سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 


نکته:

متن کامل اسمکدان، در منابع خارجی ، به صورت خلاصه نوشته بود. من هم همون رو ترجمه کردم. به خاطر سال نو، خیلیها کار رو در سایتهای خارجی نیمه تعطیل کردند.

گنتلیت مچ

این مصاف برای روشن شدن مدعی کمربند بین قاره ای برگزار شد

شرکت کنندگان:

Angel, Mansoor, Erik, Shanky, Ivar, Sheamus, Drew Gulak, Cesaro, Ricochet, Humberto, and Jinder Mahal،Zayn،Ricochet

در اخرین مرحله، ریکوشی و زین قرار بود مسابقه بدند. زین موفق شد ریکوشی رو پین کنه و این مسابقات رو ببره.

برنده زین

 

بعدش اعلام کشد که زین در پی پر ویوی روز اول سال، برای کمربند بین قاره ای مسابقه خواهد داد

مسابقه برای کمربند زنان اسمکدان

شارلوت مقابل تونی استورم

این مصاف بعد از سه بار درخواست از سوی استورم، بالاخره دیشب انجام شد. شارلوت موفق شد از کمربندش مقابل استورم دفاع بکنه. او با اجرای فینیشر و پین برد.

برنده شارلوت


وودز، کوفی و مکینتایر مقابل اوسوز و موس

این مسابقه هم در متن اصلی، بدون توضیح بود و فقط نتجیه رو نوشته بودند.

برنده مکینتایر و نیو دی


بعدش مصاحبه با هیمن رو داشتیم. هیمن هفته ی گذشته از گروه رینز اخراج شده. هیمن گفت من همیشه حقیقت رو به رینز گفتم اما اما او قبول نکرد. حالا در عین صداقتم، اخراج شدم. این دستمزد درستکاری ام بود.

گزارشگر میگه اما مطمئن هستی که واقعیت رو گفتی؟ هیمن میگه اگر گاهی دو پهلو حرف بزدم فقط برای دفاع از رینز بود.

هیمن از تلاشش برای گفتگو با رومن میگه و کارش رو بی نیتجه میدونه. او میگه من وظیفه دارم که از کمربند یونیورسال دفاع بکنم. رومن هم به عنوان دارنده ی این کمربند، تحت حمایتم بود.

گزارشگر میگه حالا میخواهی چیکار بکنی؟

هیمن میگه نمیدونم. شاید به ان ایکس تی برم و یک ورزشکار خوب برای اینکه مشاورش بشم پیدا کنم. من ذزه ذزه وجودم رو برای پیشرفت رینز گذاشتم و این پایان کارم بود. شایدم وقت بازنشست شدنم رسیده باشه.

با این مصاحبه برنامه تمام شد

اگر کسی توضیح خاصی درباره ی این برنامه داره بگه تا اضافه کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 4 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر