سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 
 چند هفته قبل لیست مسابقاتی که به صورت حتمی در رسل 33 برگزار خواهند شد رو در یک مقاله نوشتم.
 
در حالیکه تقریبا دو ماه تا رسل مونده اتفاقتی افتاد که فهرست رو تغیر داد
 
رومن جایگزین سینا در مصاف با تیکر شد و ست از مسابقه با اچ خط خورد
 
بدون حاشیه میریم سراغ لیست جدیدی که مدیران به تازگی برای مسابقات حتمی رسل 33 منتشر کردن:

 

 

تیکر مقابل رومن رینز

 

هانتر مقابل ساموا جو ( در صورتی که ست بتونه به رسل برسه جو کنار گذاشته میشه)

 

وایت مقابل رندی برای کمربند دبلیو دبلیو ایی

 

جریکو مقابل اونز

 

گلد برگ مقابل لزنر

 

سینا و نیکی مقابل ماریس و میز

 

بیگشو مقابل شکیل اونیل

 

مسابقه برای کمربند وومنز

شارلوت مقابل جکس مقابل بایلی مقابل بنکز


نظرات شما عزیزان:

محمد20
ساعت15:21---16 بهمن 1395
کاش سینا با ساموا جو مسابقه بده و به جای سینا،دین و رنه با د میز و ماریس مسابقه بدن.تریپل اچ هم با شین مکمن سابمیشن مچ هاردکور مسابقه بده.ای جی استایلز هم تو المنیشن چمبر دوباره قهرمان بشه و با رندی تو رسل مسابقه بده.اینوقته که میشه یه رسلمنیای درست حسابی

بهرام
ساعت21:48---15 بهمن 1395
سلام شایان
خوبی!من همیشه به وب عالی ات سرمیزنم وهمیشه دوست دارم.
به نظرم اگه واقعا میخواهند سینا را ببازونند وکمربندش را بگیرن احمق اند
بعدشم با کوربین و یک مشت مسابقه الکی
پاسخ: سلام دادا.فکر کردم بی خیالمون شدی. حداقل ماهی یه نظر بده بزار دلمون شاد شه.قربانت


WCW
ساعت21:16---15 بهمن 1395
هیچ دلیلی برای بازی هانتر با ساموا جو نمی بینم و همش شایعه است !
ساموا جو شخصیتی هیل داره همیشه و تازه برای هانترم اومد ست رو زد چطور بیاد با هانتر درگیر شه؟
دلیل منطقی ای وجود نداره ، اگه می خواستن اینکارو کنن اصن راو این هفته این شکلی تموم نمیشد ! و یه طور دیگه برنامه ریزی می کردن
اگم برای سینا می خوان همچین استوری چرتی رو برای رسلمنیا قرار بدن من به جای سینا بودم بازی نمی کردم ، اینجور سنگین تره


ali best
ساعت20:54---15 بهمن 1395
شایان مسنجر
پاسخ: چقدر عجول


007
ساعت17:41---15 بهمن 1395
سینا و نیکی در مقابل میز و ماریس؟؟مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟دیگه کشتی کج نگاه نمیکنم از شما هم تشکر میکنم ب خاطر وب فوق العاده ای ک دارین واقعا بهترین هستین . خدانگهدار
پاسخ: واسه رفاقت بیا مثل خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 15 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر