سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

http://upsara.com/images/yros_nxt.gif


 

برای فرستادن ایمیل به کشتی کج کارها باید پیامتون رو به ایمیل ذیل ارسال کنید

luvsrawluvssmackdown@yahoo.com

حتما در قسمت موضوع ایمیل ، اسم کشتی گیر مورد نظر رو به انگلیسی به صورت درست بنویسید



کانال تلگرام دانلودهای درخواستی ( اختصاصی پانک نیوز )

https://telegram.me/erfanrandydl



پیج اینستگرام رسمی سی ام پانک نیوز


http://instagram.com/iranwwefans

 


 

برای خواندن اطلاعات مربوط به الیمینشن چمبر 2017 روی عکس فوق کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

willowspeaks
ساعت7:00---25 بهمن 1395
خو داداس میگی چبکار کنم
ببین شماره کارت دوستت ارمین رو بده!!!!
شب میام میگیرما!!
الان پول دو ماه و نیمو برات میریزم خودت فعالش کن
پاسخ: بعدا راجبش میحرفیم


willowspeaks
ساعت21:59---24 بهمن 1395
شایان تا فردا یه شماره کارت جور کن پول دو ماهوو نیمو برات میریزیم تا فردا جور کنیا بووس
خوبه؟؟؟!!!!!خودت هر دفعه تمدید میکنی!!
پاسخ: نمیتونم.بی خیالش شدم


اراد
ساعت20:13---24 بهمن 1395
م
پاسخ:من کار دارم


اراد غلامی
ساعت19:36---24 بهمن 1395
امروز نمیتونم پست بزنم احتمالا دریام زیاده

محمد علی
ساعت8:16---22 بهمن 1395
سایتون فیلتر درستش کنید لطفا
پاسخ: فیلتر نشدیم که


hp
ساعت14:44---20 بهمن 1395
نه عزیز
الان یه پست زدم
تتازه چهارشنبه استراحتمه شاید دوتا پستو زدم.
فعلا میرم..
بای


Hp
ساعت14:40---20 بهمن 1395
گفتم که
یه پستو میزنم
پاسخ: باشه.اما یه وقت بد قول نشیا
پاسخ: من میرم. تا شب بای


HP
ساعت14:36---20 بهمن 1395

سلام داداش
میدونم یکم از دستم دلخوری که پستام کم شده..
این فقطو فقط بخاطر اینه که 2 ماه مونده به امتحان تیزهوشان و منم زیاد نمیتونم ان باشم چون سعی میکنم سر درسم باشم..
ولی بعد امتحان تیزهوشان که تابستون باشه انقدر پست میزنم که بگی دیگه نمیخوام پست بزنی تو وبم
خلاصه
سعی میکنم پستو بزنم
همین یکی یا دوتا ..
پاکم نکنیا
حمیدپانک
پاسخ: سلام عزیز. اما گمونم حداقل میتونی روزی یه پست بزنی



عرفان رندی
ساعت19:08---17 بهمن 1395
سلام شایان هستی ؟
پاسخ: بیا مسنجر دادا


سلام
ساعت14:16---13 بهمن 1395
یه سوال داشتم می خواسم بدونم بهترین رستلر هل این مسل کیه بادرصد برد و باختش و نفر دومم کیه
پاسخ: امسال که تازه شروع شده.ولی ماه قبل استایلز به عنوان بهترین رستلر سال 2016 انتخاب شد.


مسعود
ساعت10:35---13 بهمن 1395
سلام یه چند وقت پیش یه دونه نرم افزار کشتی کج دیدم راستی چرا شما نرم افزار نیازین البته ببخشیدا من اینجا هیچ کارم فقط نظر دادم
پاسخ: داشتیم جواب نداد


HP
ساعت6:35---11 بهمن 1395
سلام
کوتاه رامبلو زدم
شما لطف کن پستمو ویرایش کن برنده رامبل رو پست بزن


مسعود22
ساعت4:32---11 بهمن 1395
هورا ریز نبرد

aradgholami
ساعت0:13---11 بهمن 1395
تو لوکس بلاگ چطوری ورود کنم

ایلیا
ساعت9:27---6 بهمن 1395

دادا من تا شنبه نیستم دارم میرم مسافرت یه برای اسراحت امیدوارم ناراحت نشی
پاسخ: اوکی خوش بگذره. دو روز رو یه جوری سر میکنیم



محمدامین
ساعت21:23---4 بهمن 1395
از روسرگرمی اون رو ساختم بعد من مقاله هارو از ترجمه گر گوگل ترجمه میکنم اشکال جمله بندی به خاطر اونه ممنون از راهنمایی هاتون مرسی

محمدامین
ساعت16:27---4 بهمن 1395

سلام آقا شایان
آقا شایان یک وبلاگ نصف نیمه تو میهن بلاگ درست کردم
میشه ازتون خواهش کنم برین ببینیش ونظرتون درباره اش بگین
آدرسش هم اینه wwenewsmashad.mihanblog.com
پاسخ: خوب باید روی چینش حرفه ای پست توجه کنی درست کردن اندازه عکس زدن.

فونت مناسب برای متن ایجاد تیتر و پاراگراف بندی شکیل .این وب رو برای چی میخواهی؟



hp
ساعت13:17---30 دی 1395
داداش
سلام
امروز نمیتونم پست بزنم
فقط همین امروزه
نه صبح بودم نه بعد از ظهر هستم
نصفه شب یتونم بیام
هخیلی متاسفم فردا میترکونم
امیدوارم زیاد ناراحت نشی
پاسخ: عیب نداره امروز رو برو استراحت کن


Saworld
ساعت2:38---30 دی 1395
سلام.به زور میتونم پیام بدم تو لوکس بلاگ
ایین عکس بیگ شو جدیده
درباره وزن قبل و بعدش با این عکس پست بزنی جالب میشه
پاسخ: برای عکس ممنون اوکی یه مقاله راجبش جور میکنم اما عجیبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 25 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر