سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


اوسوز به رینگ میان و میگند ما در اسمک قبلی نیو دی رو بردیم تا نشون بدیم که کیا اینجا رو اداره میکنند و کیا بهترین تیم هستند. اوسوز میگند ما چون درگیر نیو دی بودیم نشد که از رینز در مقابل رولینز حمایت کنیم. امشب هم قراره مصاف چهار طرفه تیمی باشه و هر کی برد، حریف ما میشه.

مصاف چهار طرفه تیمی

وایکینگ رایدرز مقابل سزارو و منصور مقابل ماهال و شانکی مقابل لوس لوتاریوس

ایوار میره با کمک طناب یک کلوزلاین بزنه اما لوس لوتاریوس همزمان بهش کیک میزنند. اریک میاد و همراه ایوار یک حرکت مشترک روی اونا اجرا میکنه. بعدش روی کاریللو فینیشر میزنند و ایوار میره برای پین

برنده وایکینگ رایدرز


اوسور بعدش به وایکینگها گفتند که شما نمیتونید مثل ما باشید

نایومی پیش سونیا دویل میره و میگه اتاقت هم مثل قلب تو سرده. نائومی از مشکل تراشی سونا علیه خودش در روزهای اخیر میگه. سونا هم دلیل میاره که او مدیر هست و نائومی باید پیرو او باشه. پیرس میاد و میگه این دفتر کار چقدر سرده.


زین به رینگ میاد و میگه، داستان دسیسه علیه من برای ماهها ادامه داشت. مثلا اولش کمربندم رو دزدیدندو حالا هم که مدعی جدید کمربند هستم اون بازیگر یعنی کنوکسویل رو فرستاند تا اعصابم رو خراب کنه. من و او هر دو در رمبل هستیم. او فکر کرده میتونه مثل من باشه اما اشتباه میکنه. در عوض من میتونم هرکاری که او از عهده اش برمیاد انجام بدم. حالا میرم تا برای ثابت کردنش اماده بشم.

او میره و توی یک سبد خرید فروشگاهی توسط دو مرد به ورودی اورده میشه. او مثلا میخواد یک صحنه از فیلم رو اینجوری بازی کنه اما متوجه میشه که اگر مردها رهاش بکنند ممکنه که با سبد فروشگاهی واژگون بشه. اخرش هم پیاده میشه و میاد توی رینگ و بیخیال میشه.

او میگه میخوام به روش امنی انجامش بدم. باگز مقابل ورودی میاد. سامی میگه تو میتونی برای ناکامورا پیام بزاری. ناکامورا ناگهان میاد و به زین حمله میکنه. باگز هم کمکش میکنه و زین رو میندازند بیرون

الیا در پشت صحنه میگه که کمی عصبی هستم اما از بچگی دوست داشتم توی رینگ باشم و حالا به ارزوم رسیدم. ناتالیا میاد و میگه اگر مقابلم ببازی جای شرمندگی نیست چون من رکورددار برد در مسابقات زنان هستم.


ناتالیا مقابل الیا

ناتالیا با رایت هند و کیک کار رو ادامه میده. الیا به نظرمیرسه که حالش خوب نیست. داور ازش میخواد انصراف بده اما الیا قبول نمیکنه.
او ناگهان ناتالیا رو رول میکنه و تمام

برنده الیا

سونیا در اتاقش به پیرس میگه حالا دیگه دفتر رو گرم کردم


ادام کول توی رینگ هست و لیتا رو دعوت میکنه. کول میگه لیتا هم در رویال رمبل امسال خواهد بود. لیتا به چند اتفاق خاص در دوران فعالیتش اشاره میکنه. او میگه من فقط در رویال رمبل شرکت نکرده بودم که حالا قراره تجربه اش بکنم. من اون مصاف رو میبرم و به رسلمنیا میرسم.
شارلوت میاد میگه من با اینکه قهرمان هستم اما در رمبل شکرت میکنم و میبرم. فرصتی به تو نمیدم. لیتا در جوابش براش کوری میخونه و مردم علیه شارلوت شعار میدند. شارلوت میگه من رو دست کم نگیر چون حتی تریش هم اومده ازم خواهش کرده که باهاش مسابقه بدم. او بعدش به لیتا حمله میکنه اما لیتا جا خالی میده و با توییست اف فت بهش جواب میده.

شیمس مقابل ریکوشی

ریکو یک سانست زدو رفت برای کاور اما شیمس تسلیم نشد. ریکو رفت با کمک طنابها شیرجه بزنه اما شیمس با بروگ کیک بهش جواب داد و کاورش کرد

برنده شیمس

 

پیرسو دویل در دفتر هستند و پیرس میگه اینجا خیلی گرم شده. سونیا میگه اره و کتش رو درمیاره. نائومی میاد و میگه وقتی کت تنت نیست پس مدیر هم نیستی. تو فقط بلدی از مقامت استفاده بکنی. حتی وقتی من شارلوت رو بردم، اومدی و نتیجه رو تغیر دادی. پیرس میگه برای نائومی یک مسابقه برای اسمک بعدی داریم

کوفی به رینگ میاد و میگه وودز اسیب دیده و نمیتونه در رمبل باشه. سی ام پانک نیوز. البته بدون پادشاه رینگ، هیچ نبرد شاهانهای هم در کار نیست. اما حالا که قراره برگزار بشه پس من به جای وودز در رمبل شرکت خواهم کرد.


کوربین و موس میان و کوربین میگه یک ساعت گرون قیمت خریدم. هدفم هم این هست که در رمبل کوفی رو حذف کنم. تازه خوشحالم که موس هم به مکینتایر صدمه زده


موس مقابل کوفی

کوفی رفت روی طناب اما کوس همنجا باهاش درگیر شد. کوفی پایین اومد و رفت حرکت سس رو بزنه که موس با فینیشر بهش حمله کرد و رفت برای پین

برنده موس

رولینز و بعدش رومن به رینگ میان و رینز ازمردم میخواد که او رو بشناسند. ست میگه این یک بخش برای گفتگو هست درست مثل روزهای اولمون در گروه شیلد. رومن میگه بنال بینم چی میگی. ست میگه من در اسمک قبلی ا.مدم به اتاقت . البته من اخرین ادمی در این سیاره بودم که میخواستی ببینی. من و تو قبلا هم برای کمربند مسابقه دادیم. جابش اینه که من همیشه مقابلت بردم. رومن میگه راجب گذشته حرف نزن چون در این مدت که تو خواب بودی، خیلی چیرا عوض شده. رینز بعدش خودش رو به عنوان رئیس بزرگ معرفی میکنه.

ست میگه باشه اما ایا میتونی توی اینه نگاه کنی و به خودت بگی تمام سعیت رو کردی؟ این فرق من و تو هست. من بدون تو هم همیشه عالی کار کردم. اما تو به من نیاز داشتی. من راهنمایی و کمکت کردم و حالا هم میتونم ادمی رو که از تو ساختم نابود بکنم.

رومن میگه داری وقتم رو تلف میکنی. رینز میگه مهم اینه که الان من ستاره ها و قدرتی رو دارم که تو نداری. حالا که چیزی نداری میتونی با زنت سر کمرندش در رمبل مسابقه بدی. اوسوز میان تا ست رو بزنندو او ازشون فاصله میگیره و بعدش با رینز چشم تو چشم میشه و میره.

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 25 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر