سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج
 
نویسنده عماد رینز
 
 سل کردن چیست : سل کردن بعضی از رسلر ها بعضی مواقع دچار مصدومیت هایی میشوند این مصدومیت ها میشه گفت به دلایلی هست که بد سل میکنند سل کردن یعنی رسلر ای که ضربه بهش وارد میشه و نتونه درست ضربه یا حرکت رد کنه دچار مصدومیت میشود که به این سل کردن میگویند. و باید طوری سل کنه که دچار مشکل نشود و یا مصدوم شود.
ورزش کشتی کج‌یا همان رسلینگ نمایشی هست یا واقعی
خب این سوالی هستش که همه تو ذهنشون هست اینکه کشتی کج یا رسلینگ واقعی هست یا الکی؟! باید بگیم تمام مچ ها یا همان مسابقه ها با برنامه ریزی انجام میشود و نمیشه گفت ضربات واقعی انجام میشوند و تلاش میکنند تا تماشاگر ها لذت کافی را ببرند.
استوری چیست:
 داستان یک درگیری و نحوه شروع و اتمام یک فیود است استوری میگویند توجه داشته باشید استوری در لغت به معنی داستان هست.
پی پر ویو به چه معنی است : خب پی پر ویو ها معمولا مهم هستند و اهمیت بیشتر ای دارند که به صورت زنده پخش میشوند برای مثال: سامراسلم_ اکستریم رولز, کرون جول 
اطلاعات بیشتر از WWE: این کمپانی توسط پدر مالک کنونی کمپانی WWE وینس مکمن، یعنی وینسنت جیمز مکمن بنیان در سال 1952 بنیان گذاری شد. که‌ هم اکنون بزرگترین کمپانی هست. مسابقات کشتی حرفه ای توسط کمپانی ها برگزار میشود. کمپانی ها با کشتی گیران قرارداد میبندند و مبالغی را به آنها میپردازند و مسابقات مختلفی را اجرا میکنند.
کمپانی ها : کمپانی هایی مانند WWE' NWA' WCW, AWA' TNA, AEW, ECW و خیلی های دیگه.... که درحال حاضر بیشتر صحبت از کمپانی های AEW وWWE هست.
شخصیت هیل و فیس به چه معنی است: هیل و فیس به معنی شخصیت خوب و شخصیت بد است هیل به معنی شخصیت بد و فیس به معنی خوب است.
نخستین مسابقه : قرن ۱۹ میلادی
توجه‌داشته باشید به زبان ما به این ورزش کشتی کج میگویند ولی به زبان انگلیسی (پرو رسلینگ ) یا همون کشتی حرفه ای می نامند.
منطقه و کشور هایی که برگزار میشوند
ایالات متحده آمریکا_ ژاپن_ مکزیک_ انگلستان و عربستان پی پر ویو هایی مانند کرون جول در عربستان برگزار میشود. 
پی پر ویو ها : سامراسلم_ کرون جول که این رویداد در عربستان برگزار میشود _ اکستریم رولز _ هل این ا سل این نوع مسابقه در قفس انجام میشه و راه فراری در این مسابقه نیست_سرواریور سریز که در این رویداد تیم راو و اسمکداون در مقابل هم قرار میگیرند _ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 24 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر