سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج
 
 
از روز 5 شنبه بازی  WWE Champions وارد لیست گیمهای رایگان شده
 
بازی مذکور با همکاری کمپانی دبلیو دبلیو ایی و شرکت بازی سازی Scopely ساخته شده
 
شرکت فوق بازی موفقی چون والکینگ دد رو در کارنامه خودش داره
 
این گیم فقط برای موبایل و تبلت قابل اجرا هست
 
از گوگل پلی نسخه اندرویدی و از اپ استور هم نسخه ای او اس گیم رو میتونید به رایگان دان کنید
 
100 رستلر در متن بازی گنجانده شدن که لجندهای سابق کمپانی رو هم شامل میشه
 
علاوه بر مسابقات تک به تک شما میتونید به صورت تگ تیمی هم بازی رو انجام بدین
 
برند راو و اسمک در گیم، از هم جدا شدن و هر هفته یک مسابقه گروهی بین دو برند میتونید انجام بدین
 
حجم و سایر مشخصات بازی رو در هنگان دانلود ،در صفحه مربوط به بازی خواهید خواند
 
موفق باشید
 
 

نظرات شما عزیزان:

best in the world
ساعت20:10---8 بهمن 1395
بازیه خیلی وقت پیش اومده بود جورچین هست و باید بعد از انجام هر ردیف یه حرکت بزنی

خیلی داغونه ناموسا


شاهین ترکش
ساعت19:57---8 بهمن 1395
باشه اشکی تا فردا تو بد قولی بیشعور شب نمیای خخخخخخ

اشکان
ساعت19:55---8 بهمن 1395
به به باز خوبه سیستم رو داری پس که ین جوری اخه خاک بر ان سرت تو مجبوری تو خونه با دوس دخترت حرف بزنی اخه حقته داش من بیرون یه کاری دارم میرم شاید ساعت ده امدم اگرم نشد فردا صبح هستم بیا بچتیم الان نمیشه دروستو حسابی بحرفیم

شاهین ترکش
ساعت19:51---8 بهمن 1395
اشکان یه چیزی میگم شاید باور نکنی ولی راسته من بابام موقع حرف زدن من با دختر گوشیمو گرفت شکست الانم با ماشین میزارتم جولو دانشگاه با ماشین سر وقط میارنم خونه مثل زندانیم داش به بیرون فقط با ین کامپیوترو نتی که دارم دسترسی دارم

اشکان
ساعت19:48---8 بهمن 1395
بله بی معرفت اره یک سال نه حرف زدیم نه دیدیم همدیگرو دیگه ج تل مارم که نمیدی افرین ینه رفاقت دیگه

شاهین ترکش
ساعت19:46---8 بهمن 1395
ایول پسر خوبی تو ببین چند وقته همو ندیدیم اکه هی تو ین جا چه میکنی

اشکان
ساعت19:43---8 بهمن 1395
بله خودمم اشکانم من از دیروز به تو شک دارم یک به ان لقب مسخرت ۲ به مشخصاتت گفتی ۱۹ ارومیه دیگه گفتم بزار ازش بپرسم دیدم خودتی

شاهین ترکش
ساعت19:41---8 بهمن 1395
جدی خودتی اشکان منو از کجا شناختی

اشکان
ساعت19:28---8 بهمن 1395
خب کوفت کی بغل دستت میشنست تو کلاس ان حافظه نداشتتو به کار بنداز من همونم اشکان پاشایی

شاهین ترکش
ساعت19:24---8 بهمن 1395
بله درسته خب

اشکان
ساعت19:17---8 بهمن 1395
اها کلاستم طبقه بالا دوم دو بود درسته تو هم همیته ان ته کلاس پیش پنجره بودی

شاهین ترکش
ساعت19:15---8 بهمن 1395
درسته اقا اشکان ولی ینارو از کجا میدونی ؟؟

اشکان
ساعت19:12---8 بهمن 1395
جواد قمبری تو خیابون دانشکده جولو مدرسه هم یه ساندویچ فروشیه درسته

شاهین ترکش
ساعت19:09---8 بهمن 1395
نمیدونم دوست عزیز برا چی میپرسی ولی میگم من راهنماییمو تو مدرسه شهید جواد قمبری خواندم
چطور؟؟؟


اشکان
ساعت18:44---8 بهمن 1395
اره با توم داش نوشتم که راهنماییتو امکانش هس بگی کجا خواندی

شاهین ترکش
ساعت18:10---8 بهمن 1395
با منی اشکان

اشکان
ساعت17:10---8 بهمن 1395
نه بابا تو رو نمیگم که داش شایان من دارم شاهینو میگم بزار ج بده ببینم شاید اشنا درومد

اشکان
ساعت13:29---8 بهمن 1395
شاهین توبه نظرم اشنا میای تو راهنمایتو کجا خواندی ؟؟؟
پاسخ: دادا مگه من رو دیدی که به نظرت اشنا بیام در هشتگرد


شاهین ترکش
ساعت12:30---8 بهمن 1395
اقا شایان شما چند سالتونه از کجایید من 19ارومیه
پاسخ: من 22 از شهرستانهای کرج


اشکان
ساعت10:40---8 بهمن 1395
دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه اخه کی بازی کنسولی wweرو میزاره میره با گوشی بازی میکنه تو گوشی حال نمیده که
پاسخ:لطف داری دادا سلام خوب ممکنه یکی به کنسول دسترسی نداشته باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 8 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر