سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج



با مرور به رویداد روز اول سال، برنامه شروع میشه. بعدش مسابقات امشب معرفی میشه.

هیمن درون رینگ هست و بعد از معرفی خودش، اعلام میکنه که مشاور ادم دیگری شده و بعدش لزنر رو به عنوان کسی که بهش مشاوره میده معرفی میکنه. لزنر میاد و پلکان فلزی رو میندازه توی رینگ و روش میایسته. او میگه وقتشه که جشن بگیریم. او از رینز اسم میبره و میگه احتمالا او داره قهرمان جدید دبلیودبلیو  ایی رو تماشا میکنه. براک از مردم میخواد که او رو با عنوان جدیدش بشناسند. لزنر از مشاوره های هیمن ممنون هست و خودش رو به همین خاطر قهرمان میدونه و از هیمن تشکر میکنه.

هیمن میگه وقتی رینز نتونست به رویداد روز اول سال برسه من به لزنر گفتم که به مصاف برای کمربند دبلیودبلیو ایی بره و او هم قهرمان شد. هیمن میگه امشب مصاف چهار طرفه داریم و برنده میتونه حریف براک در رویال رمبل باشه. هیمن میگه امیدوارم اونز و رولینز عاقل باشند. مثلا رولینز ممکنه حماقت بکنه و مصاف چهار طرفه رو ببره اما اگر مقابل لزنر ببازه زنش او را به خاطر بی عرضگی ترک میکنه. همین به دچار شدن رینز به کرونا هم اشاره میکنه و دلیل نبودش رو فاش مینکه. هیمن بعدش لشلی رو برنده ی احتمالی مصاف چهار طرفه میدونه اما او رو در حد مسابقه دادن با لزنر نمیدونه. همین اونز و بیگ ایی رو هم برای بردن مقابل لزنر اماده نمی بینه. او میگه حتی اگر بیگ ایی ببره بعدش شاهد باختش خواهیم بود . هیمن کمی هم از لزنر تعریف میکنه و به این بخش پایان میده.

ریدل پیش رندی میره ما حرفی نمیزنه و میره. بعدش رندی میره دنبال ریدل . ریدل داره شکل و شمایل خواننده های جدید رو به خودش میده. رندی میگه میتونیم ما هم یک گروه رپ باشیم. او از ریدل زنجیر و عینک میگیره. ریدل میگه قراره به حرفات گوش کنم. رندی میگه اره چون وقتی بهم گوش دادی موفق شدیم در رویداد روز اول سال ببریم.

گیبل و اوتیس به رینگ میان و گیبل میگه ما به زودی قهرمان تیمی میشیم. اونا بعدش به رندی و ریدل حمله میکنند و بعدش مسابقه شروع میشه

ارتون و ریدل مقابل اوتیس و گیبل

بیرون رینگ، رندی و گیبل ریر میشند. گیبل هم میره به رندی کوزلاین میزنه. وقتی اوتیس  به رینگ میاد ریدل بهش چند تا ضربه میزنه. ریدل میخواد ار کی او اجرا کنه اما اوتیس بهش فینیشر میزنه و تمام

برنده گیبل و اوتیس


لشلی و ام وی پی در پشت صحنه مطمئن هستند که برنده ی مسابقه ی چهار طرفه لشلی هست

 

گزارشگر ار اوموس راجب درگیری با استایلز میپرسه. اوموس دستش رو روی صورت او میزاره و میگه این واکنش من خواهد بود.

 

دانا و رجی مقابل تامینا و توزاوا

توزاوا رفت یک ضربه به رجی بزنه. رجی جا خالی داد. ضربه به تامینا خورد. تامینا به توزاوا سیلی زد و رجی هم توزاوا رو یا یک ضربه پین کرد.

برنده رجی و دانا

بکی به رینگ میاد و میگه الان در 2022 هستیم. مهم نیست که شما تمام عمر باخته باشید. وقتی سال نو میاد میتونید یک ادم تازه باشید.زنان زیادی در اینجا خواستند قهرمان بشند اما از پسم برنیومدند. او میگه من مثل تابلوهای ون گوک هستم. شما متوجه معنی اش نمیشید اما اون تاثیرش رو در شما میزاره. سی ام پانک نیوز. یک جنبه ی مهم در هر هنری واقعی بودنش هست. بکی بعدش از کارهای خودش تعریف میکنه و از اینکه مورگان باخته او رو سرزنش میکنه.

مورگان میاد و میگه خیلی با مزه ای. همه میدونند که من تا پیروزی فاصله ای نداشتم. تو یک کار اشتباه انجام دادی. مورگان کوری میخونه و بکی میگه اره شاید یه روز موفق بشی. البته وقتی من رفتم.

بیانکا میاد و میگه دیگه نوبت من هست که با بکی سرشاخ بشم. مورگان میگه هنوز کارم با بکی تموم نشده که نوبت به تو برسه. بیانکا میگه چرا موقیتش رو دارم. بکی میگه قبلا به شما فرصت دادم. حالا برید تا ببینم دیگه کی میاد به جنگم.

اونا به بکی حمله کردند و بعدش به جون هم افتادند. بیانکا مورگان رو زد اما بکی هم برگشت و بیانکا رو زد.

اونز پیش رولینز میره و میگه اگر همدست بشیم شاید یکی از ما بتونه ببره. در عوض هر کدوم که باختیم باید برای بردن در رمبل سی نفره حمایت بشیم. اون وقت در رسلمنیا من و تو مسابقه مین اونت رو مقابل هم داریم. ست میگه ایا میتونم بهت اعتماد کنم. اونز میگه اره. ست میگه باشه با نقشه ات موافقم.

 

نیکی اش و ریپلی مقابل زلینا و کارملا

زلینا دربیرون رینگ با ریپلی درگیر بود. بعدش به رینگ اومد و نیکی رو رول کرد.

برند کارمل او زلینا

دومنیک و ری مستریو در پشت صحنه میگند که در رویال رمبل 30 نفره خواهند بود

 

استریت پروفیتز مقابل عزیز و کروز

داوکنیز عزیز رو به حاشیه هل میده. کروز به داوکینز اینزیگری میزنه. فورد تگ میگیره. داوکینز قبل از بیرون رفتن یک اسپین باستر به کروز میزنه. فورد هم اسپلش میزنه و تمام

برنده استریت پروفیتز

 

پریست در پشت صحنه میگه که زیگلر با او بد تا کرده اما هر جور که بجنگه بازم پریست قهرمان می مونه.

 

دودروپ پیش پیرس و دویل میره و برای مبارزه مقابل بکی موقعیت میخواد. اونا میگند در راو اینده مقابل بیانکا و مورگان مسابقه داری. هر کی ببره حریف بکی میشه

 

زیگلر مقابل پریست

هر دو رستلردر بیرون رینگ درگیر بودند. پریست قبلاز اینکه شمارش داور تمام بشه به رینگ برگشت. او یک صندلی برداش. زیگلر گفت خوب بزن تا ببازی و کمربند به من برسه. پریست صندلی رو به طرف رود پرت کرد و به زیگلر فینیشر زد.

برنده پریست
تیوری پیش مکمن میره ومیگه ببخشید که مزاحم شدم. مکمن میگه عذرخواهی کار ادمهای ضعیف هست. ( این بداموزی هست شما باور نکنید) تیوری میگه من بازم باختم. مکمن میگه پس راهی برای بردن پیدا کن. من تو رو در رویال رمبل 30 نفره ثبت کردم.


میز و ماریس به رینگ میان


میز از مصافش مقابل ادچ در روز اول سال میگه و از دخالت بت فونیکس گلایه میکنه و میگه ادج باید میباخت چون تقلب کرد. میز از اینکه مردم براش ارزوی بد دارند شاکی هست و میگه با این وجود کسی نمیتونه عشق واقعی رو شکست بده. من بعد از تجدید پیوندم با ماریس رفتم تا ادج رو بازنشست کنم اما او پست زنش قائم شد. میز ار اینکه ادج هر جا که کم اورده فونیکس رو فرستاده جلو میگه و ماریس میگه میز هیچ وقت همچو کاری نمیکنه چون او بر خلاف ادج شجاع هست. ماریس میز رو میبوسه و میگه اگر بت فونیکس میخواد اینجا باشه بیاد ببینم حریفم میشه.  فونیکس و ادج وارد میشند. بت به ماریس میگه تو چی گفتی؟ ادج میگه بعضیها فقط لاف میزنند اما امیدوارم میز عملکرد بهتری داشته باشه. ادج میگه من برای بردن مقابل تو نیازی به کمک ندارم. بت میگه بودن در اون مسابقه، خواسته ی من بود.

ادج پیشنهاد میده که در رویال رمبل به صورت تیمی مسابقه بدند. میز شروع به تعریف از ماریس میکنه  و بت میگه ما فقط جوابت برای مسابقه رو میخواهیم. میز قبول میکنه . ماریس چندان راضی نیست. بت وانمود میکنه که میخواد ماریس رو بزنه و ماریس پس میکشه.

 

بیگ در پشت صحنه برای بردن در مصاف چهار طرفه کوری میخونه


اوموس مقابل استایلز

استایلز یک فنومال فوریرم زد اما اوموس در بین راه بهش یک ضربه زد. اوموس او رو هل داد به گوشه و بهش اسلم زد. او دو اسلم دیگه اجرا کردو رفت برای پین

برنده اوموس

اونز مقابل یبیگ ایی مقایل لشلی مقابل رولینز

لشلی در بیرون رینگ به اونز با شانه اش ضربه زد. رولینز اومد و لشلی رو به طرف رینگ هل داد. لشلی رفت اسپیر بزنه اما ضربه اش به بیگ ایی خورد. لشلی بلافاصله به ست هم اسپیر زد. اونز به لشلی سوپرکیک زد. لشلی با اسپیر بهش جواب داد و کاورش کرد

برنده لشلی
لشلی با ام وی پی شروع به خوشحالی کرد


لزنر در پشت صحنه میگه در این مورد حرفی برای گفتن دارم. اما در اسمکدان سراغ رینز میرم. این لشلی رو هم نمیشناسم.

شو با این حرفها تمام شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 14 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر