سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بیگ ایی و ریدل مقابل اوسوز بردند

اوسوز رولینز مقابل رندی، ریدل و بیگ ایی برنده شدند

بیانکا مقابل تامینا برد

الفا اکادمی مقابل استریت پروفیتز باخت

نیکی اش و ریپلی مقابل کارملا و زلینا بردند

بالور به اوونز باخت

استایلز و اوموس مقابل زیگلر و رود برذند

ری مستریو مقابل لشلی باخت

 

نتایج کامل:

بیگ ایی میاد و میگه از وقتی قهرمان شدم خیلیها چشمشون دنبال کمربندم بوده اما میخوام روی سریس تمرکز کنم. اونجا میخوام حال رینز رو بگیرم چون روی نیو دی دست بلند کرده.

بیگ ایی بعد از کوری خونی برای رومن، از اوونز میخواد به رینگ بیاد.

اوونز میاد و از دخالت بیگ ایی در مسابقه اش در راو قبلی گلایه میکنه. او میگه من دروغگو نیستم اما تو کارم رو تلاقی کردی، در حالیکه تقصیری نداشتم. اوونز میگه اگر بد شدن چاره ی کار هست پس منم بد میشم. کوین میره و بیگ ایی هم میره تا باهاش حرف بزنه. ناگهان رینز و اوسوز به بیگ ایی حمله میکنند و دویل هم میاد و براشون مصاف تیمی میزاره.


بیگ ایی و ریدل مقابل اوسوز

رولینز برای دیدن مسابقه کنار رینگ اومد. بیگ ایی رفت باهاش درگیر شدن. ریدل روی اوسوز داشت کار میکرد که رولینز اومد بیگ ایی رو زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو ریدل و بیگ ایی

 

اورتون امد و بعد از مسابقه به جی اوسو ار کی او زد.

 

اوسوز و رولینز مقابل ار کی برو و بیگ ایی

ریدل به جی و رولینز رایت هند زد. او بعدش رفت ست رو پین بکنه اما جی جلوش رو گرفت. بیگ ایی جی رو زد و جیمی هم بیگ ایی رو. رولینز هم سریع ریدل رو رول کرد و تمام

برنده رولینز و اوسوز

 

رندی و دوستاش بعد از مسابقه اوسوز و رولینز رو زدند


بیانکا در پشت صحنه میگه که بهتره دودروپ تو کارای من دخالت نکنه. تامینا میاد و میگه اگر من باهات درگیر بشم چی. بیانکا میگه باشه حلش میکنم.

 

بالور پیش اوونز میره و میگه من فکر نکنم تو دروغگو باشی اما میخوام امشب باهات مسابقه بدم.

 

بیانکا مقابل تامینا

بیانکا میخواد فینیشر بزنه اما تامینا هلش میده سمت طنابها. بیانکا به حرکت کد میره برای کاور و پایان

برنده بیانکا

 

دودروپ میاد و میگه بعد از سریس، من همچنان حریف تو خواهم بود بکی میاد و درباره ی کوری خونی شارلوت علیه خودش حرف میزنه ومیگه انگار شارلوت کارهایی که کرده یادش رفته. بکی بعدش برای سریس شروع به کوری خونی برای شارلوت میکنه. مورگان میاد و میگه من در را قبلی تو رو به چالش کشیدم و تو فقط پس کشیدی. من دنبال کمربند هستم. بکی میگه من یک و نیم سال نبودم اما به محض اومدن قهرمان شدم. اما تو در این مدت چیکار کردی؟ مورگان میگه تو فقط داری بهانه میاری. بکی باهاش درگیر میشه اما مورگان کم نمیاره. بکی بازم رینگ رو ترک میکنه و میره.

 

در پشت صحنه رندی به ریدل میگه که قهرمان بازی رو تموم کن. او به ماجراجویی ریدل در شوهای اخیر مرور میکنه ومیگه فقط کمربند تیمی ما مهم هست. ریدل میگه سعی میکنه همینطور رفتار کنه. استریت میان و از ریدل کمک میخوان اما او میگه من میخوام مثل اورتون رفتار کنم.

الفا اکادمی مقابل استریت پروفیتز

داوکینز میره و اوتیس رو هل میده به حاشیه. سی ام پانک نیوز. گیبل روی فورد کراس بادی میزنه. فورد حرکت رو تبدیل میکنه به کاور و تمام

برنده استریت پروفیتز

ری مستریو پیش پیرس میره و میگه باید دومنیک در تیم راو در سریس باشه اما پیرس میگه تو یک اسطوره هستی اما حد خودت رو بدون. او بعدش برای ری مستریو یک مسابقه میزاره

زلینا و کارملا مقابل نیکی اش و ریپلی

نیکی میره روی طناب اما کارملا مزاحمش میشه. زلینا میاد به نیکی کد میزنه و پینش میکنه

برنده زلینا و کارملا

 

مسابقه تکرار میشه اما دلیلش نوشته نشده

 

زلینا و کارملا و مقابل ریپلی ونیکی اش

ریپلی به کارملا هد بات میزنه و بعدش با ریپ تاید او رو میبره

برنده ریپلی و نیکی


زلینا بعد مسابقه گفت که من و کارملا در سریس رهبر تیم هستیم و شما نقشی ندارید

پیرس در پشت صحنه به بیگ ایی میگه مزاحم مصاف بالور و کوین نش هو اگر این کارو بکنه براک لزنر حریف بعدیش خواهد بود.

 

رولینز در پشت صحنه میگه فعلا روی رهبری تیم راو در سریس تمرکز کردم اما بعدش میرم برای گرفتن کمربند از بیگ ایی

 

اوونز مقابل بالور

کوین رفت سنتون بزنه اما بالور بهش نی زد.بالور با دراپ کیک کار رو ادامه داد.او رفت روی طناب اما کوین جلوش رو گرفت. او روی بالور استانر زدو کاورش کرد

برنده اوونز

 

استایلز و اوموس در پشت صحنه علیه رود و زیگلر کوری میخونند

 

رود و زیگلر مقابل اوموس و استایلز

استایلز تگ میگیره. او روی زیگلر فنومال فوریرم میزنه و پینش میکنه

برنده اوموس و استایلز

 

لشلی در پشت صحنه میگه که اول ری رو میبره و بعدش برای بردن در سریس اماده میشه


لشلی مقابل ری مستریو

ری یک 619 میزنه و میره روی طناب . او اسپلش میزنه و میره برای کاور اما لشلی روی سابمیشن میزنه و ری تسلیم میشه

برنده لشلی


پیرس بعداز مسابقه اعلامکرد که ریب هم از تیم راو در سریس فلم خوردو جایگزین دیگری براش خواهیم داشت


تیوری میاد و به دومنیک که کنار رینگ بود حمله میکنه. پیرس او رو جایگزین ری میکنه.

 

تمام


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت14:37---25 آبان 1400
awlii dadash

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 25 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر