سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


لشلی همراه ام وی پی میاد و میگه در راو قبلی نشون دادم که نتیجه ی بی احترامی به من چی میتونه باشه. ام وی پی هم لشلی رو تحسین میکنه. او میگه لشلی نیازی به تشویق شما نداره. او بابت بودن رولینز و اونز در مسابقه برای کمربند شاکی هست و این موقعتها رو لایق لشلی میدونه. ام وی پی از تصمیم پیرس گلایه میکنه و میخواد که لشلی هم در مسابقه برای کمربند باشه.

اونز میاد و میگه من احترامی برای لشلی قائل نیستم چون او مردی هست که از پشت به ادم حمله میکنه. کوین میگه من و رولینز با تلاشمون، موقعیت برای کمربند رو گرفتیم اما لشلی لایقش نیست و من حق رو به پیرس میدم. کوین خودش رو قهرمان اینده ی کمپانی میدونه.

رولینز میاد و میگه برنامه نمیتونه بدون ستاره اش که من باشم شروع بشه. رولینز لشلی و اونز رو لایق تایتل شات نمیدونه. لشلی میگه اگه مردی بیا تا نشون بدم کی بهتره. اونز میگه اره رولینز، برو جلو منم پشت سرت هستم. ام وی پی میگه گمونم به محض اینکه ست به رینگ بیاد، کوین فرار میکنه. بیگ ایی میاد و حرفهای بقیه رو احمقانه میدونه. او میگه م چرا باید با لشلی مسابقه بدم وقتی قبلا چند بار شکستش دادم.

 

پیرس و دویل میان و میگند لشلی هم میتونه در مسابقه برای تایتل در روز اول سال باشه. اونا همچنین مصاف چهار طرفه برای لشلی مقابلک وین و ست و بیگ ایی برای امشب میزارند.

ریدل و رندی در پشت صحنه راجب میزگرد و مصاحبه های اخیر ریدل حرف مینزند و نظرات متفاوتی راجبش دارند. رندی توصیه میکنه که ریدل با هر کشتی گیری دمخور شنه. او همچنین میگه که اگر ریدل بتونه اوتیس رو شکست بده به حرفاش گوش میده.

پیرس و دویل در پشت صحنه با رولینز و بیگ ایی و کوین حرف مینزند. اونا میگند اگر لشلی امشب مقابل یکی از شماها ببازه از مسابقه چهار طرفه حذف میشه. بیگ ایی میگه برام مهم نیست که در روز اول سال، مسابقه چهار طرفه باشه یا سه طرفه. من اخرش قهرمان می مونم.


ریدل مقابل اوتیس
ریدل حریف رو به کف رینگ هل میده. او میخواد ار کی او بزنه اما اوتیس جا خالی میده و بعدش با اجرای پاور اسلم میره برای پین

برنده اوتیس

 

رندی بعد از مسابقه به اوتیس و گیبل حمله کرد اما اوتیس از پسش براومد و همراه گیبل رفت


دودروپ مقابل بیانکا بلیر

دودروپ روی طناب میره اما بیانکا روی طناب باهاش درگیر میشه. بیانکا بعدش پاور بمب میزنه و با اجرای 450، به کار پایان میده

برنده بیانکا


بعد از مسابقه، دودروپ بیانکا رو کتک زد

 

اوونز در پشت صحنه کمی بد بدهنی میکنه و از اینکه لشلی به مسابقه برای کمربند اضافه شده شاکیه

 

لشلی مقابل اونز

لشلی یک استانر میزنه و بعدش با اسپین باستر کار رو ادامه میده.لشلی میره برای سابمیشن و اونز سریع تسلیم میشه.

برنده لشلی

 

رولینز در پشت صحنه هست و دویل بهش میگه حریف بعدی لشلی تو هستی



بکی به رینگ میاد و میگه امشب شب مهمی هست. او راجب امیدواری مردم برای قهرمانی مورگان میگه و برای مورگان کوری میخونه. بکی میگه مردم خودشون هم نمیدونند چی میخوان. یک زمانی منتظر بازگشت من بودند و حالا طرف مورگان رو گرفتند. او طرفداران مورگان رو ادمهایی مایوس شده میدونه. بکی قول میده که برای مدت طولانی کمربند رو نگه داره. مورگان میاد و به تقلب بکی در راو گذشته اشاره میکنه و میگه تو همچو قهرمانی هستی و با کلک تونستی مقابلم ببری. او میخواد که بکی منصفانه مقابلش ببره و پیشنهاد مبارزه برای روز اول سال رو میده.

بکی مورگا رو در حد برنده شدن نمیدونه و بازم او رو تحقیر میکنه.

مورگان میاد باهاش درگیر میشه. بکی به بازوی مورگان صدمه میزنه و میگه حالا میرم تا با خانواده ام خوش باشم. بعدش ببینم چطوری میخواهی با اسیب دیدگی که داری مقابلم ببری.

استایلز در پشت صحنه هست و گزارشگر راجب درگیری او با اوموس میپرسه. ایجی میگه من و اوموس الان قهرمان هستیم و من میخوام این موقعیت رو حفظ کنم. او اوموس رو تحسین میکنه و میگه میخوام کشتی گیر خوبی ازش بسازم. اوموس هم میاد و میگه پس یعنی ناراحت نیستی. استایلز میگه نه و با هم میرند.

 

در پشت صحنه تامینا میخواد کمربند 24/7 رو از دانا بگیره اما رجی به دانا کمک میکنه تا فرار کنه. اون وسط تروت و یه کشتی گیر دیگه هم خودشون رو شکل درخت و ادم برفی در اوردند و تامینا میگه شما راهم رو سد کردید.

 

رود و زیگلر مقابل پریست و بالور

بالور یک دراپ کیک به زیگلر میزنه. او میره روی طناب اما تیوری میاد حواسش رو پرت میکنه. زیگلر هم به بالور زیگ زاگ میزنه و تمام

برنده رودو زیگلر


نیکی پیش ریپلی میره و میگه فکرات رو کردی؟ ریپلی میگه من کار درست رو انجام میدم.

زلینا مقابل ریپلی

کارملا خواست علیه ریپلی دخالت بکنه اما نیکی باهاش درگیر شد. حواس ریپلی به اونا بود که زلینا ریپلی رو رول کرد.

برنده زلینا


اونز پیش ست میره و ست میگه چرا سریع تسلیم سابمیشن لشلی شدی. اونز میگه چون کسی نتونسته این سابمیشن رو بشکنه. کوین میخواد برای رولینز کنار رینگ باشه اما ست رد میکنه


رولینز مقابل لشلی

اخر مسابقه کوین اومد و رولینز رو زد و مسابقه دیکیو شد

برند با دیکیو رولینز

دویل و پیرس اومدند و همدستی ست و کوین برای برد مقابل لشلی رئ سرزنش کردند و مسابقه دوباره انجام شد

لشلی مقابل رولینز

لشلی سریع یک اسپیر زد و برد

برنده لشلی

عزیز و کروز در اتاق مکمن هستند که تیوری میاد و یه مسابقه از مکمن میخواد. مکمن میگه مسابقه برات ندارم. تازه وانمود نکن دوستم هستی چون من خوش ندارم رفیق داشته باشم. او میگه من یه مداد دارم اما این پاک کن هست که اهمیت داره.


ماریس میاد و میز تیوی میز رو معرفی میکنه.

میز به مراسمی که در اون شرکت داشتند اشاره میکنه و بعد به افتخار اینکه به زودی ادج رو شکست میده، میخواد که با ماریس جشن بگیره. ادج میاد و جشن میز رو زیر سوال میبره. میز میگه حرفات تمام شد؟ ادج میگه تو ادم خوبی هستی اما رفتارت مشکوک میزنه. ادج فکر میکنه که میز ترسش رو مخفی میکنه. میز میگه اون ادج قبلی ترسناک بود اما تو نه. سی امپانک نیوز. ادج میگه تو هم به زودی بازنشست میشی. میز میگه سعی میکنی درسی به من بدی اما من قبلا خیانت تو رو دیدم. میز به ادج حمله میکنه. اونا کمی کتک کاری میکنند و ماریس عصبانی میشه. او یه سیلی به میز میزنه و میره.میز هم به دنبالش راهی میشه.

 

ست و اونز پیش بیگ ایی میزند. او میگه مبادا کنار رینگ من پیداتون بشه. اونا میگند تو اخرین سانش ما هستی


لشلی و ام وی پی یک کوری کوتاه میخونند



بیگ ایی مقابل لشلی

نو دیکیو مچ

رولینز و کوین وسط مسابقه اومدند تا دخالتی برای حذف لشلی بکنند اما بیگ ایی و لشلی یاهاشون درگیر شدند.

بیگ ایی بعدش از لشلی خواست مسابقه رو تمام کنند. ام وی پی با عصا بیگ ایی رو زد. بیگ ایی اسیب دید و لشلی با اجرای اسپیر رفت برای پین

برند لشلی

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 23 آذر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر