سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

نظر خواهی

رفقایی که دوست دارند روی وب امکان وی ای پی داشته باشیم همینجا نظر بدن لطفا

باهاش میتونیدبا سرعت بالا و مستقیم دانلود کنید

حدود 15 هزار تومن هزینه یک ساله شما برای خرید اکانت وی ای پی میشه

بعدش میتونید شوها رو با کیفیتهای مختلف و با سرعت بیشتری دان کنید



نظرات شما عزیزان:

اراد
ساعت22:19---20 بهمن 1395

من تنها کسی بودم که حمایتت کردم ساسان و با بقیه مخالف بودم
راستی شایان فردا فیلم فروشنده رو بزارم یا کاپیتان آمریکا
میخوام ارباب حلقه هارو بزارم احتمالا
تمام سعی من قرار دادن فیلم های سالم برا بچه هاس
پاسخ: فروشنده رو بزار.چون فعلا طرفدار خوبی داره



WillowSpeaks
ساعت21:15---20 بهمن 1395
عزیزم بچه ای 14 سالته نمیخوام بت حدفی بزنم برو خودت
پاسخ: سلام.خوبی


SaSan
ساعت18:42---20 بهمن 1395
از تو بترسیم ؟ لول

ویلو جان من میگم ماهی 5 تومنه الان وب سایت نایت مووی من پنج خریدم فیلم تو بیز هم همینطور بعدم وقتی نفهمیدی چی گفتم زر نزن

از تو بترسیم ؟

اوکی با همین وبت خوش باش :d
پاسخ: همیشه خوشیم اما نمیدونم چرا بقیه وبها ناخوشن


اراد غلامی
ساعت16:41---20 بهمن 1395
ممنون از حمایتت
پاسخ: خواهش میکنم اما جدی گفتم.فیلمهای خوبی انتخاب میکنی


willowspeaks
ساعت14:14---20 بهمن 1395
بیا پشتیبانی
پاسخ: بیا دادا


willowspeaks
ساعت13:59---20 بهمن 1395
ساسان جان من الان 2 ساله وردپرسو وبلاگ نویسم
عزیزم وقتی نمیدونی که سرور به وبلاگ به همین راحتی متصل نمیشه چرا میای نظر میدی اخه؟
پلشت اون ماهی 5 تومن برا وبسایت هایی است که تعداد خیلی خیلی بالا کاربر دارن
برا خودت قوانین میسازی؟
ایران فیلم پنج تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاینی موویز؟
خخخخخخخخخ مشنگ وقتی سرورو نمیتونی به وبلاگ بزنی چطور میخوای اپلود کنی!!!؟
میخوای با سرور وبلاگ کار کنی؟
پاسخ: سلام. ممنون دادا.گمونم بدجوری ترسیدن


SaSan
ساعت13:51---20 بهمن 1395

بعله خیلی جامعهه !! واو

از پستا فیلم که قاطی شدهمعلومه چقدر جامعس !

بعدش ما هر روز بروز ترین اخبارو داریم که خوابشو نمیبینین تو چنلممو ن هم پست میزنیم و بهترین وب کشتی کج هستیم )


پاسخ: کانال؟خوبه خودت گفتی از بی اعتباری به کجاها پناه بردین. تو یه چیزی رو اینجا جا گذاشتی و دلت از همین میسوزه.
پاسخ: همه با فیلمهای اراد حال میکنن



اشکان
ساعت13:43---20 بهمن 1395
ساسان چطوره بری رد کارت داش من ما وی ای پی مزاریم به تو چه ربطی داره ما حال میکنیم ماهی ۳۰ تومن بدیم اقا تو نخر مگه زوره

اشکان
ساعت13:39---20 بهمن 1395
سلام باشه

اشکان
ساعت13:37---20 بهمن 1395
خخخخخخخخ شاهین داش ان جا نیستم همینجام تو ارومیه نرفته ۴ روز مرخصی دادن بهم فعلا گفتن خسته ای برو استراحت کن بعد بیا
پاسخ: سلام .من فعلا دارم پست میزنم.


SaSan
ساعت12:32---20 بهمن 1395

فعلا سرچ کن دانلود فول شو رویال رامبل

 

شایان:

اره از پلاس بودن نویسندهاتون تو وب ما معلومه


پاسخ: تازه وب فقط دانلود شما چه ربطی به وب جامع کشتی ما داره؟


شاهین ترکش
ساعت11:58---20 بهمن 1395
وا اشکی تو مگه ان جا نت داری چجوری پیام دادی ؟؟؟؟

شاهین ترکش
ساعت11:03---20 بهمن 1395
به بعضی ها باید گفت:
اگه تو نظرات سرتو مثل مرغ ایور اوور میکنی تو پستای بقیه فظولی میکنی داد میزنی و هارتو پورت میکنی کسی چیزیت نمیگه,فکر نکن ازت میترسن.
میزارن پای جوونی و خامیت.مونده تا بفهمی ای چیارو…..جوجه فوکلی


SaSan
ساعت0:57---20 بهمن 1395
از ایلیا و حمید پانک که 12 و 13 سالشونه مشخصه بچه نیستن o_O

مهدی رو نمیدونم ولی اراد 13 هست

تنها بزرگتون سامان و علی بسته با چند نفر دیگه که 20 اینا هستن

بقیشون بچن
پاسخ: همین ایلیا و حمید اندازه تمام نویسندگان همه سایتهای دیگه مطلب مفید میزارن


اشکان
ساعت22:56---19 بهمن 1395
اقای ساسان پول برا ما مهم نیست ان جور که من راجب وی ای پی دانلودو خیلی سریع میشه تازه شو هام به مدت زیادی روز میمونن زودی حذف نمیشن با ین امکانات من خودم حاضرم ماهی ۱۵ هزار رو بدم چه برسه به سالی ۱۵ تومن در زمن اپلود بوی ماهی ۶ تومن میگیری نه ۵ تومن تو انگار خودت فعلا از هیچی خبر نداری
پاسخ: تشکر دادا.سعی میکنم این بخش رو زودتر حلش کنم که بحثها تموم شه


SaSan
ساعت22:26---19 بهمن 1395
وب خودمم

گفتم به بعضی بچه ها که هنوز هاست و سرورو وی ای پی و قیمتا و نرخارو نمیدونن چنده یاد اوردی کنم
پاسخ: اره ما بچه ایم.شب خوش بای


SaSan
ساعت22:11---19 بهمن 1395
عزیز وقتی چیزی رو نمیدونی حرف نزن !!

سایتا فقط یه یه ساله یا یه ماهه ندارن

ماهانه - سالانه دارن

پس وقتی نمیدونی چیزی لطفا حرف نزن

منم نگفتم یک سال 5 تومنه - یک سال 10 تومنه اپلودبوی خودش ماهانه 5 تومنه !
پاسخ: میشه شما بری سر وب خودت


محمدرضا
ساعت9:39---19 بهمن 1395
15برای یه سال خیلی خوبه که، بقیه سایت ها ماهی5تومنه، ساسان انتظار داری برای یک سال هزار تومن بدی؟؟!!!!!!!!!!!!

ایلیا
ساعت19:38---18 بهمن 1395
دادا شب هستی مسنجر تا بهت یه چند تا سیاست پیشنهاد بدم
پاسخ: سیاست؟


عرفان رندی
ساعت19:11---17 بهمن 1395
15 هزار چه خبره :|؟
خوده اپلودبوی لینک مستقیم ماهی 5-4 تومنه + امکان انلاین دیدن هم داره


پاسخ:سلام


SaSan
ساعت15:54---17 بهمن 1395
پونزده تومن !!!!!

وی ای پی قوانین داره

یک ماهه 5 تومن

دو ماهه 10 تومن

سه ماهه 15!!

مردم اسکل که نیستن ... ی ماهه میخرن باید اینم باشه یه ماهه اگر میخوای بزاری یک ساله پونزده تومن نمیخرن چون من میشناسم قبلا وا سه قالب زده بودی پن تومنشم ندادن چ برسه پونزده تومن !!!


willowspeaks
ساعت14:17---17 بهمن 1395
شایان ویدیوی اموزشیت امادست
سعی کردم تو ده دقیقه امادش کنم
بیا پشتیبانی بت بدم


علی
ساعت11:29---17 بهمن 1395


willowspeaks
ساعت21:28---16 بهمن 1395
ببخشید اصلش به مستقیم بودنشه!!!

willowspeaks
ساعت21:28---16 بهمن 1395
همه موافقن بعد بزن که مستقیمهههههههههه هایلایت زرد بزن روشششششششششششش
اصل وی ای پی به سرعتشه!!!


سجاد_رولینز
ساعت21:11---16 بهمن 1395
اولین پیاممه ولی خیلی خوب میشه همچین چیزی بیاد

اشکان
ساعت19:46---16 بهمن 1395
داش تو سرعت خیلی فرق میکنه ؟؟،؟
پاسخ: شب بیا مسنجر میگم


یه کاربر قدیمی
ساعت17:08---16 بهمن 1395
موافقم ایده جالبی هست شایان

ایلیا
ساعت17:07---16 بهمن 1395
من موافقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط شایان

اسلایدر