سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


رندی و ریدل به رینگ میان و  ریدل یک نوشته دستش هست. رندی میگه بهتره اون نوشته رو نخونی. ریدل توجهی نمیکنه و بعد از خوشامد گویی به مردم، میگه که اگر از عملکرد تیم ما در این سال راضی بودید پس در سال جدید هم همین اش و همین کاسه هست.
رندی میگه من این چیزا حالیم نیست فقط وقتی مقابل حریفان امشبمون و همچنین در روز اول سال ببریم، خوشحال میشم.

ریدل میگه در راو قبلی وقتی تو درگیر همین مسائل بودی من روی مسائل دیگری تمزکز کردم و بعدش دیدم که پوستم داره سبز میشه. رندی میگه مات وی فیلم ماتریکس نیستیما. برو یک دکتر حسابی.

بعدش کلیپی از راو قبلی میبینیم. در اون کلیپ رندی سعی داره روی اوتیس ار کی او بزنه اما هر بار ناموفق هست. ریدل میگه انگار اوتیس ضد ار کی او هست. رندی میگه همه میدونند اوتیس گنده هست و فینیشر زدن بهش سخته.

گیبل میاد و راجب تیم خودش و اوتیس برای اورتون فخر فروشی میکنه. او ادعا میکنه که بعد مصاف در مقابل اونا، شاید دیگه رندی و ریدل قهرمان نباشند.

ریدل از گیبل میخواد کمتر لاف بزنه و او رو برای مسابقه به چالش میکشه. گیبل قبول میکنه. ریدل بعد از یکی کوری خونی کوتاه برای او، به رندی میگه که بعد از مسابقه، برای اورتون یه خبر دارم.


ریدل مقابل گیبل

گیبل روی حریفش سوپلکس میزنه اما ریدل روی پاهاش فرود میاد. او به گیبل نی میزنه. او بعدش روی طناب میره و فلوسینگ برو میزنه و گیبل رو کاور میکنه

برنده ریدل

 

رندی مقابل اوتیس

اوتیس رندی رو به طرف طنابها هل میده. رندی با پاور اسلم بهش جواب میده. اوتیس میره روی طناب تا شیرجه بزنه اما رندی جا خالی میده. رندی ار کی او میزنه و حریف رو کاور میکنه

برنده اورتون

 

بعد از مسابقه، ریدل گفت که حالا نوبت اون خبر هست و اونم اینه که ما باید همیگه رو بغل کنیم. رندی قبول میکنه و ریدل میگه این چیزی هست که مردم هم میخوان. اونا همیدگه رو بغل میکنند و مردم براشون شعار میدند.

 
به مصاف رولینز و اونز مقابل بیگ ایی و لشلی در راو گذشته مرور میشه


اونز در پشت صحنه هست و میگه که بیگ ایی یه کوری خونده و میگه کمربند رو نگه میداره اما در روز اول سال من میبرمش.

 

رجی و دانا مقال تامینا و تروت

تامینا یک البو به دانا میزنه. تروت از تامینا تگ میگیره. او سعی میکنه دانا رو پرت کنه اما دانا روی پاهاش فرود میاد و بعد به رجی تگ میده. رجی هم تروت رو رول میکنه و تمام

برنده دانا و رجی


نیکی اش در پشت صحنه میگه که ریپلی نیازی به کمک او نداره اما اونا میتونند تگ تیم خوبی نشد


استریت پروفیتز مقابل دومنیک و ری مستریو

دومنیک یک فینیشر روی فورد میزنه. داوکینز هم اون طرف ری رو پرت میکنه بیرون. او بعدش به کمک فورد میره و با هم دومنیک رو میزنند. داوکینز یک شیرجه روی دومنیک میزنه و کاروش میکنه

برنده استریت پروفیتز

میز در پشت صحنه میگه من برای جشن خودم، اریک بیشاف رو دعوت کردم. تصویر بیشاف رو داریم که با میز دست میده و میگه وقتی دعوتنامه به دستم رسید نتونستم که نه بگم.


استایلز به رینگ میاد و میگه معنی کارهای اوموس این بود که میخواد باهام مسابقه بده. حالا من اینجام و میخوام بدونم او کجاست. شاید او ترسیده. منم گاهی ترسیدم اما میدان را خالی نکردم. دفعه ی بعد که ببینمش دهنش رو خرد میکنم. من بیست سال اینجا بودم و ادمهای زیادی اومدند و رفتند اما فقط یک نابغه اینجا بود که اونم من بودم.

والر که از ان ایکس تی هست، وارد میشه. ایجی میخواد که او به رینگ بیاد و بعد معرفیش میکنه. والر میگه از اینکه مهمان ان ایکس تی بودم ممنونم و منم اومدم اینجا بهت سر بزنم. او از حمایت استایلز ممنون هست و میگه رفتن اوموس میتونه شروع خوبی برای ما باشه. ایجی میگه میخواهی برای شروع یک فینیشر بهت بزنم تا ستازه ها دور سرت بچرخند.

کروز همراه عزیز میاد و میگه من و تو هر کدوم یک دیو کنارمون داشتم و اما غول تو رفته در حالیکه عزیر هنوز همراهیم میکنه. عزیز پیشنهاد مسابقه رو میده و ایجی قبول میکنه

کارملا در پشت صحنه میگه من و زلینا برای نبرد در برابر نیکی اش و ریپلی اماده هستیم. او توانایی نیکی رو قبول داره اما ممطئن هست که خودشو زلینا کمربند رو نگه میدارند.

 

استایلز مقابل اپولو کروز

کروز ایجی رو روی طنابها میزاره اما ایجی اونجا باهاش درگیر میشه. ایجی یک موقعیت برای رول داشت اما کروز تسلیم نشد. بعدش ایجی استایلز کلش رو زد و حریف رو پین کرد.

برنده استایلز

تصویر رولینز رو داریم که برای بردن در روز اول سال کوری میخونه


بعدش کوری خونی کوین رو داریم که بابت خوش گذشتن در روزهای اخیر میگه و هوش رولینز و قدرت بیگ ایی و لشلی رو برای پیروزی در مقابل خودش مهم نمیدونه.
کوین از شانس خودش مطمئن هست. چون فکر میکنه که حریفانش اونقدر هم رو کتک میزنند که برای او موقعیت پیروی پیش میاد. او هماهنگی خودش و رولینز رو مورد تاکید قرار میده و وعده برد میده.

ام وی پی میاد و میگه بهتره کوین مطمئن نباشه چون احتمال تسلیم شدنش در مقابل سابمیشن لشلی هم وجود داره.

کوین میگه بابت شانس بردم مطمئن هستم چون مادرم میگفت من خاص هستم. ام وی پی او رو احمق میدونه. ینجامین و الکساندر میان. الک میخواد راجب احتمال برد کوین و لشلی نظر بده اما ام وی پی بهش اجازه نمیده. کوین میگه اونا میخوان گروه هارت بیزنیس دوباره سرپا شه و بهتره بزاری با من مسابقه بدند تا شروع خوبی برای این گروه باشه.

 

الکساندر مقابل کورین اونز

الک یک فیس فیرست روی کیوین زد و رفت برای پین اما موفق نبود.

کوین کار رو با کلوزلاین ادامه داد. بعدش پاور بمب زد. اخرش هم استانر رو اجرا کرد و الک رو کاور کرد

برنده اوز

 

 به کریر بکی و مورگان مرور میشه

 

زیگلر مقابل پریست

زیگلر رایت هند زد. پیرست با رایت هند و کیک بهش جواب داد. پریست بعدش زیگلر رو در گوشه ی رینگ گیر انداخت و شروع به زدن ضربات اضافه کرد. داور بهش هشدار داد. پریست توجه نکرد. داور مسابقه رو با دیکیو تمام کرد

برنده با دیکیو زیگلر

بیشاف میاد و بودن در رینگ رو مسرت بخش میدونه. او بعدش میز و ماریس رو معرفی میکنه و اونا با لباس مخصوص وارد میشند. میز خاطراتش در سال جاری رو مرور میکنه و میگه برام سال خوبی بود. او میگه در روز اول سال هم باعث رفتن اون ادج پیر میشم. میز کمی کوری میخونه و از علاقه اش به ماریس میگه. میز میگه اینحا هستیم تا پیوند زناشویی رو دوباره انجام بدیم. بیشاف هم مسئول این کار هست. بیشاف از ماریس یخواد که او شروع کنه. کماریس میگه که 15 سال قبل بود که میز رو دیدم و فهمیدم که مرد رویاهام هست. در روز اول سال هم حتم دارم که ادج رو میبره و برای همین هست که حاضرم دوباره همسرش باشم. بعدش ماریس از میز میپرسه که میخواهی همسرم باشی.

میز از مردم میپرسه ایا باید قبول کنم؟ هر چند که نظر شما مهم نیست. بیشاف میگه بزار من از طرفت حرف بزنم. سی ام پانک نیوز. بیشاف میگه ماریس اولش بلد نبود انگلیسی حرف بزنه و میز کمکش کرده و حتی خود میز سعی کرده زبان ماریس رو یاد بگیره تا باهاش حرف بزنه. بیشاف از ماریس میپرسه ایا حاضری بازم همسر میز باشی. ماریس میگه بله.

بیشاف میگه ایا کسی به این پیوند اعتراض داره. ادج میاد و میگه مردی که زنش رو سپر خودش میکنه لایق نیست. میز و ماریس میگند در روز اول سال ما عشق واقعی رو نشونت میدیم. وقتی شکست خوردی میفهمی که در اشتباه بوی.

ادج میگه شما در وزهای اخیر ازارم دادید و منم همین کار رو میکنم. او میگه میخواهی جشنت رو کامل بکنم. بعدش چراغها خاموش میشند و نور قرمز روشن میشه. یک رنگ سیاه از بالا، روی سر میز و ماریس ریخته میشه و شو تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت17:36---7 دی 1400
داداش. برقا هی میر هی میام مطلب بنویسم میره
پاسخ: منم در راو قبلی این مشکل رو داشتم. عیب نداره. راحت باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 7 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر