سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

قبلا راجب نهاد Pro Wrestling Illustrated برایتان  گفتم

این بخش به بررسی  عملکرد سالانه تمام رستلرهای جهان میپردازد

منتها استوری و دخالت مدیران در این رتبه بندیها وارد نیست و بر اساس قدرت بیان و زیبایی حرکات و مسابقات به رستلر امتیاز داده می شود

 

این نهاد همه ساله راجب انتخاب بهترینها در بخشهای مختلف از مردم نظر سنجی میکند

 

نتایج این نظر خواهی ها به تازگی منتشر شد و استایلز با کسب 51 درصد رایها بهترین رستلر سال 2016 انتخاب شد

 

همچنین مسابقه او در سامراسلم مقابل جان سینا ، عنوان بهترین مسابقه سال را کسب کرد

 

این موفقیتها رو به طرفدارن استایلز تبریک میگیم

 

حلا بریم سراغ باقی برندگان که با رای مردم انتخاب شدن:

 

بهترین تازه وارد نیا جکس

 

بهترین انگیزه دهنده بایلی

 

بهترین ترقی میز

 

بهترین بازگشت گلدبرگ

 

بهترین دیوا شارلوت

 

بهترین دشمنی شارلوت مقابل بنکز

 

 محبوبترین ناکامورا

 

تگ تیم سال نیو دی

 

استایلز در مورد ادامه کارش در کمپانی گفته من فعلا هستم و مبارزه با رومن رینز را بیشتر از همه استوریهایم دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

best in the world=hustle loyalty respect
ساعت19:24---25 دی 1395
yeeeeeeeeeeeeeeeeees

محمد20
ساعت15:13---25 دی 1395
سال2010هم ای جی اول بود
پاسخ: ایول دمش گرم


Batista
ساعت14:04---25 دی 1395
من نگفتم بهترین مسابقه سال مسابقه سینا و استایلز میشه
پاسخ: اره عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 25 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر