سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

خبرهای این مقاله ،هیچ کدوم قطعی نیستن اما چون در یک سایت معتبر خارجی راجب رمبل درج شده بود گفتم بد نیست شما هم در جریان باشین

 

رندی اورتن برنده رویال رمبل

 یکی از تاپ استارهایی که هیچ مسابقه ای برای در رمبل ثبت شده رندی هست.

او فقط در رمبل سی نفره هست و بعید نیست به عنوان رستلری که این روزا چندان تو چشم نیست با برد خودش همه رو غافلگیر کنه.ضمن اینکه او حریف قدری برای دارنده کمربند دبلیو دبلیو ایی خواهد بود

 

 

 درگیری هانتر

رولینز هم به عنوان رستلری که برند راو بهش وابستگی زیادی داره همانند رندی این روزها در سایه بوده.گفته شده درگیری اچ علی رولینز در متن رمبل قطعی هست

 

 

 قهرمانی سینا

جان سینا از زمان بازگشتش با ادعاهای بزرگی قدم  جلو گذاشته.او قول داده به شانزدهمین قهرمانیش برسه و ممکنه استایلز با یک مرد بد در رمبل مواجه بشه.

 

 

دیلینگر

تای دیلینگر همانند ساموا جو مدتهاست که در انتظار درفت به برند اصلی هست.مدیران او رو به عنوان یکی از سوپرایزهای رمبل در نظر گرفتن

 

 

بازگشت کورت انگل

چنانچه مطلع شدید، انگل به عنوان هال اف فیم 2017 در نظر گرفته شده.او گفته احتمال زیادی هست که قبل از بازنشسته شدن در کمپانی کشتی بگیرم.

 

 

قهرمانی رینز

قرار نیست این بار مصدومیت یا هر چیزی مانع حمایت از رینز بشه

مکمن برای قهرمانی او در رمبل  مصمم هست

 

 

برد برون استرومن

اگه قراره بعد از دو سال موقعیت طلایی به استرومن بدن حالا زمان مناسبش فرا رسیده.خیلیها روی برد استرومن در رمبل نظر قطعی دادن

 

 

بازگشت ری مستریو

این خبر هم توسط مدیران تایید نشده اما ممکنه بعد از مدتها ری رو دوباره در کمپانی داشته باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت20:43---9 بهمن 1395
بای داش تا فردا

شاهین ترکش
ساعت20:40---9 بهمن 1395
اشکان من میرم فردا صبح نیستم ساعت دو به بعد میام بای

اشکان
ساعت20:26---9 بهمن 1395
همچین میگه نمیخام از دستت بدم انگار دوس دخترشم نمیرم بمیرم که زود میام به من مرخصی خوب میدن

شاهین ترکش
ساعت20:24---9 بهمن 1395
ای بابا فقط دو هفته میتونیم بچتیم با هم بابا تازه پیدات کردم اخه خیلی زوده از دستت بدم

اشکان
ساعت20:21---9 بهمن 1395
نه بابا خیلی وقته مغازه نمیرم دیگه من دارم میرم سرباز نزدیک دو هفته مونده ۱۹ همین هاه میرم افتادم ارتش عجب شیر به ارومیه نزدیکه دو ماه انجام بعدش برمیگردم ارومیه پدر نظامیم

شاهین ترکش
ساعت20:18---9 بهمن 1395
اشکان تو الان چی کار میکنی مغازه میری ؟؟

شاهین ترکش
ساعت19:23---9 بهمن 1395
ساورلد حرف مفت زده بود ج شم گرفته بود من نمیفهمم مردم چرا عصبانیتشون رو با دعوا سر دیگران خالی میکنن

اشکان
ساعت19:20---9 بهمن 1395
شاهین دیدی برا ین جور چیزا من دعوا میکنم با کسی کار نداریم یهو یکی ین جوری میاد

شاهین ترکش
ساعت19:01---9 بهمن 1395
بای


ارمین پانک
ساعت18:57---9 بهمن 1395
با اجازتون من میرم

اشکان
ساعت18:56---9 بهمن 1395
وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن
ولش کن شاهین داش


ارمین پانک
ساعت18:56---9 بهمن 1395
پیام های اولتون با اون ساورلد هی دعوا میکنین اه الان حمید نیست اعصاب کل ندارم

ارمین پانک
ساعت18:55---9 بهمن 1395
عین..... میپری وسط حرف اضافه میزنی

شاهین ترکش
ساعت18:54---9 بهمن 1395
کو فحش

ارمین پانک
ساعت18:53---9 بهمن 1395
تو که الان عین دیوونه ها داری فحش میدی

شاهین ترکش
ساعت18:47---9 بهمن 1395
هو حرف دهنتو بفهم یک سال بیشتر دوستمو ندیدم عشقم مکشه باهاش بچتم به تو چه

ارمین .پانک
ساعت18:39---9 بهمن 1395
اه بسه,دیگه,هی این میپره,رو دوش اون حمید نیست بعد شما عین وحشی ها می افتین به جون هم منظورم اشکان و شاهین بود

اشکان
ساعت17:39---9 بهمن 1395
پس بگو دیگه با استاد حرف زدی من یکیشونو فهمیدم کیه ان فیروز جقله یادته عینکم میزد ان یعنی مخبر درجه یک کلاس بود اهمق بیشعور تو امتحان ها خودش تقلب نمیداد مارم یادت باشه لو میداد یادته یه بار تو بخاری قرص ژلوفین انداختم رف گفت فکر کنم ۲۰ تا با ان شیلنگش زد منو ناظم شماهام بودین دیگه تو فراز گف یا میگید کار کدومتونه یه هر سه کتک میخورید من گفتم کار منه وگرنه شمام کتک میخوردین

شاهین ترکش
ساعت17:18---9 بهمن 1395
الانم تو دانشگاه من دم استادمونو دیدی

شاهین ترکش
ساعت17:16---9 بهمن 1395
راس میگی اره همیشه هوامو داشتی ایول ولی تو کل کلاس من اخرش نفهمیدم ان دو نفر که برو بچ میگفتن فظولی مارو میکن کی بودن تو فهمیدی ؟؟هر موقعم میرفتن میگفتن مدیر منو تو فراز علی دفتر یعنی تو هر جا مدرسه اتفاقی میوفتاد ما تو دفتر بودیم الانم من دانشگاه سما میرم

اشکان
ساعت17:06---9 بهمن 1395
بابا شاهین بی خیال اخه تو عقلت کجا بود اخه رفتی دانشگاه اصلا ان کدوم دانشگاه که تورو ثبت نام کرده نگا اقا بیا رو راست باشیم من نبودم تو الان دیپلم داشتی یا نه ؟؟نداشتی که من نمیگم که همیشه ۲۰ میگرفتم ولی لاعقل من هنر تقلب کردنم خوب بود تو انم نداری تو تو همه انتحاناتت من بهت کمک میکردم بله الا واس من بچه درس خوان شده

شاهین ترکش
ساعت16:53---9 بهمن 1395
نه خیر عزیزم انا که گفتی کارا تو من دارم ادامه تحسیلمو میدم عین تو بیکار غلاف نیستم که بله من بچه درس خوانم

اراد غلامی
ساعت16:34---9 بهمن 1395
شایان هنوز خبری از حمید نیست
نگرانشیم
پاسخ:متاسفانه نه


محمد20
ساعت15:07---9 بهمن 1395
بعید هم نیست رندی ببره اگه ببره به احتمال زیاد ای جی هم مقابل سینا حفظ تایتل میکنه.اما اگه انگل ببره صد درصد با رینز تو رسل مچ میده و می بره

اشکان
ساعت14:50---9 بهمن 1395
بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی
چون بی معرفت ها که آدم نیستند
لقبت چرته دیگه بابا ترکش یعنی چی اخه فایتر بازم قشنگ تر از ترکشه بعدشم تو الان چی کار میکنی همینجوری الاف تو خونه ها ینترنت نامهدود دانلود فیلم نگاه کردن بخور بخواب ها


شاهین ترکش
ساعت13:50---9 بهمن 1395
جمع کن خودتو بینم بابا با ین حرفات پنجره خودتی تو مدرسه هم همینجوری بودی من بهت میگم زندانیم اخه حالا خوبه ادمای ین وب نو کردن تو کلت که کشتی کج نمایشه نه واقعی من کهتو مهنممودرارد تا به بفهمون ینو حالا مونده هیلو فیسو یاد بگیری که بعید میدونم من دیروز نبودم به لقب من گفتی مسخره لقبه خودت خوبه ها تو همه جا با لقبت میری اسمتو مینیویسی ولی ین جا چرا ننوشتی اشکان فایترررررررررررررررر لقبه تو خوبه

اشکان
ساعت12:54---9 بهمن 1395
رفیق بی معرفت ، مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه !
چطوری پنجره عزیز من لازمه بحث کنی نگا ولا من مثل ینا بخام کشتی ببینم حوصلم سر میره واستم ببینم به کی پوش میدن کی تشویق میشه کی نمیشه به من چه من ینجوری نگاه میکنم از نامردا بدم میاد از انا که دروست مسابقه میدن خوشم میاد ین جوری الانم سیع نکن منو قانع کنی شاهین داداش دو سال تو مدرسه تلاش کردی نشد


شاهین ترکش
ساعت12:28---9 بهمن 1395
سلام اقا شایان ولی فکر نکنم رندی ببره یعنی اگه ببره جالب نمیشه از بینه گلدی براک اندر رندی ببره خوب نمیشه بعد اشکان تو هنوزم سر رومن داری دعوا میکنی بابا بی خیال شو دیگه فکر کنم ین همه که تو تو همین چند سال برا رومن با منو خیلی ها دیگه بهث کردی خود رینز ین همه تو wweدعوا نکرده خخخخخخ
پاسخ: سلام خوب به نظرم وقتشه به رندی یه موقعیت درست حسابی بدن


Jeff
ساعت11:54---9 بهمن 1395
از جف خبری نشد

اشکان
ساعت11:12---9 بهمن 1395
اره من هر شب هستم داداش بای شب میحرفیم

مسعود
ساعت11:09---9 بهمن 1395

دست مریضا


اشکان
ساعت11:01---9 بهمن 1395
عالی بود داداش
پاسخ: مخلصیم شب هستی؟
پاسخ: من فعلا رفتم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 9 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر