردم اما بعدش با اینکه سال سختی برام بود ، با یه اتفاق عالی تمام شد.من مدیر اسمک شدم.

از این فرصت برای ارائه بهترین شوها به شما استفاده میکنم.همینطور امسال خیلی خوشحالم چون قراره پدر بشم.

میز همراه ماریس وارد میشن و حرفهای دنیل رو قطع میکنند.

مردم میز رو بوو میکنند.میز میگه واقعا بازنشسته شدن دنیل خیلی مسخره بود.به نطرم تنها استعداد او ای ه که مرد خونواده باشه و بره هیجان پدر شدنش رو در خونه سپری کنه.

این بهتره تا اینکه الکی بیاد تو رینگ و حرف بزنه.

اصلا تو واسه چی به رینگ میایی وقتی نمیتونی کشتی بگیری.دنیل میگه با اینکه تو هم  نمیتونی کشتی بگیری اما بازم تو رینگ پیدات میشه.

مردم حرف دنیل رو تایید میکنند.

میز میگه این یه بی احترامی نسبت به من بود.تو در هیچ مسابقه ای نیستی اما من در الیمینشن چمبر هستم.شما مردم هم بهتره خفه شید چون من میکروفن دارم و اگه داد بزنم صدام از همه شما بلندتره.دنیل میگه تنها هنر تو چلنج کردن مردم عادیه.

کوربین میاد که قاطی بحث بشه.کوربین یه میز میگه بهتره یاد بگیری گاهی هم سکوت  کنی.هفته قبل انقدر حرف زدی که لازمه امروز کلا خفه شی.

میز میگه وقتی من میحرفم مردم گوش میدن.حالا بی خیال من میگم بیا تو چمبر همکاری کنیم.

کوربین میگه به همون راحتی که میتونم الان بندازمت بیرون ، میتونم بعد قهرمان شدن هم مانع وراجی تو توی رینگ بشم. چون دیگه رینگ برای من میشه.

میز میگه مراقب حرفات باش مگرنه بد میبینی.

دنیل ادای میز رو درمیاره.

امبروزم میاد که به جمع اضافه شه.دین میگه من یه کاری با این کوربین دارم.یارو برداشته صدای موتور رو از تم سانگ من کف رفته چسبونده به تم سانگ خودش.

حالا بگذریم.راستش خیلی بحثها هست اما باید بگم من با یه تایتل وارد چمبر میشم و با دو تایتل بیرون میام مگرنه ترجیح میدم همون تو بمیرم.

 

 ایجی میاد و میگه چشم من رو دور دیدین دارید میبرید و میدوزید.سی ام پانک نیوز. تا من هستم کسی قهرمان نمیشه.

دنیل از همه میخواد اروم باشن و میگه برای تخلیه هیجانتونی ه مسابقه چهار طرفه میزارم.

امشب هر چهارتاتون مسابقه دارین.

 

 

استایلز مقابل میز مقابل  کوربین مقابل امبروز

 امبروز با البو روی کوربین فرود میاد و میره برای کاور اما ایجی مانع تکمیل پین میشه.دین سعی میکنه به استایلز فینیشر بزنه اما ایجی بدلش میکنه.استایلز با اجرای مونسالت میره برای کاور کردن دین اما میز میاد و کاور رو میشکنه.

میز با اسکول کراشینگ روی ایجی شانسش رو امتحان میکنه اما در اجرای حرکت موفق نیست.استایلز میره روز طنابها و روی میز فنومال فوریرم میزنه اما ماریس میز رو قبل از  کاور شدن میکشه بیرون.

در برگشت اجی با اند اف دیز کوربین غافلگیر میشه.کوربین میره برای کاور

برنده کوربین

 

 

هارپر در پشت صحنه میحرفه و میگه:رندی یک دروغگو هست.او خانواده وایت رو از من دزدید.من دیدم که مارها چقدر خطرناک  هستن اما گمونم بتونم از بس این افعی بربیام.برای کشتن مار باید سرش رو قطع کنی و من میخوام انتقامم رو از رندی بگیرم.در الیمیشن چمبر کاری میکنم که یه زخم اساسی بخوره

 

به سالن میریم جایی که یکی از گزارشگرا میانجی شده تانیکی و ناتالی اشتی کنند.

نیکی میگه من مشکلی ندارم و قبلا هم از ناتالی خوشم می اومد و میخوام این جریان تموم شه.اما ناتالی  میگه همه اینا دروغ هست و میخواهی خودت رو ادم خوبی نشون بدی اما من چهره  واقعی تو رو میشناسم و هیچ وقتم حس دوستی بهت نداشتم.

ناتالی میخواد بره که نیکی ازش میخواد بازم روی این اشتی فکر کنه.ناتالی میگه بعد چمبر مثل خواهرت بازنشسته میشی و باید بکشی کنار.

نیکی میگه داری زیاده روی  میکنی.ناتالی میگه مطمئن باش اگه من ازدواج نکرده بودم سینا سراغ تو نمی اومد.

نیکی دیگه ناراحت میشه و میره.

 

 

کروز مقابل زیگلر

مسابقه با ضربات عادی ادامه داشت تا اینکه زیگلر با سوپر کیک به کروز حمله کرد اما ضربه چندان موفق نبود  در برگشت کروز زیگلر رو رول کردو برنده شد

برنده کروز

 

بعد مسابقه زیگلر یه صندلی برداشت و شروع به زدن کروز کرد.کالیستو به کمک کروز اومد اما زیگلر با صندلی بهش ضربه زد و بعد از نفس بر کردن هر دو حریف ،زیگلر رینگر و ترک کرد و رفت

 

در پشت صحنه دنیل به رفتار زیگلر اعتراض میکنه و زیگلر میگه خودشون همیشه مزاحم من میشن.دنیل میش برای الیمینشن چمبر مسابقه هندی کپ داری.کروز و کالیستو هم  دون فر دیگه مسابقه خواهند بود.

 

 

درون رینگ برای امضای قرارداد اماده شده.برای اولین بار دو قرار داد همزمان امضا خواهد شد.

طرفین وارد میشن.

قراره بلیز مقابل نائومی در چمبر مسابقه بده و میکی جیمز هم مقابل بکی.

هر دو قرارداد روز میز هستند و میکی اجازه حرف زدن به رنه نمیده و میگه تو بهتره ادای گزارشگرای حرفه ای رو درنیاری.

میکی راجب برتری خودش و بلیز مقابل حریفان حرف میزنه و  میگه این گروه بازی دیواز به دردی نمیخوره چون دوره من شروع شده

بکی از طرف مقابل متقابلا رجز خونی میگه جیمز قبلا اعتبار خوبی داشت اما الان برگشته تا احترام خودش رو نابود کنه.

قراردادها امضا میشن.

بلیز  میگه من نائومی رو فراموش نکردم و بهش قول میدم مثل بقیه مقابلم شانسی نداره.

او هم کمی رجز خونی میکنه که منجر میشه به یک درگیری بین  هیلها و فیسها.

نائومی و بکی برنده این درگیر بودن و با تم سانگ نائومی این بخش تمام شد

 

 

امریکن الفا - بریزانگو- اسلاتر و راینو مقابل وادوویلیانز - ایسنشن و اوسوز

 

امریکن الفا مقابل وادوویلیانز یک سوپلکس مشترک اجرا کردن.سی ام پانک نیوز.بعدش جردن گیبل رو روی هیلهای بیرون رینگ انداخت.تگها انجام شد و راینو مقابل ویکتور درون رینگ بودن.ویکتور اپر کات زد اما اثری روی راینو نداشت.راینو با حرکت گور روی ویکتور کار رو ادامه داد.

کانر اومد دخالت کنه که راینو به او  هم فیینشر زد اما در برگشت با حرکت پایانی ویکتور غافلگیر شده

برنده گروه اوسوز

 

 

 چند تبلیغ داریم

 

رندی مقابل سینا

حین مسابقه رندی یه برخورد با داور داشت.داور بیرون رینگ افتاد.

سینا رفت برای اس تی اف اما داوری نبود که صحنه رو ببینه.

وایت اومد و همراه رندی شروع به زدن سینا کردن.

جان سیستر ابیگل رو بدل  کرد و بعدشم مقابل کلوزلاین رندی مقاومت نشون داد.وایت بالاخره موفق شد به سینا فینیشر بزنه اما هارپر اومد و با وایت درگیر شد.

بعد از لحظاتی هارپر با کلوزلاین وایت رو از رینگ بیرون انداخت.

رندی اومد بهش ار کی او بزنه اما هارپر بلاکش کرد.سینا به مسابقه برگشت و روی رندی ای ای زد و رفت برای  کاور

داور که به رینگ برگشته بود شمرد

برنده سینا

 

شو با جشن پیروزی سینا تمام شد


نظرات شما عزیزان:

محمد20
ساعت14:38---20 بهمن 1395
با این حساب که د میز با دنیل درگیره فک کنم تو رسلمنیا مسابقه ی خانوادگی برگزار بشه .دمیز باجناق و خواهرزنشو بیاره مقابل سینا و دنیل و نیکی و بری مسابقه بدن اینطوری بهترین مسابقه ی تاریخ هم میشه
پاسخ: خخخخخخخ.با حال میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر