سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

1-از این پس روی لوکس بلاگ خواهیم بود و اینجا ادرس رسمی ما ست

 

 

2- خبر خوش برای نویسندگان اینکه دیگه لازم نیست همش نویسندگی براشون ایجاد کنم یا موقع مسدود شدن مطالبشون به نام مدیر ثبت بشه

کافیه موقع ف شدن فقط  ادرس جدید وبمون رو در اسم کاربریتون تغیر بدید

نوشتهاتون به اسم خودتون در وب جدید باقی خواهد موند

 

 

3-لوکس بلاگ روی ادامه مطلب در موقع پست زدن حساسه

هر وقت مطالبتون رو ویرایش می کنید دقت کنید که ادامه مطلب رو اگر دارید حتما دوباره باز کنید تا نمایش داده بشه

 

 

 

4-ما نیاز به قالب جدید داریم

کافیه سبک باشه-هدرش کوچیک باشه و تنه اصلیش شبیه قالبی باشه که الان روی وبه

بخشهایی مثل عضویت و  خبرنامه و غیره لازم نیست

 

5- میهن بلاگ یکی دو ماه اخیر خیلی اذیت میکرد و اغلب قطع میشد و برای همین به لوکس بلاگ کوچ کردیم.همه بخشهای سابق وب را در اینجا هم خواهیم داشت

 

6-نوینسدگان برای گذاشتن عکس روی پستها ،از گزینه درخت در بین ابزارها استفاده کنند.این گزینه شما رو از اپلود عکس در سایتهای اپلود بی نیاز میکنه.

موفق باشید


نظرات شما عزیزان:

Reza Punk
ساعت13:44---25 دی 1395

داداش هستی؟
پاسخ: بله

بیا مسنجر


پاسخ: من رفتم بای


Reza Punk
ساعت10:12---25 دی 1395

سلام شایان مبارک اومدی رو لوکس بلاگ

میگم نام کاربری و رمز عبور رو برام بگو هر موقع آن بودی
پاسخ: الان هستی؟

 

ممنون دادا

 

انگار رفتی.ظهر ساعت دو سر بزن

بای



اشکان
ساعت21:20---24 دی 1395
باشه مشکلی نیس مرسی ولی میتونی دروستش بکنی ؟؟؟
پاسخ: بعد گذاشتن قالب جدید درست میشه


اشکان
ساعت21:16---24 دی 1395
داش تو خودت تو نظرات عکس بفرس ببین میاد
پاسخ: نه قالب مشکل داره


اشکان
ساعت21:10---24 دی 1395
عکس امد ؟؟؟؟
پاسخ: من چیزی نمیبینم


اشکان
ساعت19:46---24 دی 1395

داش من چجوری میتونم عکس بفرستم من عکسمو مشخس میکنم ارسال میکنم ولی نمایش داده نمیشه که چی کار کنم ؟؟؟
پاسخ: من اواتارها رو بستم برای همین

بازم امتحان کن



مهدی...
ساعت19:06---24 دی 1395
سلام...چطوری شایان
پاسخ: سلام انلاین شدی خبر بده مشخصاتت رو بدم


Saeed08
ساعت18:27---24 دی 1395
شایان انجمن رو دیگه ندارین بد شد
پاسخ: چرا نداریم سرجاشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 24 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر