سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

شرکت اسنیکرس یکی از حامیان مالی کمپانی به صورت تبلیغی هست.

میز و ماریس نمایندگان کمپانی در جشنواره اسنیکرس برای امسال بودن.به عبارت دیگر حضور انها باعث جذب مشتری برای شرکت مذکور می شود.

 

 بیگشو به تمریناتش برای حفظ وزنش در رده های کمتر ادامه میدهد.او میخواهد برای مسابقه با شکیل اونیل در رسل تقریبا هم وزن حریفش باشد.

 

 پیدا کردن حریف مناسب برای اچ در رسل فقط یکی از مشکلات ناشی از مصدومیت ست هست.

مدیران باید برای فست لین هم دنبال مسابقه جایگزین ساموا جو مقابل رولینز باشند.

 

 

رابینسون نام داور مسابقه استایلز مقابل سینا در رمبل هست.

اگر دقت کنید او در جریان مسابقه از ناحیه پا صدمه میبیند.این اسیب دیدگی واقعی و خارج از استوری بود.رابینسون گفت با اینکه درد نسبتا شدیدی داشتم اما کار رو ادامه دادم.من تا الیمینشن چمبر مرخصی درمانی دارم و بعدش دوباره به رینگ برمیگردم.

 

 

تاجیری که از ناحیه زانو مصدوم شده بود ظرف دو هفته اینده هب رینگ برمیگردد

 

 

امما که طی چند ماه گذشته با تبلیغات بزرگی از سوی کمپانی برای بازگشت با نام امالینا حمایت شد ، به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب از دایره توجه مردم خارج شد و طرح مذکور به جمع پرونده های پرهزینه اما نیمه کاره کمپانی پیوست.

 

 

فان بالور گفت من نتونستم در رمبل شرکت کنم اما قبل از رسلمنیا امادگی کامل برای مسابقه دارم.شاید برایم مسابقه ای نباشد اما در متن رسل حاضرخواهم بود.

 

 

اورتن در رتبه اول پاور رنکینگ این هفته جای گرفت.او با برد رمبل دوباره فرصت بیشتری برای مطرح کردن خود کسب کرده.

 

 

 عکسهای جدیدی از سینا با تایتل دبلیو دبلیو ایی تهیه و منتشر شد

 

 

تبلیغات پروموی گلد برگ برای راو این هفته ارائه شد.او قرار هست به چلنج لزنر در راو  ا ین هفته پاسخ دهد.


نظرات شما عزیزان:

شاهین ترکش
ساعت18:38---16 بهمن 1395
اشکان امدی ؟؟؟؟

willowspeaks
ساعت16:00---16 بهمن 1395

داداش اگه میخوای طرح رو پیاده کنی الان باید شروع کنیم چون یکی دو روز طول میشه
پاسخ:دادا من یه سوالی دارم که باید راجبش بحرفیم


پاسخ: راجب منبع خودم و مدت زمان کلی کار هست



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 16 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر