سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


لزنر به رینگ میاد و میگه من فقط برای کمربند یونیورسال اومدم.

زین میاد و میگه من و لزنر دو کشتی گیر کانادایی هستیم و به اینجا معنا دادیم. من طرفدار لزنر هستم.
لزنر از امدن او خوشحال نیست و میگه من دلیلی برای دخالتت در بخش خودم نمیبینم و ممکنه بیام خودت رو با شهرت نابود کنم.

زین میگه الان من رهبر کشتی گیران و مدعی کمربند یونیورسال هستم. لزنر میگه نکنه وقتی من تعلیق شدم تو اومدی و مدعی کمربند شدی؟

زین میگه اگر روزی صاحب کمربند بشم برای تو هم تایتل شات میدم. لزنر میگه پس امشب مسابقه بده و لفتشن نده. زین میگه الان اماده نیستم. لزنر میگه من برای تو کنار رینگ هستم. زین میگه پس امشب قهرمان میشم.

 

زین میره پیش دویل و میگه راستش با اینکه لزنر ازم خواسته، اما من زیاد هم اماده برای مصاف نیستم. دویل میگه دیگه مسابقه باید انجام بشه. برنده هم مقابل لزنر در روز اول سال مسابقه میده.

 

بنکس مقابل بیزلر

بنکس دی دی تی میزنه و میره برای کاور اما بیزلر تسلیم نمیشه. بنکس با استاتمینت کار رو ادامه میده اما بیزلر بهش نی میزنه. بنکس میره برای رول کردن حریف و پایان

برنده بنکس

 

دویل به صورت تصویری با پیرس تماس میگیره و میگیره لزنر اینجاست. پیرس میگه سعی کن همه چیز رو خوب اداره کنی.

مکینتایر میاد پیش دویل میگه اگر پیرس اومد بهش بگو من باهاش کار دارم.

کوربین و موس میان و راجب مصاف هفته ی قبل و شکست جف، مزه پرونی میکنند. بعدش شروع به مسخره کردن مکینتایر میکنند اما درو میاد باهاشون درگیر بشه. جف هم ناگهان پیداش میشه و همراه درو ،کوربین و موس رو کتک میزنه.

 

تیم لوس لوتاریوس مقابل وایکینگ رایدرز

این مصاف کوتاه با رول شدن اریک توسط همبرتو به پایان رسید.

برنده لوس لوتاریوس


تونی استورم در پشت صحنه میگه که ترسی از شارلوت ندار و به زودی قهرمان میشه.

 

وودز مقابل جی اوسو
قبل ازمسابقه اوسوز به زین هشدار دادند که مراقب مصاف مقابل رینز باشه. اونا میگند فقط یک رئیس اینجا وجود داره که اونم رینز هست.

وودز همراه کوفی میاد و مسابقه شروع میشه

وودز میره یک حرکت روی جی اجرا کنه اما جیمی وودز رو هل میده بیرون و داور مسابقه رو دیکیو اعلام میکنه

برنده با دیکیو وودز

 

رینز در پشت صحنه داره این اتفاق رو یبینه

رینز بابت بازگشت لزنر و نبودن پیرس ناراحته و هیمن همچنان تماسش با لزنر رو منکر میشه.

کوفی ووودز در پشت صحنه میگند که اگر اوسوز تاج وودز رو له کردند پس ماهم در روز اول سال اونا رو شکسیت میدیم.


شارلوت به رینگ میاد و میگه هر کی میخواد خودی نشون بده میاد و من رو به چالش میکشه.
من مهمترین زن در این کمپانی هستم و تونی استورم هم این رو میدونه. شارلوت کوری میخونه و شکست تونی رو کار راحتی اعلام میکنه. شارلوت تونی رو در حد مسابقه با خودش نمیدونه و چالش رو رد میکنه و میره.

 

تونی استورم ذر پشت صحنه شارلوت رو غافلگیر میکنه و یک کیک توی صورتش میکوبه.


سزارو مقابل شیمس

شیمس یک کیک میزنه و برای پین اقدام میکنه اما سزارو بهش اجازه نمیده. سی امپانک نیوز. اونا دوباره سرشاخ میشند و چند ضربه ردو بدل میشه. شیمس دوباره با کیک میره برای کاور و تمام

برنده شیمس

نائومی پیش دویل میره و با عصبانیت میخواد که با یک مسابقه تکلیفشون رو روشن بکنند. دویل میگه هر وقت که لباس رسمی رو کنار بزارم باهات مسابقه میدم. او میگه من الان مدیر هستم و تو اگه بهم دست بزنی از دستمزد محروم میشی. نائومی میگه اخرش باهام مسابقه میدی؟ دویل میگه اره. او بعدش یه سیلی به نایومی میزنه و میره
.

 

مسابه برای کمربند یونیورسال سال

 رینز مقابل زین

زین قبل از مسابقه کوری میخونه میگه من امشب کمربند رو میبرم و به خاطرش از شما تشکر و تشویق نمیخوام چون لزنر برام کافیه.

لزنر میاد تا کنار رینگ، مسابقه رو ببینه. زین میگه لزنر اومده تا کمکم بکنه. لزنر به او چند تا فینیشر میزنه و میره.

رینز برای مسابقه وارد رینگ میشه. روم به راحتی روی زین اسپیر میزنه و کاور میکنه.

برنده رینز


 

برنامه با این مصاف تمام میشه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 13 آذر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر