سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


اوسوز میان به رینگ و میگند امروز میخواهیم رینز رو به عنوان تنها کسی که کمربند یونیورسال رو برای 508 روز نگه داشته معرفی کنیم. اونا میگند که رولینز و لزنر و اونز نتونستند همچو اماری رو ثبت کنند. بعدش رینز رو معرفی میکنند. رینز میاد و از مردم میخواد که او رو بشناسند.
اوسوز یک سری تصاویر از دوران قهرمانی رینز نشون میدند.

رولینز میاد و میگه بدون من جشن برگزار نمیشه. او رکورد رینز رو به او تبریک میگه. ست میگه البته دوران قهرمانی رینز یه زودی تموم میشه. بگذریم که او اوسوز رو سراغم فرستاد تا در راو من رو بزنند. رومن شماره من رو داره و اگر حرفی داشت میتونست برام بنویسه.
ست بعدش اوسوز رو هم به عنوان قهرمانانی که کمربند تیمی اسمک رو برای مدت طولانی نگه داشتند معرفی میکنه. او از مردم میخواد که اونا رو تشویق بکنند. او میگه اونا برای رینز همون کارکردی رو الان دارند که زمانی من و ماکسلی در شیلد داشتیم.
   
رینز میگه گمونم متن این حرفها رو جان سینا برات نوشته چون خیلی مودبانه بودند. رینز سراغ مصاف خودش و ست در رومبل میره و میگه اونجا کسی دخالتی نمیکنه. ست باور نداره و میگه باید کسی رو پیدا کنم که اوسوز رو ناکار کنه تا نتونند در رمبل کمکت بکنند.
 اوسوز میگند باشه اگر امشب ما رو شکست بدی ما در رمبل کنار رینگ نخواهیم بود. اما کسی اونقدر دیوانه نیست که بخواد امشب باهات تیم بشه. ست میگه اره هر کسی قبول نمیکنه. اونز میاد و با ست خوش و بش میکنه. رینز میگه ایجا من رئیسم و بدون نظر من کاری انجام نمیشه. او میگه اگر ست امشب مقابل اوسوز ببازه از رمبل حذف میشه. منم تا رسملنیا میرم مرخصی. ست قبول میکنه.

برای بخش بعدی موس و کوربین میان به رینگ. کوربین میگه موس اول زد مکینتایر رو مصدوم کرد و بعدش کوفی رو برد. کوفی همراه بیگ ایی وارد میشه.

کوفی مقابل موس
موس یک اسلم به کوفی میزنه. او میره برای کاور اما کوفق تسلیم نمیشه. کوفی یک کیک به موس میزنه و پینش میکنه
برنده کوفی
    
تصویر سامر ری رو داریم. قراره او هم در رمبل زنان باشه

ناتالیا مقابل الیا
الیا یک رول ناموفق انجام میده. ناتالیا با رایت هند و کیک کار رو ادامه میده. داور به خاطر ضربات اضافه به او هشدار میده. ناتالیا بیخیال نمیشه. داور مسابقه رو با دیکیو تمام میکنه
برنده بادیکیو الیا

بعد از مسابقه، ناتالیا به زدن الیا ادامه داد اما ایکسا لی به کمک الیا اومد

وایکینگ رایدرز مقابل لوس لوتاریوس
گارزا روی ایوار اسلم میزنه. او یک کاور ناموفق انجام میده. اریک تگ میگیره و همراه ایوار روی گارزا فینیشر مشترک میزنند. بعدش اریک کاورش میکنه
برنده وایکینگ رایدرز


نایومی مقابل شارلوت
دویل اول مسابقه اومد و گفت که دارو من هستم. او حین مسابقه به ضرر نائومی قضاوت کرد.  نایومی به شارلوت کیک زد. شارلوت به دویل برخورد کرد. دویل افتاد بیرون. نایومی رفت برای کاور اما دویل عمدا نیومد تا کاور رو بشمره. بعدش شارلوت به نایئومی نی زد و با اجرای سابمشن کار رو تمام کرد
برنده شارلوت

گزارشگر در پشت صحنه از ست و اونز میپرسه که چرا ست میخواد سر تایتل شات خودش امشب مسابقه بده. اونز به جای ست میگه که زمانی اوسوز مانع از رسیدن من به رکورد حقط تایتل شدند و من امشب هم من به ست کمک میکنم تا تلافی بشه. ست هم میگه من سرتایتل شات مسابقه میدم چون خطرها ارزش جایزه رو دارند. ممکنه من با بودن اوسوز در کنار رینز، ببرم اما اگر اونا رو کلا حذف کنم، حتما رینز رو میبرم.

زین برای بخش بعدی به رینگ میاد. اونجا یک میز هست و وسائل دفاع شخصی روی میز چیده شده. زین میگه من میتونم هر کاری رو که کنوکسویل انجام میده انجام بدم. او شوکر برقی رو برمیداره و میگه کنوکسویل برای دفاع از خودش این شوکر رو روی درجه بالاتر میزاره.
زین به خودش شوک میده و پرت میشه سمت طناب. کنوکسویل میاد و میگه انگار خودت میخواهی به خودت صدمه بزنی. او برای زین چند توصیه دوستانه میده و مردم تشویقش میکنند.
او شوکر رو از زین میگیره و میگه این ایراد داره . بعدش میگه خوب الان درستش کردم. او یک شوک به زین میده و زین پرت میشه روی کف رینگ. کنوکسویل میگه در رمبل می بینمت.

سونیا دویل پیش پیرس و اریک بیشاف میره و میگه راجب چی حرف میزدید. پیرس میگه بیشاف فکر میکنه که مسابقه ی تو و نایومی در اسمک اینده میتونه به این درگیری شما خاتمه بده. سی ام پانک  نیوز. سونیا میگه راجبش فکر میکنم.

شیمس مقابل ریکوشی

ریکو شیرجه زد اما شیمس با نی بهش جواب داد. او بعدش ریکو رو هل داد به داخل رینگ و بهش بروگ کیک زد
برنده شیمس

جف جرت پیش ناکامورا و باگز میره. او به باگز میگه تو خوب گیتار میزنی. جف جرت میخواد اسم باگز رو بدونه و باگز از این بابت خیلی خوشحال میشه
 
اوسوز مقابل اونز و رولینز
جیمی به اونز کیک زد. ست هم با کیک به جیمی حمله کرد. او با اجرای نک بورکر و کورب استامپ کار رو ادامه داد اما رینز اومد و بهش سوپرمن پانچ زد. داور مسابقه را با دیکیو تمام کرد.
برنده با دیکیو اونز و رولینز

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 2 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر