سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:

سبحان کریمی   

نایلا رز (متولد 3 اوت 1982) یک کشتی گیر و هنرپیشه حرفه ای آمریکایی است که با All Elite Wrestling قرارداد امضا کرده است، جایی که او قهرمان سابق جهان زنان AEW است. او همچنین در سال 2016 در سریال تلویزیونی کانادایی The Switch بازی کرد.
از سال 2013 تا 2019، رز در مدار مستقل آمریکا کشتی گرفت و با تبلیغاتی مانند زنان سوپراستار بدون سانسور ظاهر شد. او همچنین در ژاپن با تبلیغاتی مانند Pro Wrestling Zero1 و Sendai Girls' Pro Wrestling ظاهر شد.
زمانی که در فوریه 2019 با All Elite Wrestling (AEW) در فوریه 2019 قرارداد امضا کرد، رز اولین کشتی‌گیر آشکارا تراجنسیتی بود که با یک تبلیغ بزرگ کشتی حرفه‌ای آمریکایی قرارداد امضا کرد رز اولین حضور خود در AEW را در مراسم افتتاحیه تبلیغات، Double or Nothing انجام داد. مسابقه تهدید سه گانه برنامه ریزی شده او در برابر دکتر بریت بیکر، D.M.D. و Kylie Rae با اضافه شدن شگفت انگیز Awesome Kong به یک مسابقه چهار جانبه مرگبار تبدیل شد. رز در این تصمیم دخیل نبود، پس از نیزه کردن کونگ به پله‌های رینگ، کمی قبل از اینکه بیکر رای را بچسباند.
در Fyter Fest، او در یک مسابقه تهدید سه گانه با ریهو و یوکا ساکازاکی شرکت کرد. پس از مسابقه، رز به هر دو زن حمله کرد و خود را به عنوان یک پاشنه در این روند تثبیت کرد.[15] رز در AEW Women's Casino Battle Royal at All Out شرکت کرد که در ادامه برنده شد و این فرصت را به دست آورد تا برای اولین بار قهرمان جهان زنان AEW شود.[16] در اولین نمایش Dynamite در 2 اکتبر 2019، رز برای کسب عنوان توسط ریهو شکست خورد و پس از پایان مسابقه به ریهو حمله کرد.در 12 فوریه 2020، رز ریهو را شکست داد و قهرمان مسابقات جهانی زنان AEW در دینامیت شد، و اولین زن تراجنسیتی شد که در مسابقات قهرمانی جهانی کشتی در ایالات متحده قهرمان شد. او در 29 فوریه 2020 در انقلاب در برابر کریس استاتلندر با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد.در 23 می در مسابقه دابل یا هیچ، رز عنوان را به هیکارو شیدا از دست داد. در 15 جولای 2020، رز ویکی گوئررو را به عنوان او معرفی کرد
نیلارز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 25 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر