سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

نظرسنجی درصد گیری شد و نتایج جالبی دیده شد..

کاربرای پانک نیوز نفرتشون رو به رینز نشون دادن!

خب بریم سر رای ها!

فقط توجه کنید رای ها تقریبی هستش

پوش رو به کی میدید؟

کاربران پانک نیوز 43 درصد رای رو به کوربین دادند.. سمی زین،کلاب و وایت 14 درصد رای رو به خودشون اختصاص دادن(هر نفر از این بین 14 درصد).. و سزارو و نویل هردو 7 درصد رای هارو گرفتن

 

دوست دارید کی برگرده؟

پانک و باتیستا رقابت بالایی داشتند!که در اخر....

پانک با 30 درصد ارا برنده شد!باتیستا در رتبه بعدی 25 درصد رو به خودش اختصاص داد و در رتبه ی بعد شاون مایکلز 15 درصد رای رو گرفته و انگل و براین و اچ هرکدوم 10 درصد رای رو گرفتن و جف و استین هم 5 درصد رو به خودشون اختصاص دادن!

 

و دوست دارید کی اخراج بشه!

نتایج جالبی کسب شده!تقریبا همه به رینز رای دادن غیر از بعضیا|:

رینز 70 درصد O_o رای رو به خود اختصاص داد گزینه بعدی جریکو بود که 15 درصد رای رو گرفت و جان سینا و براک لزنر هرکدوم 7 درصد رای رو به خود اختصاص دادند

مرسی از شرکتتون


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:57---10 بهمن 1395
شاون مایکلز باید برگرده

امین
ساعت19:11---8 بهمن 1395
پوش دادن به رینز باید درست باشه اگه نخوه پوش دادن بهش باعث بشه رینز منفور بشه منم مخالف پوش دادن بهش هستم
پاسخ:من بخاطر همین ازش متنفرم


رومن امپایر
ساعت23:15---7 بهمن 1395
منظور از بعضیا منم:)!زمانی که من کشتی کج میدیدم کشتی کج دیدن مد نبود:)استیل رومن رو مقایسه کنید با بقیه:)عشق است جوزف انویی
پاسخ:عزیز من من نه با سبکش مشکل دارم نه چیز دیگش اتفاقا خیلی هم خوش استیله ولی انقدر پوش دادن بهش غلطه


شاهین ترکش
ساعت22:55---7 بهمن 1395
میتونیم اشنا شیم من شاهینم 19 ارومیه
پاسخ:حمیدم 12 ساله آمل


شاهین ترکش
ساعت22:49---7 بهمن 1395
من خودم از رالینز خوشم میاد دوس دارم ان ترقی کنه رومنم خوبه ولی به رالینز نمیرسه تو از کی خوشت میاد
پاسخ:پانک-کوربین-بلور و رولینز


شاهین ترکش
ساعت22:47---7 بهمن 1395
من رفتم ان پایین نظر بدم با کلی حرف های چرتو پرت روبرو شدم نظر ندادم دیگه ان اشکانو ساورلد سر چی دعوا میکنن ان همه بدو بیرا به هم میگن ؟
پاسخ:هیچی


شاهین ترکش
ساعت22:33---7 بهمن 1395
پوش یعنی چی ؟
پاسخ:یعنی کمک برای ترقی یه کشتی گیر


شاهین ترکش
ساعت22:24---7 بهمن 1395
سلام من کاربر جدیدم چرا همه دوس دارین رینز اخراج شه ممنون
پاسخ:دوست داریم انقدر بهش پوش بی مورد ندن


عباس
ساعت22:15---7 بهمن 1395
سلام لطفا صبح روز دوشنبه دانلود رامبل رو جوری بزارید که نتایج معلوم نشه تو رو خدا
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 بهمن 1395برچسب:, توسط حمید پانک

اسلایدر