سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

قبلا درباره لزنر و تیکر در مورد موضوع این مقاله بحث کردیم. حالا نوبت یکی دیگه از امیدهای برد رمبل هست.

استرومن که خیلیها معتقدند برنده رمبل 2017 خواهد شد

 

حالا ببینیم کیا میتونند حذفش کنند

 

 

1- السورت

این اصلا شوخی نیست.

در سریس هم السورت موفق شد به راحتی برون رو از تیم راو حذف کنه پس بازم امکانش هست

 

 

 

2-زین

هنوز راجب استوری زین و استرومن سردرگم هستیم.

هر دو هفته هاست که درگیرند اما به نظر نمیاد هیچ کدوم تونسته باشند از این فرصت نفعی ببرند. شاید حذف استرومن بتونه برای زین فرصت جدیدی باشه

 

 

3- ساموا جو

حریف قدری که ممکنه از ان ایکس تی دیبوت کنه نیاز داره تا با حذف رستلرهای بزرگ خودنمایی کنه.استرومن اگر چه افتخاری در کارنامه نداره اما به عنوان کشتی گیری درشت چثه، حذف کردنش کار راحتی نیست

 

 

 

4- اندرتیکر

همانطور که در مقاله اندرتیکر خواندید ، حذف دد من توسط استرومن میتونه اغاز استوری این دو باشه

بر عکسشم امکان داره اتفاق بیفته و استرومن با حذف شدن توسط تیکر حسابی عصبانی بشه

 

 

 

5- گلد برگ

چنانچه میدونید ، گلدبرگ برای فست لین حریفی نداره

قراره در مین اونت فست لین مسابقه بده و با حذف استرومن میتونه یه حریف قابل برای  خودش دست و پا کنه

 

با این وجود من شانس زیادی برای السورت برای حذف استرومن قائلم


نظرات شما عزیزان:

best in the world
ساعت20:12---7 بهمن 1395
اگه السورس بتونه استورمن رو حفظ کنه
ساندویچ بندری نذر میکنم واسه شفای مکمن
پاسخ: من ساندویچ میخوام


mani
ساعت18:00---7 بهمن 1395
بیگ شو. گلد برگ. براک

Saworld
ساعت17:08---7 بهمن 1395
ممکنم هست وایت اینو یا برعکس حذف کنه
دوشنبه که صبحش رامبله اون روزش هزارتا کار دارم و تمام کارها افتاده اون روز
کشتی گیرهایی که شاید رترن کنن فکر میکنم اینااند
کرت انگل و شلتون بنجامین و تریپل اچ و اریک روون و شاید یکی از گزارشگران مثل بورگرتی و راک یا باتیستا که اخیرا چون یه عکس با اونیل گذاشته و یه چیزهای مشکوکی نوشته چی میشه اینا بیان و در رستل با هم مچ بدن چی میشه ولی احتمالش کمه
جف و بلر و ... هم فکرنکنم بیان
چی میشه اون بورن هم بیاد و با نول تو رستلمنیا سر کروزرویت مچ بده چی میشه


Batista
ساعت16:47---7 بهمن 1395
رویال رامبل امسال واقعا محشره. خدا کنه تیکر ببره.
من حاضرم رینز رامبل رو ببره اما استرومن نبره.


reigns
ساعت16:20---7 بهمن 1395
سلام شایان میای مسنجر؟
پاسخ: شب ساعت نه هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر